hee iedereen,
ik ga mijn psp 3000 verkopen omdat ik hem nooit gebruik 🙁
voor mensen die het willen weten staat er nog de originele firmware op (5.51)
als je geïnteresseerd bent kijk dan op deze pagina daar zie je alles nog eens staan:
hee iedereen,
ik ga mijn psp 3000 verkopen omdat ik hem nooit gebruik 🙁
voor mensen die het willen weten staat er nog de originele firmware op (5.51)
als je geïnteresseerd bent kijk dan op deze pagina daar zie je alles nog eens staan:
Firmware?
10tkns
Had je niet gewacht met het verkopen van je PSP? Want binnenkort komen er best wel leuke games voor de PSP uit 😉 Little Big Planet, Motorstorm, AC, GT en nog een hele reeks 😉
[quote]Firmware?
10tkns[/quote]
Als je op CF uit bent, dat kan niet op de 3000.
[quote]Had je niet gewacht met het verkopen van je PSP? Want binnenkort komen er best wel leuke games voor de PSP uit 😉 Little Big Planet, Motorstorm, AC, GT en nog een hele reeks ;)[/quote]
dan mss toch maar een psp go kopen 😛
[quote]Als je op CF uit bent, dat kan niet op de 3000.[/quote]
Jawel dat kan wel! Met CFW Enabler! En daarmee kan je als ik het goed heb ook permanent CFW 5.50Gen-B instaleren:yay:
Sorry voor mijn opmerking maar nu weer ontopic:
Ik ben niet geintreseerd!
[quote]Had je niet gewacht met het verkopen van je PSP? Want binnenkort komen er best wel leuke games voor de PSP uit 😉 Little Big Planet, Motorstorm, AC, GT en nog een hele reeks ;)[/quote]tegen die tijd koop ik een PSPGo!
[quote]tegen die tijd koop ik een PSPGo![/quote]
Tegen die tijd is al over 1,5 maand he :$ Maarja als je je PSP-3000 verkoopt om een PSPGo! te kopen snap ik het wel 😉 Ik wil ook een PSPGo!:yahoo:
Graag enkel te reageren als je intresse hebt in het toestel 🙂
Ik heb misschien wel interesse maar dan wil ik de firmware weten XD
Dus dat was niet een hele onlogische vraag, shmetje.
[quote]Ik heb misschien wel interesse maar dan wil ik de firmware weten XD
Dus dat was niet een hele onlogische vraag, shmetje.[/quote]er staat nu de originele firmware op
ER KAN GEEN CF OP DE 3000, ik reageerde ook niet voor niks hoor.
Maakt niet uit of er nu wel of niet CF erop is, het is illegaal, dus spreken we hier niet over 😉
ps: niet tege jou Sander, nu weet je welke firmware er is 🙂
CF is niet ilegaal……… Je mag alleen niet over gedownloade games praten, CF is bedoelt voor homebrew en backups! En hij wil je echte firmware versie weten, maakt niet uit of het orgineel is maar hij wil precies weten welke zodat hij der als hij hem koopt de chickHEN exploit op kan laten draaien 😉 Jij zou het moeten weten Jonass!
Ik heb Costum Firmware, maar het is helemaal niet illegaal want ik de batterij om het te krijgen een keer op bol.com staan 😛
Dude. Ik weet zelf ook wel dat het geen CFW is want dat kan niet op PSP-3000.
ik wil weten wélke firmware.
Een antwoord met getalletjes dus :p
[quote]Dude. Ik weet zelf ook wel dat het geen CFW is want dat kan niet op PSP-3000.
Een antwoord met getalletjes dus :p[/quote]ooh dat bedoel je ik heb firmware 5.51
[quote]ooh dat bedoel je ik heb firmware 5.51[/quote]
PWND!!!!!! Dat wordt geen CFW enabler xD En MOHH exploit ook niet :rofl1:
[quote]Dude. Ik weet zelf ook wel dat het geen CFW is want dat kan niet op PSP-3000.
Een antwoord met getalletjes dus :p[/quote]
wat maakt jou dat uit ik bedoel fw downloaden en je hebt ook de nieuwste 😛
[quote]wat maakt jou dat uit ik bedoel fw downloaden en je hebt ook de nieuwste :P[/quote]
Op oudere firmware kon je ChickHEN (een exploit google het maar) maar daarmee kan je ilegale spellen spelen op de PSP die je eigenlijk niet kan ombouwen en je kan er homebrews op spelen, en sander wou weten dat als hij hem kocht of hij dat dan kon doen maar dat gaat dus niet omdat de firmware te hoog is 😉
[quote]Op oudere firmware kon je ChickHEN (een exploit google het maar) maar daarmee kan je ilegale spellen spelen op de PSP die je eigenlijk niet kan ombouwen en je kan er homebrews op spelen, en sander wou weten dat als hij hem kocht of hij dat dan kon doen maar dat gaat dus niet omdat de firmware te hoog is ;)[/quote]
maar dat is ilegaal en mag niet over gesproken worden op sense dus om die reden kan die het niet vragen :rofl:
Geen interesse meer.
Sorry dak me der weer eens mee bemoei, maar voor 185 euro heb ik van de week een splinternieuwe met 2 spellen en een memorystick 4GB binnengekregen (legaal ja), dus denk dat je prijs wat aan de hoge kant is voor een 2e handse …