hallo, weet iemand of er een lijst is van ps2 spellen die vlekkeloos op de ps3 gespeeld kunnen worden, want ik had een k1 spel, maar bij de eerste klap ging niet bonyaski, maar de ps3 knock out! ( vastloper )
Ook bij buzz robojam zie je in sommige delen van het spel geen poppetjes!?
Ik heb de 60 gig versie, een van de eerste modellen, doe iedere keer een update voor de nieuwste firmware ( ontkom je ook niet aan ), hij doet t verder prima, maar ps2 spellen wil hij niet zonder tegen te sputteren.
groeten eritas

[quote]hallo, weet iemand of er een lijst is van ps2 spellen die vlekkeloos op de ps3 gespeeld kunnen worden, want ik had een k1 spel, maar bij de eerste klap ging niet bonyaski, maar de ps3 knock out! ( vastloper )
Ook bij buzz robojam zie je in sommige delen van het spel geen poppetjes!?
Ik heb de 60 gig versie, een van de eerste modellen, doe iedere keer een update voor de nieuwste firmware ( ontkom je ook niet aan ), hij doet t verder prima, maar ps2 spellen wil hij niet zonder tegen te sputteren.
groeten eritas[/quote]
Raar, bij mij werken ze allemaal vlekkeloos. :O
uhmmm wat voor ps3 heb je? want over het algemeen kan de ps3 geen ps2 games spelen
[quote]uhmmm wat voor ps3 heb je? want over het algemeen kan de ps3 geen ps2 games spelen[/quote]er stond dat hij een 60GB versie had en die kan dat wel want ik heb er ook een
mijn fout, net ff te snel gelezen!
ik zou zeggen, zoek je probleem op in google
misschien iets van instellingen verkeerd?
misschien is ps2 chip die in je ps3 zit beschadigd.
als dit het probleem is heb je heel veel pech, omdat de chips niet meer geproduceerd worden.
mischien kunnen ze de chip herstellen als je hem opstuurt naar sony, maar reken daar maar niet te veel op. in meeste gevallen krijg je er een nieuwe 80 gb systeem voor terug.
Heb je geluk.
Het schijnt namelijk dat in de volgende firmware update (Update 3.00) Een soort van digitale chip zit waarmee je ps2 games kunt spelen. Dan kunnen dus mensen met een 20 / 40 / 80 of 160GB Ps3 ook ps2 games spelen. 😀
Mischien verhelpt dit ook jouw probleem.
okee mensen bedankt voor de tipjes en info, ik ga even kijken of de update erop staat, en ga anders maar een ps2 op de kop tikken, kinders zijn niet gauw tevreden
ik zou je ps3 niet inleveren, omdat daar in principe niets van kapot is, zover je weet
ook is dat van firmware 3.00 nog helemaal neit zeker maar gewoon een gerucht
je krijgt dan een stukje software (emulator) op de ps3, zodat je ps2 games kunt spelen
al kun je beter hardware hebben natuurlijk!
Ik heb nu upate 2.78 erop staan, dat het menu sneller is en trophy sneller geladen worden is altijd handig, maar die 3.00 komt pas ergens in oktober- november, daar gaan we niet op zitten wachten
ach je kunt toch nogsteeds PS3 games spelen?
Zou wel vet wezen als ik ps2 spelen op me ps3 kon spelen. Want gta sa is altijd leuk om nog ff te spelen