Topic: Buzz Lightning Reactions Trophy vraag

15 augustus 2009om 12:35

Ik heb een vraagje over de trophy:
Lightning Reactions – Correctly answer 3 questions in a row in under 0.5 seconds (Hidden)
Ik heb het ff uitgeprobeerd en ik kwam duidelijk onder de 0,5 seconden maar toch krijg ik de trophy niet.

Ik ben er zo ff mee bezig geweest en ik heb het zo aangepakt:
BUZZ! Spelen -> Zelf -> Alleen lifestyle -> Videogamesquiz.

Als de vraag tevoorschijn kwam drukte ik snel op de PS-toets en toen heb ik op google gekeken wat het antwoord was. De eerste 5 vragen had ik goed met een score van: 285, 284, [293, 297, 287] Wat tussen haakjes staat is toch duidelijk binnen de 0,5 seconden?, maar toch krijg ik de trophy niet. :huh:

Hoe hebben jullie het aangepakt voor degene die de trophy al hebben.

Edit: Laat maar ik heb hem al, bij de volgende quiz had ik toevallig alle 3 de vragen achter elkaar goed binnen 0,5 seconden

6 reacties

1. User  avatar
    3343 XP

Je moet antwoorden tussen 300 – 295. Alles onder 295 is niet in de 0,5 reeks. Je kan het niet goed doen, je moet klikken, ik heb laatst platinum gehaald en je moet echt klikken, niet opzoeken ofzo, dat werkt niet. Mazzel hebben is het.

0
  2. User  avatar
    571 XP

Nou als ik eerlijk moet zijn heb ik 2 van de 3 echt gezocht. Gelukkig wist ik het antwoord al toen de antwoorden verschenen en eentje heb ik met puur geluk goed geantwoord en 297 punt voor gekregen.

Ik heb gewoon met 2 duimen elk op een kleur gehouden en als 1 van de 2 goed was drukte ik die in. Je moet wel het geluk hebben dat het 1 van die 2 is.

0
  3. User  avatar
    3343 XP

[quote]Nou als ik eerlijk moet zijn heb ik 2 van de 3 echt gezocht. Gelukkig wist ik het antwoord al toen de antwoorden verschenen en eentje heb ik met puur geluk goed geantwoord en 297 punt voor gekregen.

Ik heb gewoon met 2 duimen elk op een kleur gehouden en als 1 van de 2 goed was drukte ik die in. Je moet wel het geluk hebben dat het 1 van die 2 is.[/quote]

Ja, die tactiek paste ik ook toe maar het hielp me steeds niet (294). Ik ging achter PC zitten en klikte steeds op een kleur naar keuze (die dus in je opkwam tijdens het oplezen van de vraag). Toen had ik gewoon mazzel! ^^

0
  4. User  avatar
    571 XP

Hej Sjoerdgames hoe kan het btw dat je die ‘win 50 sofa vs sofa games’ trophy hebt terwijl in je stats staat dat je er maar eentje hebt gewonnen 😛

0
  5. User  avatar
    3343 XP

[quote]Hej Sjoerdgames hoe kan het btw dat je die ‘win 50 sofa vs sofa games’ trophy hebt terwijl in je stats staat dat je er maar eentje hebt gewonnen :P[/quote]

Skills hebben xD

0
  6. User  avatar
    571 XP

Soms die glitch gebruikt, als ik zo kijk naar de datum wanneer je die trophies hebt behaald 😛

Bij mij werkt het iig niet, omdat ik de special edition heb. ik heb dus mensen nodig die mij willen helpen om de ‘win 50 sofa vs sofa games’ te behalen. Wil iemand mij helpen?

0