Topic: inFamous Brokstukken

15 augustus 2009om 17:38

Ik moet nog maar 23 brokstukken vinden en ik heb de trophy, maar probleem is dat dat egt onmogelijk is xD ik kan ze egt niet vinden, en die map vind ik ook niet zo nuttig omdat je ze dan allemaal één voor één moet afgaan -_- Is er geen andere manier om ze te verzamelen ? 😀

3 reacties

1. User  avatar
    903 XP

Die maps heb je wel nodig… of je moet het op de langdurige en saaie manier doen.

Of als je toch op de saaie manier wilt doen: Ga dan gewoon langs alle locaties langslopen en dan telkens die knop indrukken van dat je, elektriciteit op je minimap kunt zien (L3).

0
  2. User  avatar
    3343 XP

[quote]Die maps heb je wel nodig… of je moet het op de langdurige en saaie manier doen.

Of als je toch op de saaie manier wilt doen: Ga dan gewoon langs alle locaties langslopen en dan telkens die knop indrukken van dat je, elektriciteit op je minimap kunt zien (L3).[/quote]

Ja, die maps moet je er voor over hebben. 😉 Ik heb het ook gedaan en heb platinum! 😀

0
  3. User  avatar
    120 XP

ik vond de maps ook wel chill, heb ze zelfs aangepast maar als je ze niet gebruikt hebt is het makkelijkst misschien toch idd L3 gebruiken

0