help!!
als ik een foto wil uploaden
dan crasht mijn intenret explorer ineens
en zo gaat het heletijd door
ik heb windows 7
en ik krijg het niet opgelost
help@!!!!
help!!
als ik een foto wil uploaden
dan crasht mijn intenret explorer ineens
en zo gaat het heletijd door
ik heb windows 7
en ik krijg het niet opgelost
help@!!!!
Porbeer eens een andere browser zoals die van google of firefox (die vindt ik sowieso beter) maar dan kan je kijken of het echt aan de browser ligt die je gebruikt of dat het ergens in je systeem zit. En kan je wel andere bestanden uploaden? En anders moet je IE8 opnieuw instaleren. Of het ligt aan je windows 7, want had je hiervoor vista erop staan of XP of iets anders? En heb je daarna ilegaal of legaal windows 7 gekregen?
FireFox maat. FireFox is het beste:ok:
[quote]FireFox maat. FireFox is het beste:ok:[/quote]
Chroome is sneller en mooier vindt ik 😉 FireFox ook heel lang gebruikt maar ik gebruik nu toch echt die van google 😀 Maar probeer mijn tips, ik had al een tijdje geleden gehoord dat IE8 problemen gaven moet je mischien ff googelen
ik heb heel nieuwe pc gebouwd
en firefoxe geeft zelfde probleem dus denk dat het aan mij os ligt pff maar af en toe dan werkt die wel gewoon en dan weer niet
Heb je ook je internet kabel al nagekeken? En virusscanner over je PC gehaald?
[quote]Heb je ook je internet kabel al nagekeken? En virusscanner over je PC gehaald?[/quote]
jup kabel is goed en pc is virus vrij
ga denk ik opnieuw installeren
Ik zeg, Windows 7, deze gaf bij mij echt ontiegelijk veel problemen, ga terug naar Vista of naar XP
[quote]Ik zeg, Windows 7, deze gaf bij mij echt ontiegelijk veel problemen, ga terug naar Vista of naar XP[/quote]
neh gebruik windows 7 al heel lang op werk enzo en ben vista en of xp zat ik probeer hem wel opnieuw te installeren enzo
Kan je niet beter wachten met het installeren van Windhoos 7 totdat er een final versie is? Lijkt dat me nog genoegfouten in de bèta versies zitten.
[quote]Kan je niet beter wachten met het installeren van Windhoos 7 totdat er een final versie is? Lijkt dat me nog genoegfouten in de bèta versies zitten.[/quote]
ik heb rc1 en die heb ik al egt heeeel lang
maarja moet even x tijd maken want heb van technet 5 key’s gekregen voor final versie maarja die ligt op werk pff
Probeer eens een ander uploadsite.
[quote]Probeer eens een ander uploadsite.[/quote]
al gedaan werkt ook niet maarja