Heej mensen wie kan mij helpen met het behalen van de trophy ”[b]win meer dan 5/20/50 sofa vs sofa games[/b]”. Ik heb de [b]special edition[/b] van Buzz dus ik kan niet glitchen om die trophies te halen, wat ik ook niet had gedaan als ik hem wel zou hebben gehad.
Het hoeft natuurlijk niet allemaal in één dag, maar dit zijn de enige trophies van Buzz waar ik, als ik zo door ga gigantisch veel tijd in moet stoppen en daar heb ik geen zin in :P. Zit momenteel op iets 27 wedstrijden gespeeld waarvan er 5 gewonnen.
Als jij de trophy nog moet dan wil ik jou ook wel helpen met het behalen ervan.
PSN: GVeyron
Ik heb vanmiddag ff online gebuzzt en ik heb nu 26 wedstrijden gewonnen van de 66, maar nu is er een nieuw probleem. Ik zou dus de trophies: ”zilveren sofa overheerser” en ”gouden sofa surfer” moeten hebben, maar ik krijg ze helemaal niet tot grote ergernis! :O
Heeft iemand dit probleem ook?!, want ik heb zo’n donkerbruin vermoeden dat al ie uren voor niets zijn geweest.
Ik heb zonet nog wel een gouden trophy gehaald van dat je 50 mybuzz spellen moet spelen, maar die andere 2 die ik zo’n 4 uur geleden zou moeten krijgen die krijg ik niet 🙁

aangezien je de special edition hebt kun je niet glitchen. gewoon blijven spelen zou ik zeggen.
[quote]Ik heb vanmiddag ff online gebuzzt en ik heb nu 26 wedstrijden gewonnen van de 66, maar nu is er een nieuw probleem. Ik zou dus de trophies: ”zilveren sofa overheerser” en ”gouden sofa surfer” moeten hebben, maar ik krijg ze helemaal niet tot grote ergernis! :O
Heeft iemand dit probleem ook?!, want ik heb zo’n donkerbruin vermoeden dat al ie uren voor niets zijn geweest.
Ik heb zonet nog wel een gouden trophy gehaald van dat je 50 mybuzz spellen moet spelen, maar die andere 2 die ik zo’n 4 uur geleden zou moeten krijgen die krijg ik niet :([/quote]
Spel opnieuw opgestart, doe dat het niet. Gamedata verwijderen, hij komt wel omdat het online stats zijn.
ik wil je helpen
heb ook de speciale edition
[quote]aangezien je de special edition hebt kun je niet glitchen. gewoon blijven spelen zou ik zeggen.[/quote]
citaat van mij: Ik heb de special edition van Buzz dus ik kan niet glitchen om die trophies te halen, wat ik ook niet had gedaan als ik hem wel zou hebben gehad.
@Sjoerd
Ja dat had ik ook al gelezen op internet, maar dat doe ik wel als ik al die andere trophies heb behaald. Moet denk ik nog z’n 10 multyplayer games en ook nog een stuk of 10 singleplayer games voor de gouden trophy. Daarna verwijder ik mijn savedata wel.