mijn wachtwoord is nou al een paar keer verandert en tis geen simpel wachtwoord 4willekeurige letters en 4 willekeurige cijfers en ook de geheime vraag bestaat uit zoiets dus in principe niet te kraken.. tevens is mijn clantag bij cod 5 veranderd in gfaq
wat kan ik hiermee doen

sony bellen
Is je ww hetzelfde van op je msn bijv? want wie weet heeft iemand je miss via de pc gehackt… keylogger ofzo
Idd, log je wel in op het psn van je pc dan?
neee gebruik m niet voor psn op de pc en msn is anderz
maar zag dat dat gfaq een clan is.. beetje oppassen voor hun..
egt zielig dit!!, srry hoor… maar dit vind ik egt zwak voor diegene die gehackt hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je miss een goede clan of geld op je psn acount dat ze je zouden hacken. Want wie hack er nou iemand zo vaak als je een normale speler ben:P
staat geen geld op.. en zit ook niet in een clan..
gewoon sony bellen
Broertje? Zusje? Vrienden die evenop je PS3 waren? Ouders? lijkt me sterk dat je gehackt bent door een aangepaste clantag
ik denk dat 4 letters en 4 cijfers best makkelijk te kraken is
36 mogelijk heden
36 ”
36 ”
36 ”
36 ”
36 ”
36 ”
36 ”
=
288 mogelijkheden
en als de hacker jou gehackt heeft dan heeft hij zich vergist misschien dacht hij wel dat er geld op stond
lol juist bij de gene waar geen geld op staat gaan ze hacken ik heb notebene me pa’s credit card erop staan
Je moet je CC gegevens ook beveiligen, Of er iedere keer gewoon opnieuw opzetten 😉 Maar het CC gezeik is afgelopen als er PSN cards zijn 😉
[quote]ik denk dat 4 letters en 4 cijfers best makkelijk te kraken is
36 mogelijk heden
36 ”
36 ”
36 ”
36 ”
36 ”
36 ”
36 ”
=
288 mogelijkheden
en als de hacker jou gehackt heeft dan heeft hij zich vergist misschien dacht hij wel dat er geld op stond[/quote]
Sorry maar er zijn 4569760000 mogelijkheden;) Je moet het aantal mogelijk heden keer elkaar doen:) en hij had eerst 4 cijfers dan 4 letters dus word het 10*10*10*10*26*26*26*26 😉
Ontopic: Als je al paar keer gehacked bent is het raar want na 1 keer zouden ze al zien dat er geen geld te halen is. Dus heb je echt geen broertje zusje ofzo die dat gedaan heeft??
[quote]Sorry maar er zijn 4569760000 mogelijkheden;) Je moet het aantal mogelijk heden keer elkaar doen:) en hij had eerst 4 cijfers dan 4 letters dus word het 10*10*10*10*26*26*26*26 😉
Ontopic: Als je al paar keer gehacked bent is het raar want na 1 keer zouden ze al zien dat er geen geld te halen is. Dus heb je echt geen broertje zusje ofzo die dat gedaan heeft??[/quote]
dit is wel beetje raar wat moet je ermee?:wacko:
Ik denk dat het iemand is die je kent die grappig probeert te zijn
ehh je clantag is anders op elke ps3
mijn achternaam is veen en dat is mijn clantag bij een vriend en thuis is het NL
als iemand op een andere ps3 het aanpast dan zul je dat op je eigen ps3 niet kunnen zien dus iemand bij jou thuis moet het hebbe ngedaan