[b]Update 2[/b]: Killstreaks+Perks toegevoegd
[b]Update 3[/b]: Release time MW2 toegevoegd
[b]Update 4[/b]: Lauch trailer toegevoegd met PS3 logo! (Door Nis-gens)
[b]Update 5[/b]: DARKSMOKE heeft een topic plaatje gemaakt.. zie hierboven
[b]Update 6[/b]: Prestige icons toegevoegd. Bedankt Dead-M 😛 [img]http://i33.tinypic.com/fz6cec.jpg[/img] [b]De filmpjes: Let op! deze inleiding van Modern Warfare 2 kan voor jou misschien een SPIOLER opleveren!!! [/b] [ame]http://www.youtube.com/watch?v=nBkuPwC1D4U[/ame] [ame]http://www.youtube.com/watch?v=Up65JcFtbPg&feature=player_embedded[/ame] [b]De killstreaks en perks:[/b]
* 3 Kills – UAV
* 4 Kills – Care Package
* 4 Kills – Counter UAV
* 5 Kills – Sentry Gun
* 5 Kills – Predator Missile
* 6 Kills – Precision Airstrike
* 7 Kills – Strike
* 7 Kills – Attack Heli
* 8 Kills – Emergency Airdrop
* 9 Kills – Pave Low
* 9 Kills – Stealth Bomber
* 11 Kills – Chopper Gunner
* 11 Kills – AC-130
* 15 Kills – EMP
* 25 Kills – Tactical Nuke
# Marathon (Tier 1)
Standard: Unlimited Sprint
Pro: Get over obstacles faster
# Sleight of Hand (Tier 1)
Standard: Faster reload
Pro: Aim down sights faster
# Scavenger (Tier 1)
Standard: Retrieve ammo from dead bodies
# Bling (Tier 1)
Standard: Dual attachments on primary weapon
Pro: Dual attachments on secondary weapon
# One Man Army (Tier 1)
Standard: Use primary weapon in secondary slot
# Stopping Power (Tier 2)
Standard: Increased bullet damage
Pro: Increased bullet damage to vehicles
# Lightweight (Tier 2)
Standard: Move faster
# Hardline (Tier 2)
Standard: Killstreaks rewards require 1 less kill
Pro: Deathstreaks require 1 less death
# Cold Blooded (Tier 2)
Standard: Undetectable by UAV, air support, sentries, and thermal
# Danger Close (Tier 2)
Standard: Increases explosive weapons damage
# Commando (Tier 3)
Standard: Increased melee distance
# Increased melee speed Steady Aim (Tier 3)
Standard: Increased hip-fire accuracy
# Scrambler (Tier 3)
Standard: Jams enemy radar
# Ninja (Tier 3)
Standard: Invisible to heartbeat sensors
Pro: Move silently
# SitRep (Tier 3)
Standard: Insertions. Reveals enemy explosives and Tactical Insertions
# Last Stand (Tier 3)
Standard: Survive after being killed for 10 second, pistol equipt. You can crawl too
**Primary Weapons**
*Assault Rifles*
-M4A1 (default)
-FAMAS (lvl 4)
-SCAR-H (lvl 8 )
-TAR-21 (lvl 20)
-FAL (lvl 28)
-M16A4 (lvl 40)
-ACR (lvl 48)
-F2000 (lvl 60)
-AK-47 (lvl 70)
-MP5K (default)
-UMP45 (default)
-Vector (lvl 12)
-P90 (lvl 24)
-Mini-Uzi (lvl 44)
-L86 LSW (beginning)
-RPD (beginning)
-MG4 (lvl 16)
-AUG HBAR (lvl 32)
-M240 (lvl 52)
-Intervention (beginning)
-Barret .50cal (beginning)
-WA2000 (lvl 36)
-M21EBR (lvl 56)
Riot Shield (default)
*[b]Machine Pistols*[/b]
-PP2000 (default)
-G18 (lvl 22)
-M93 Raffica (lvl 38)
-TMP (lvl 58)
-SPAS-12 (default)
-AA-12 (lvl 18)
-Striker (lvl 34)
-Ranger (lvl 42)
-M1014 (lvl 54)
-Model 1887 (lvl 67)
-USP .45 (default)
-.44 Magnum (lvl 26)
-M9 (lvl 46)
-Desert Eagle (lvl 62)
-AT4-HS (default)
-Thumper x 2 (lvl 14)
-Stinger (lvl 30)
-Javelin (lvl 50)
-RPG-7 x 2 (lvl 65)
-Frag (default)
-Semtex (default)
-Throwing Knife (lvl 7)
-Tactical Insertion (lvl 11)
-Blast Shield (lvl 19)
-Claymore (lvl 31)
-C4 (lvl 43)
-Flash Grenade x 2
-Stun Grenade x 2
-Smoke Grenade x 1
[b]
**Perk 1**[/b]
-Marathon (default)
-Sleight of Hand (default)
-Scavenger (lvl 13)
-Bling (lvl 21)
-One Man Army (lvl 45)
-Stopping Power (default)
-Lightweight (default)
-Hardline (lvl 9)
-Cold Blooded (lvl 25)
-Danger Close (lvl 33)
-Steady Aim (default)
-Scrambler (lvl 17)
-Ninja (lvl 29)
-SitRep (lvl 37)
-Last Stand (lvl 41)
-Copycat (default)
-Painkiller (lvl 6)
-Martyrdom (lvl 27)
-Final Stand (lvl 39)
[b]
**Attachments**[/b]
-Grenade Launcher
-Red Dot Sight
-Silencer
-ACOG Scope
-FMJ
-Shotgun
-Holographic Sight
-Heartbeat Sensor
-Thermal
-Extended Mag
-Desert
-Artic
-Woodland
-Digital
-Urban
-Blue Tiger
-Red Tiger
-Fall

[quote]Dat is bout, duurt veel langer :s[/quote]
Klopt dat is t enigste minpunt vind ik, dat is egt annoying zo.. xD
moeten ze egt weer veranderen zoals in cod4 en 5..
ach hier word je toch godverdomme helemaal gek van nooit een echt potje kunnen spelen tot nu toe allemaal campers gvd
Jeuj! hij is binnen! 😛
Nou pas? 😛 Het is al 5 uur geweest.
Hij is echt KENKER vet, echt ongelooflijk, ik heb nog nooit zo’n een goed gevoel gehad bij het uitgeven van 60 euro. De mulitplayer, gewoon oh my god, die mulltiplayer echt WAAAUUW. Ik heb alleen een minpuntje en dat is dat ik aardig vaak met weinig mensen in een server zit terwijl we vol begonnen en vrienden mij niet kunnen joinen en ik hun niet 🙁
Idd, vanmiddag rond half 4 kon ik nog wel redelijk joinen, maar nu lukt dat gewoon niet meer :S helemaal niks en niemand
Dat wordt wel weer opgelost. Komt omdat het een supper vette game is xD !!
Vanmorgen stond in het Noord-Hollandsdagblad dat het een gewelddadige game is. Dus nu mag ik hem waarschijnlijk niet kopen van me ouders. 🙁 Terwijl ze niet anders van me gewend zijn.
HEy mensen de Multiplayer is echt vet gaaf. Maar het is wel veel makkelijker dan Cod5 met kille enzo.
Maar hebben jullie dit probleem ook: Ik was singleplayer aan het doen. Ik had al 4/5 missies gedaan, maar ik krijg geen enkele trophy! Terwijl iemand anders ze wel krijgt…
[quote]HEy mensen de Multiplayer is echt vet gaaf. Maar het is wel veel makkelijker dan Cod5 met kille enzo.
Maar hebben jullie dit probleem ook: Ik was singleplayer aan het doen. Ik had al 4/5 missies gedaan, maar ik krijg geen enkele trophy! Terwijl iemand anders ze wel krijgt…[/quote]
Is al een topic over 😉 kijk je profiel voor link ^^
Zal hem nu ook hier posten (moest nog zoeken:P)
[url]http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php/modern-warfare-2-9679.html[/url]
hij overtreft echt al mijn verwachtingen 😀
op invite systeem naar dan
nog 2 nieuwtjes die ik ook al elders had gepost maar goed:
Of de volgende oplossing voor het invite probleem werkt of niet weet ik niet zeker maar mensen van dat forum zeiden dat het werkte:
[quote]If you get the game invite error message, all you have to do is delete your friend and re-add them. Upon doing so, you should no longer have problems joining a party. This has worked 100% for me![/quote]
het is nog steeds wss wel belangrijk dat je allebij nat type 2 en open hebt
en voor de trophies:
[quote]Modern Warfare 2 Trophy patch komt eraan
Modern Warfare 2 ligt nog amper in de schappen of de eerste bugs doen al de ronde. Dit maal ook nog een van de ergste namelijk de Trophies….
Infinity Ward heeft zojuist bekend gemaakt dat er een patch aankomt wat de trophybug verhelpt. Wanneer de patch komt is nog onbekend maar wij zullen dit zo spoedig laten weten wanneer er meer bekend is.[/quote]
Mensen, de singleplayer is srs: intens!
Ik speel het op Hardened, en je moet echt uitkijken voor je leven gek xd.
Ben nou echt supergeconcentreerd 😛
Nou nou, der zijn wel heel veel mensen die hier al klaar komen als ze het hoesje vast hebben.
Ik heb hem gekocht vanmiddag en ik ben een redelijk eind. Grafisch echt te gek. Maar ik ga niet zeggen. AAAWW oewww jaaaaah 😛 Tis gewoon deel 2 van modern warfare en zo voelt het ook nog steeds 😛
Daarmee zeg ik niet dat het kut is integendeel. maar ik heb zo’n gevoel dat er hier mensen zijn die zich lopen te wanken op het kassabonnetje terwijl het naar mijn mening niet eens zo anders is dan modern warfare 1 behalve grafisch…
En ik moet nog even melden dat infinityward zijn eer weer hoog te houden door er bij de release meteen weer fouten in te hebben. Bij cod2 vergaten ze al punkbuster en bij modern warfare 2 vergeten ze de trophy shit goed telaten functioneren 😛
whahahha beter lees net de twtitter van de ontwikelaar
[quote] Thanks for the feedback from PS3 players we already have a patch in the wings for release. Trophy update asap. [b]Party invite update by Friday[/b]
[/quote]
:D:D:D:D
heb gister ook even multiplayer geprobeerd, maar dat invite systeem is echt *** met peren.
de ene keer dat ik start staat mijn nat type op moderate, dan moet ik mijn ps3 uit en weer aan zetten dan staat hij weer op open. alleen ik kan mensen inviten, als ik een invite van iemand anders krijg is de session no longer available.
vrienden uit mijn lijst die een invite accepteren moeten ook eerst de ps3 uit en weer aanzetten anders werkt het niet.
maar wat een vette multiplayer maps zeg. zitten wel al erg veel “goede” mensen online, ik ben nog bezig met richten en ineens lig ik plat 🙂
maar ja, boeie, erg vette game, de hype meer dan waard 😀
[quote]Nou nou, der zijn wel heel veel mensen die hier al klaar komen als ze het hoesje vast hebben.
Ik heb hem gekocht vanmiddag en ik ben een redelijk eind. Grafisch echt te gek. Maar ik ga niet zeggen. AAAWW oewww jaaaaah 😛 Tis gewoon deel 2 van modern warfare en zo voelt het ook nog steeds 😛
Daarmee zeg ik niet dat het kut is integendeel. maar ik heb zo’n gevoel dat er hier mensen zijn die zich lopen te wanken op het kassabonnetje terwijl het naar mijn mening niet eens zo anders is dan modern warfare 1 behalve grafisch…
En ik moet nog even melden dat infinityward zijn eer weer hoog te houden door er bij de release meteen weer fouten in te hebben. Bij cod2 vergaten ze al punkbuster en bij modern warfare 2 vergeten ze de trophy shit goed telaten functioneren :P[/quote]
Oke? :mellow: Jij schat mensen denk ik nogal verkeerd in op deze site. Mensen in dit topic vinden het spel gewoon leuk, anders reageer / ben je hier niet. (Heel soms overdrijven ze misschien een beetje, so what)
pff nrml ging ik gistere mw2 krijgen maar nu is het morge pas:(
waarom morge pas dajez?
[url]http://www.ps3-sense.nl/2009/11/call-of-duty-modern-warfare-2-voorzien-van-patch-1-02/[/url]
wtf ik draai hier nog gewoon op 1.01 hoor :S
Iemand die mij even 13 euro ken lenen =D?
Dan heb ik hem ook (H)
[quote]Iemand die mij even 13 euro ken lenen =D?
Dan heb ik hem ook (H)[/quote]
heb je geen ouders knulletje
[quote]Iemand die mij even 13 euro ken lenen =D?
Dan heb ik hem ook (H)[/quote]
HAHAHAHAH toch mr wel :rofl:
Ik heb een probleem. Ik kan niet online spelen :s Gisteren lukte dat wel maar vandaag niet :s
heb net met pijn en moeite patch 1.02 binnen kunnen slurpen..
wat een gezijk met psn zeg. vannaf half 4 ong loopt dat ding te knullen bij het leven, dan weer aangemeld en oeps nee toch weer afgemeld djeez dude kan niet eens mw2 online.
kan al1 connecte met zerver maar mijn stats en shit ophalen hooow maar. dat doet hij niet.
dacht dat het aan mijn verbinding lag maar las net al in de chat dat ik niet de enige ben..
zal die onderhoudsbeurd voor psn wel zijn want daar heb ik gister tussen 9 en 12 nix van gemerkt.. of praat ik nu poep..:P
Licht niet aan Mw2 hoor:| ik heb ook fout code: 80710092
Andere spellen willen ook niet online 😐
[quote]Licht niet aan Mw2 hoor:| ik heb ook fout code: 80710092
Andere spellen willen ook niet online :|[/quote]
kijk om dit soort dingen speel ik nooit eerst sp nu is er lekker gelegenheid voor 😀
Wat een gezeik weer.
de sp speel je ook in 5 uurtjes uit. is mij ook gelukt. Wel een bagger einde trouwens.
Maar het was te verwachten. de halve wereld wil ineens mw2 online doen en psn is daarop niet voorbereid. geouwehoer heb je dan….
bagger einde?? ik von m echt wel classic! heerlijk om dat mes te werpen:P
jah maar ik zat er net lekker in. ik begon me net in die sfeer te voelen.
en dan wordt je naar die heli gesleept en dan denk je wow nou gaat het komen, nog 1 grote zware battle om alles te beeïndigen. wat krijg je: aftiteling. vond ik gewoon jammer. door al die muziek zat ik er echt lekker in en dan wordt je er zo uitgeslingerd. maar ieder zijn mening
Stoer als je hem hebt uitgespeeld natuurlijk, maar gebruik anders ff spoilertags ofzo 😉
[quote]#MW2 PS3 Status: Patch successful. Trophy Unlocks on PS3 now available in Single Player & Spec Ops. Adding more servers to meet MP demand.1 minute ago from CoTweet [/quote]
lol wel slecht dat ze niet genoeg servers hadden
weet niet eens hoe dat moet gunpowder
LoL, dus als ik het goed begrijp gaat hij straks ook weer online?
[quote]waarom morge pas dajez?[/quote]
vandaag is het ne feestdag he dus geene post
wel fijn die muziek man,, echt keigoed
[quote]weet niet eens hoe dat moet gunpowder[/quote]
Gewoon [ spoiler] …text… [/ spoiler ] (zonder die spaties gebruiken…)
Er zij namelijk toch nog mensen die het spel nog niet hebben 😀
Jammer voor de spelervaring natuurlijk als je al weet wat er staat te gebeuren…
[spoiler]zo, dus :)[/spoiler]
ja tuurlijk dat snap ik ook wel daarom hield ik de info beperkt LOL 😛
[spoiler]KUT MET PEREN[/spoiler]
ik heb ook niet enorm veel verteld, 😛 op het slot na dan:P welke ik k*t vind.
[quote]ik heb ook niet enorm veel verteld, 😛 op het slot na dan:P welke ik k*t vind.[/quote]
Vond slot echt prachtig gedaan, alleen het verhaal werd echt niet goed vertled vond ik. Mr ik ga ff kijken of ik wee online kan gamu.
NOu mensen. MIjn MW2 level is: level 16 xD vandaag ga ik weer game
Wat is jullie lvl?
level 12, maar ik ben nog niet zo bezig geweest online, ben er ook bagger in:S:S in world at war was ik toch best goed vond ik zelf… vet irritant
heb de singleplayer uitgespeeld… echt vet gewoon!
Special Ops is ook erg gaaf, maar kan best moeilijk zijn 😀
Vooral dat lvl met die brug, dat er halverwege zo’n heli komt
volgens mij ben ik sinds gisteren level 14 of 15?
weet ik eigenlijk niet, maar ik heb in ieder geval mijn haertbeat sensor. erg handig 🙂
Ik ben nu lvl 16 dacht ik. Maar ik ga best snel en ik heb vandaag nu echt tijd om es lkkr online te spelen.
[quote]heb de singleplayer uitgespeeld… echt vet gewoon!
Special Ops is ook erg gaaf, maar kan best moeilijk zijn 😀
Vooral dat lvl met die brug, dat er halverwege zo’n heli komt[/quote]
haha ja, ik heb het gistere met een vriend gedaan is echt gruwelijk. Alleen toen begaf mijn mic het en dan gaat het best moeilijk.
ok het invite probleem op de kant van infinity is gepatched door middel van patch 1.03
Nou noet sony zijn kant nog fixen:
[quote=fourzerotwo]Can someone go wake up the Sony Japanese team and tell them to turn on the Presence server? Only thing preventing invites for #MW2 PS3…[/quote]
weer een quote van zijn twitter:
[quote]Some late night #MW2 tweaks just went into affect. IWNet matchmaking on PC just got improvements & invites on PSN are good to go now. Gnight[/quote]
dus kan zelf op moment niet testen maar jullie ?
Ga zo ff kijken 😛
ik hoop het. straks meteen ff proberen.
ik level 16 ook maar ik vind de levels harstikke groot beter 18 players in spel doen :):)
ik ben level 30
ben level 32. voeg me toe tovenaar1988
kwam er vandaag 1 tegen online die was al lvl 28 na 1e prestige :S:S
afgelopen dinsdag liep er al 1 van lvl 52…
die mensen hebben toch geen tijd meer van slapen of zie ik dat verkeerd
werkt als een titje hoor
Veteran uitgespeeld 🙂
tot voor online!
[quote]weer een quote van zijn twitter:
dus kan zelf op moment niet testen maar jullie ?[/quote]
confirmed werkt nu vlekkeloos zelfs game joinen gaat beter 😀
Ben echt blij dat party enzo nu echt heel goed werkt 😀
darksmoke is al lvl 49 😐 niet normaal
en ik lvl 27 😀
@ Myx
alleen die berichten invites zijn lame:P
in cod4 was t beter xD
maarja,,
btw.. gaat er iemand hier voor de platinum van Mw2? ik heb een [goed] iemand nodig waarmee ik de 69 stars kan halen met spec ops..
[quote]darksmoke is al lvl 49 😐 niet normaal
en ik lvl 27 :D[/quote]
Hy had het spel ook veel eerder 😉
ben lvl 18:p
ik ben de beste ;P maar heb hem al bijna..
lvl 37
10 tkns.
ik ben lvl 50
[quote]ik ben de beste ;P maar heb hem al bijna..[/quote]
opscheppertje xD
En ik ben lvl 30
level 33 hehe.
Welke perks en guns gebruiken jullie?
level 20… ik heb nu een thermal scope op me SCAR… fu**king fijn! xD
[quote]opscheppertje [/quote]
hahahaha beetje mensenkennis is nooit verkeerd. zie je maar weer pussyhunter.
maar iemand trouwens opgevallen dat in mw2 multiplayer playlist Mosh Pit, 3rd Person Team Tactical en Team Deathmatch Express erbij is gekomen??? dat was gisteren nog niet..
Lvl 20 ^^ I love my Intervention + ACOG scope.
nog 1 lvl dan heb ik Bling en kan ik
Intervention + ACOG Scope + Silencer ^^
ik ben bijna lvl 16. maar veel unlocks voor de wapens heb ik niet want ik speel met veel verschillende gears. heb 5 gears zo aangepast voor verschillende maps dat ik in elke map wisseling weer een andere gear gebruik. voordeel is wel dat al mijn wapens gelijktijdig upgraden 🙂
nu ben ik lvl 43 😀
ben ik de beste hier? ^^
oh nee Darksmoke 🙁
Net begonnen level 6 xD
[quote]nu ben ik lvl 43 😀
ben ik de beste hier? ^^
oh nee Darksmoke :([/quote]
darksmoke heeft de game ook al veel langer begreep ik…..
Hoogste level wil niet zeggen dat je ook de beste bent, It’s all about skill.
[quote]Hoogste level wil niet zeggen dat je ook de beste bent, It’s all about skill.[/quote]
kijk hier snapt iemand het
je kan no lifen en prestige 10 zijn
maar iemand die gewoon speelt en mss “maar” 3de prestige is kan alsnog veel beter zijn
btw level 34
level 38 hehe gaat wel nice
ik was bij CoD 4 3e prestige :p lvl 48
Ik ben nu lvl 32 met 1,46 Kill/death ratio
inmiddels al lvl 21 en ik kick regelmatig high lvl asses 😛 zo goed zijn ze niet. Hun enige voordeel zijn de wapens (als dit een voordeel voor ze is) en de expansions.
ik ben nu lvl 60 😛
ben nu lvl 40 maar speel nog steets met de m4 😛
speelde gister tegen een clan A&D ofzo hete die. zat er 1 bij van lvl 70 en de rest in de 60.
had 41 kils en 2 keer dood… zie je maar weer dat lvl nix zegt.
[quote]ik ben nu lvl 60 :P[/quote]
ADDICT ADDICT ADDICT ADDICT ADDICT! :rofl:
Ik ben 28 ofsow of 29 😉
level 40, maar ik had haast geen tijd en DARKSMOKE was gewoon bijna de hele week vrij!
level 30 nu 😀
ik doe het rustig an
Level 33 met een K/D ratio van 1.74! 😀
Level zegt idd niet zo veel, ben zelf level 26 met een KD ratio van 1.37 maar ik vind m online wel veel moeilijker dan world at war:S ik begon vet slecht vandaar dat mijn KD ration ook niet zo hoog is maar hij stijgt gelukkig wel weer. Toch heb ik er flink de balen van… Zit ook altijd in het verliezende team met allerlei noobs, super irritant…
[quote]Level zegt idd niet zo veel, ben zelf level 26 met een KD ratio van 1.37 maar ik vind m online wel veel moeilijker dan world at war:S ik begon vet slecht vandaar dat mijn KD ration ook niet zo hoog is maar hij stijgt gelukkig wel weer. Toch heb ik er flink de balen van… Zit ook altijd in het verliezende team met allerlei noobs, super irritant…[/quote]
is best irritant ja.
het lijkt of ze jou al gezien hebben voordat jij de hoek om bent terwijl jij niet weet dat ze daar zitten.
ik heb dat in ieder geval erg vaak. en ook dat je zelf aan het maaien bent, complete magazijnen op zo’n gast, hij raakt jou 1 keer en je bent gelijk dood.
level 41.
wat is m16 toch een geile wapen
Ik ben nu lvl 27 met een K/D van 1.27 maar die is nog aan het stijgen 😀
Momenteel gebruik ik Thermal Scope op me Intevention,, dit werkt heel fijn, vooral op Underpass..
TIP!
Ben nu lvl 32 met KD van 1.34
Gebruik voor intevention met heartbeat senosr, ump met silencer en de m4a1 met gerande laucher en holografic scope. De g18 als secondery wapen is zoooo fijn.
Ik gebruik de SCAR-H met heartbeatsensor en ben level 30 ^^ KD van 1.43, is ook nog stijgende:P Ik gebruik als perks sleight of hand stopping power en steasy aim, allemaal de pro versie offcourse 😀
Even kijken.. 😛
lvl 24, 1,68 ratio.. maar die gaat nog hoger
Gebruik ook Scar,Barrett,Sleight of hand,stopping power enz.
lvl 36 maar nog niet kunnen game vandaag omdat me broertje ze wii heeft gesemibricked en wie mag dat oplossen<<
level 32… k/d 1.70
maar btw bij hoeveel kills krijg je thermal scope op je sniper?
[quote]level 32… k/d 1.70
maar btw bij hoeveel kills krijg je thermal scope op je sniper?[/quote]
Staat er toch bij? :O
waaar is die 1.04 patch voor ?
Ik krijg nog steeds foutmeldingen als ik met iemand online wil.
balbalbhbalh 12 seconds balblah?
// Dawes
bij mij lukken de invites wel erg goed sinds ze die server aan hebben gezet 🙂
[quote]Staat er toch bij? :O[/quote]
weet ik veel xD
maar die challenges gaan wel f**king ver! ik ben nu bij de laatste challenge..
daarvoor moet je 750 kills hebben :mellow:
heb nu 530 kills met me scar
ik heb m4 met nu 300 kills ofso en me andere wapens (2) zitten rond de 70.