De nieuwe PS3S zuigt als de ****
Hij komt zomaar uit de hemel vallen, alsof het een wereldwonder is en zijn de originele PS3 “Het Zwarte Monster” helemaal vergeten
Ik zeg: Hoepel een eind op, ik game lekker verder xD
Wat vinden jullie ervan?
De nieuwe PS3S zuigt als de ****
Hij komt zomaar uit de hemel vallen, alsof het een wereldwonder is en zijn de originele PS3 “Het Zwarte Monster” helemaal vergeten
Ik zeg: Hoepel een eind op, ik game lekker verder xD
Wat vinden jullie ervan?
Ik baal een beetje dat hij sneller is. Voor de rest is hij wel oké.
ik d8 je bedoelde met de titel dat PS3S(ense) zuigt:P
maar ok, ik vind het wel een beeetje lame dat ik 300 euro meer heb gedokt terwijl hij nu gwn 300 euro is:/
[quote]ik d8 je bedoelde met de titel dat PS3S(ense) zuigt:P
maar ok, ik vind het wel een beeetje lame dat ik 300 euro meer heb gedokt terwijl hij nu gwn 300 euro is:/[/quote]
xD, nee ik bedoelde de ps3 slim
Ja klopt, je zult hem ook wel ong. 2 jaar of langer hebben
dus is die ps3 in 2 jaar 300 euries gedaald in waarde :shrug:
We wisten al langer dan vandaag dat ie ging komen, er kwam bij elke playstation console al een slim .. 🙂 Ik vind er niks ergs aan, als je een echte fan bent heb je nu al een PS3 en wacht je niet tot die goedkoper is.
Dat er een PS3Slim komt was al zeker, dat wist ik al… alleen dat dat kleine ding sterker is… en 2x zoveel ruimte heeft vind ik een beetje lame:| en ik vind het helemaal erg dat de PS3”fat” niet meer verkocht gaat worden.. kvind de PS3 Slim meer voor de ”casual gamer”:/ zoals kids ofzo.. the same story met de Playstation 2 fat en de PS2 slim….
+1 voor GlobalSoldier, je had het niet beter kunnen verwoorden.
Ik lach iedereen uit met een Slim… Als je nu nog geen fatboy ps3 hebt ben je geen gamer xD
Oh tommy ik ben zó blij dat je mij niet gaat uitlachen :p
[quote]Ik lach iedereen uit met een Slim… Als je nu nog geen fatboy ps3 hebt ben je geen gamer xD[/quote]
maar iemand die dan zijn fatboy inruilt voor een slim (A)
me maar mag toch neit van me ouders 🙁
Ik heb een PS3 met 320 GB harddisk. Waarom zou ik geen slim kopen? Deze is groter, maar veel mooier, stijlvoller alles. Dat andere ding is net een tostie apparaat, mijn fatty ziet eruit als een echt multimedia apparaat. Die matte lak is lelijk vergeleken met onze glimmende bakbeest. I Love My PS3. Maar toch als ik de kans krijg, haal ik die andere ook ff voor beneden bij de tv. xD
@ UPD8NL
hehe mee-eens
maar ik denk dat Sony wel moest kiezen voor die vage lak… want de behuizing van de ps3 fat is volgensmij veeel duurder dan die van de ps3 slim… en anders zouden ze denk ik veel verlies maken doordat die behuizing miss wat duurder is ofzo:P
@ Tommy88
ben ik t ook mee-eens:P zoals ik al zei, je ript mn quote gewoonxD
Er zullen vast wel ooit van die piano black covers komen die je ergens los kunt kopen online.
Op de Slim kun je geen Linux installeren op de Grote broer wel.
[quote]Op de Slim kun je geen Linux installeren op de Grote broer wel.[/quote]
hoe komt het dat je daar geen linux op kan installeren?
[quote]Op de Slim kun je geen Linux installeren op de Grote broer wel.[/quote]
Ik vind Linux op de ps3 toch niet zo lekker werken en je kan er niet zo heel veel mee, beetje langzaam ook. Dus ik denk niet dat veel mensen dat erg vinden.
[quote]Ik vind Linux op de ps3 toch niet zo lekker werken en je kan er niet zo heel veel mee, beetje langzaam ook. Dus ik denk niet dat veel mensen dat erg vinden.[/quote]
Toch is het wel een functie minder!
Maar waarom kan het niet eigenlijk)
Klote! ik voel me best genaaid als je kijkt dat ik mn ps3 80gb rond midden juli gekocht heb voor 399,- terwijl de nieuwe slim 289,- gaat kosten.. + hij is veel sneller.. Had ik beter even paar maanden kunnen wachten…. achja :p
Ik weet niet waarom je geen linux kan installeren op de Slim. Het is er gewoon uitgehaald. Terwijl het toch handig is en het wordt steeds beter.
als je, je fat inruilt voor een slim
ja,…….
dan doe je gewoon niet meer mee…
dan gaan je naar de supermarkt om boodschappen te halen en willen graag afreken. zegt de cassiere: “Ja, meneer/mevrouw u doet niet meer mee”
en als je bijv. de televisie aanzet zou je alleen maar van die teleshop reclame te zien moeten krijgen, want ja je doet immers toch niet meer mee..
…ik wil er alleen maar mee zeggen. je bent ongeloofelijk dom als je een ps3slim koopt.. je koopt een console die minder waard is. hallo? hoe bezopen ben je dan wel niet OMG?/
Dat het beter word enzo dat kon je al bedenken toen je je ps3 kocht dus zo erg vind ik het niet. Alleen word de fat niet meer verkocht O_O
[quote]als je, je fat inruilt voor een slim
ja,…….
dan doe je gewoon niet meer mee…
dan gaan je naar de supermarkt om boodschappen te halen en willen graag afreken. zegt de cassiere: “Ja, meneer/mevrouw u doet niet meer mee”
en als je bijv. de televisie aanzet zou je alleen maar van die teleshop reclame te zien moeten krijgen, want ja je doet immers toch niet meer mee..
…ik wil er alleen maar mee zeggen. je bent ongeloofelijk dom als je een ps3slim koopt.. je koopt een console die minder waard is. hallo? hoe bezopen ben je dan wel niet OMG?/[/quote]
Geniaal xD
[quote]Klote! ik voel me best genaaid als je kijkt dat ik mn ps3 80gb rond midden juli gekocht heb voor 399,- terwijl de nieuwe slim 289,- gaat kosten.. + hij is veel sneller.. Had ik beter even paar maanden kunnen wachten…. achja :p[/quote]
een beetje sneller maar hoor, zal niet veel uitmaken
het zal niet zo zijn dat wij ineens de nieuwere games niet normaal kunnen spelen
[quote=Sceners.org]
[b]PS3 Slim and why Linux is gone.[/b]
Since PS3 Slim was officially announced at Gamescon, we have known that the Linux option has been deleted from that new hardware, and well, after the wtf time, we decided to look back to the past and see what’s behind us, so we could find an answer for this strange decision.
First of all, answering some e-mails, the absence of Linux (OtherOS) option is _not_ a software thing, but a hardware removal, a specific hardware that selects directly a different booting sequence. Let’s take a look, then, to our past:
– PlayStation 2 was released 4th of March of 2000 in Japan, and it was since April 1999 when the rumours were starting, just like all those other consoles in our history.
– PlayStation 2 “Slim” (or V12 or SCPH-70000) was released on September 2004, and it was, indeed slimmer and thiner.
So, we have a PS2 that can work with Linux, but when Slim option was released, an specific package that was released, a “Linux Kit” was no longer usable, even though this “kit” was created in order to standardize and to make official the GNU/Linux Option for PlayStation 2.
This kit consisted on a HD of 40GB, an Ethernet adapter, a mouse and an USB-kb, as well as an VGA cable and a defined GNU/Linux OS for PS2. As you might remember, even a dedicated distro was released in order to help programming, called Black Rhino, but well, let’s continue.
– PlayStation 3 was released on 11st of November of 2006 in Japan, preceded by all those rumours, once again.
– PlayStation 3 “Slim” was announced this 18th of August of 2009, slimmer, thiner, … and without Linux.
So, it would be probably that the next step is that PlayStation 3 “Linux Kit” is released in the future. This would indeed solve this problem, and it would allow them to make all this official, even though it might be needed for IBM to co-operate on this so the Cell SDK is again updated and it’s available for it.
But, if we take a look at the new Slim model, we can go to some conclusions:
– New and more powerful CPU. 45nm Cell-based, and it’s said to be faster, cooler and, indeed, powerful. What could be done with this? More efficient apps, and, if we could wish for something, what about that software retro-compatibility with PS2, now that we can?
– RSX is still closed. Boooh. Well, if you want to work with it, just use a Cluster or get an CellBlade. :-3
– The strange future for Linux on PS3. Well, we have been talking about it here, but let’s be serious, there is a pretty little number of people that indeed use Linux on PS3. It might happen like on PS2, in where we were all asking for the Linux Kit, but it wasn’t used in the end.
– Is this really “slim”? I’ve read somewhere that they should call it PSThree or something, as this is not slim, lol. Maybe we can expect other hardware release with an extra-slim PS3? Lol, just kidding, but it would be funny.
Personally, i won’t sell my JAP “Phat” PS3 to buy one of these Slim. But, i bet that there will be more that one that will do that exchange, having in mind what we have left behind, and what might come in the future.
(However, “Phat” is not the correct term, as the original PS3 is called “PLAYSTATION 3”, and the Slim is called “Playstation 3”. Caps time.)
Opinions, ideas, cakes?[/quote]
Check de rest hier: [url]http://sceners.org/?itemid=377[/url]
Nou als die zuigt zal ik hem ook wel ff gaan kopen dan
Als hij zuigt is ie multifunctioneel! 😀 kan je der ook mee stofzuigen! xD
Maarja hij is eigenlijk best mooi hoor 😉 Vriend van me heeft um
mensen ga even ergens anders over huilen…!
Hoe bedoel je late reactie 😛
Maar ik moet toegeven dat die mooier is dan verwacht 🙂
Maar ik blij ben met mijn 60 GB (L)
Mijn ps3 slim maakt lawaai, stoor ik me wel es aan :unsure: