Topic: Dirt 2 Demo

21 augustus 2009om 11:52

De nieuwe demo van Dirt 2 is sinds gisteren te downloaden op PSN. Wat vinden jullie van de game? en voor diegene die Dirt (1) hebben gespeeld: Wat vinden jullie van dit vervolg?

Ikzelf vind de game op het eerste gezicht meer leven. In de game komen meer soundtracks voor en de menu’s zijn wat afwisselender. Ook heb ik meer het gevoel dat de game leeft, want het vorige deel was wat saai opgebouwd.

Graphics en gameplay blijven wel erg goed:) Kon alleen niet mn stuurtje gebruiken bij de demo.. doe ik iets fout of moet ik voor die ondersteuning wachten op het volledige deel?:P

5 reacties

1. User  avatar
    2036 XP

ik heb hem ook geprobeerd.
    veel verschil met deel 1 is er niet. menu is inderdaad anders opgebouwd maar tijdens het laden krijg je gewoon dezelfde info te zien als ik deel 1 tijdens het laden.
    alleen bij de tracks zijn plassen water toegevoegd en de omgeving is wat opgepoetst, verder ziet/rijdt het hetzelfde eruit.

0
  2. User  avatar
    969 XP

@Tommy,

Ik heb precies dezelfde menig als jou!

0
  3. User  avatar
    903 XP

Ik heb hem ook gespeeld. Het is wel vet opzich, maar ik koop hem niet. xD

0
  4. User  avatar
    1512 XP

[quote]Ik heb hem ook gespeeld. Het is wel vet opzich, maar ik koop hem niet. xD[/quote]hier hetzelfde 😀 heb het geld er gewoon niet voor over

0
  5. User  avatar
    502 XP

Gameplay is echt heel tof! Dope spel!

0