Topic: Op zoek naar de SIXAXIS controller.

21 augustus 2009om 18:46

Wie kan mij helpen, ik ben op zoek naar een nieuwe controller voor mijn ps3.
omdat mijn oude controller af en toe problemen heeft.

maar ik ben opzoek naar een sixaxis controller, en niet naar een dualshock controller. die vind ik maar zwaar en dat trillen boeit mij nu echt helemaal niks. vind het alleen maar irritant.

maar overal waar ik kijk hebben ze alleen maar die stomme dualshock controller

ik heb al op amazon.co.uk (omdat ik hier ook altijd mij spellen koop)gekeken maaar daar is de sixaxis controller nog duurder dan de dualshock.

wie kan mij helpen.

alvast bedankt

11 reacties

1. User  avatar
    863 XP

Ik wil niet heel lullig doen. maar ik heb net m’n controller ff bekeken (had ik toevallig in m’n hand, waarom niet xD)

En op mijn controller staat: Dualshock 3 Sixaxis.
    Dus is ook een dualshock.

Heb je ebay al gecheckt? of marktplaats?

0
  2. User  avatar
    3388 XP

Bij de bart smit verkopen ze hier gewoon beide hoor :O Dualscock is 60 euro en die andere 50 euro ^^

0
  3. User  avatar
    1536 XP

[quote]Ik wil niet heel lullig doen. maar ik heb net m’n controller ff bekeken (had ik toevallig in m’n hand, waarom niet xD)

En op mijn controller staat: Dualshock 3 Sixaxis.
    Dus is ook een dualshock.

Heb je ebay al gecheckt? of marktplaats?[/quote]
    Als je z’n post ff opnieuw leest die je dat hij een Sixasis lichter en fijner vind. Jij hebt een DS3. Dat is zwaarder, en dat vind hij minder fijn.

0
  4. User  avatar
    93 XP

Maar je kan ook gewoon bij de opties van het spel vibaration (weet niet of ik het goed typ) uitzetten

0
  5. User  avatar
    1755 XP

[quote]Maar je kan ook gewoon bij de opties van het spel vibaration (weet niet of ik het goed typ) uitzetten[/quote]

Het gaat erom dat ie zwaarder is en duurder niet dat je het vibreren kan uitzette …. 🙂

0
  6. User  avatar
    1390 XP

ik zou even op marktplaats kijken, daar heb je al een voor 30-40 euro 😉

0
  7. User  avatar
    1983 XP

Een geen merk controller met six axis ken ik wel. Kost maar 35 euro.

0
  8. User  avatar
    9970 XP

misschien toch voorkeur bij sony controllers

0
  9. User  avatar
    863 XP

[quote]Als je z’n post ff opnieuw leest die je dat hij een Sixasis lichter en fijner vind. Jij hebt een DS3. Dat is zwaarder, en dat vind hij minder fijn.[/quote]

het kwam ff in mijn brein niet aan wat hij nou bedoelde. maar het is duidelijk.
    Nog steeds geld mijn vraag; ebay en marktplaats al gecheckt?

0
  10. User  avatar
    2574 XP

[url]http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280376073819&ssPageName=MERCOSI_VI_ROSI_PR4_PCN_BIX&refitem=110423626257&itemcount=4&refwidgetloc=closed_view_item&refwidgettype=osi_widget&_trksid=p284.m185&_trkparms=algo%3DSI%26its%3DI%26itu%3DUCI%26otn%3D4%26ps%3D41[/url] 😉

0
  11. User  avatar
    40 XP

thx voor de link nix=gen.
    denk dat ik deze wel ga halen.

0