Topic: motor in burnout paradise online

21 augustus 2009om 22:42

ik ben ook maar eens begonnen met burnout trophies te halen, maar hoe krijg je een motor om die 5 challenges te halen??
die en de timed challenges (waar ik niets van snap) moet ik online nog halen.
iemand die me hiermee kan elpen?

7 reacties

1. User  avatar
    863 XP

Heb je wel het spel al uitgespeeld?

0
  2. User  avatar
    2036 XP

ha, kijk.
    ik heb eindelijk de timed challenges gehaald na veel proberen.
    ik moet nu nog de challenge 10 mijl rijden op een motor in een 8 player game en die 8 players ontmoeten elkaar in wildcats stadium.
    wie wil mij daar vanavond mee helpen? ik heb nog 5 personen nodig die even online willen helpen. 🙂

0
  3. User  avatar
    3343 XP

[quote]ha, kijk.
    ik heb eindelijk de timed challenges gehaald na veel proberen.
    ik moet nu nog de challenge 10 mijl rijden op een motor in een 8 player game en die 8 players ontmoeten elkaar in wildcats stadium.
    wie wil mij daar vanavond mee helpen? ik heb nog 5 personen nodig die even online willen helpen. :)[/quote]

Als je de platinum wilt, hoef je niet de trophies van de Motorpack te halen. 😉

0
  4. User  avatar
    1100 XP

[quote]Als je de platinum wilt, hoef je niet de trophies van de Motorpack te halen. ;)[/quote]

maar staat wel mooier. xD

0
  5. User  avatar
    2036 XP

[quote]Als je de platinum wilt, hoef je niet de trophies van de Motorpack te halen. ;)[/quote]

niet?
    maar toch wel die 100% bike license, 10 miles online en 5 timed bike challenges?
    ik dacht dat die er wel bij hoorden.
    maar ja, die met 8 man tegelijk online heb ik dus nog 5 man nodig vanavond. 🙂

0
  6. User  avatar
    2036 XP

dit topic kan dicht, ik heb eindelijk de online trophies gehaald.
    nu alleen de burnout license en de 100% bike license nog, dan heb ik mijn eerste platinum. 😀

maar hier kan een slotje op.

0
  7. User  avatar
    3343 XP

[quote]dit topic kan dicht, ik heb eindelijk de online trophies gehaald.
    nu alleen de burnout license en de 100% bike license nog, dan heb ik mijn eerste platinum. 😀

maar hier kan een slotje op.[/quote]

100% bike license hoeft ook niet, die heb ik ook niet maar wel me platinum. xD

0