ik ben ook maar eens begonnen met burnout trophies te halen, maar hoe krijg je een motor om die 5 challenges te halen??
die en de timed challenges (waar ik niets van snap) moet ik online nog halen.
iemand die me hiermee kan elpen?
Topic: motor in burnout paradise online
21 augustus 2009om 22:42

Heb je wel het spel al uitgespeeld?
ha, kijk.
ik heb eindelijk de timed challenges gehaald na veel proberen.
ik moet nu nog de challenge 10 mijl rijden op een motor in een 8 player game en die 8 players ontmoeten elkaar in wildcats stadium.
wie wil mij daar vanavond mee helpen? ik heb nog 5 personen nodig die even online willen helpen. 🙂
[quote]ha, kijk.
ik heb eindelijk de timed challenges gehaald na veel proberen.
ik moet nu nog de challenge 10 mijl rijden op een motor in een 8 player game en die 8 players ontmoeten elkaar in wildcats stadium.
wie wil mij daar vanavond mee helpen? ik heb nog 5 personen nodig die even online willen helpen. :)[/quote]
Als je de platinum wilt, hoef je niet de trophies van de Motorpack te halen. 😉
[quote]Als je de platinum wilt, hoef je niet de trophies van de Motorpack te halen. ;)[/quote]
maar staat wel mooier. xD
[quote]Als je de platinum wilt, hoef je niet de trophies van de Motorpack te halen. ;)[/quote]
niet?
maar toch wel die 100% bike license, 10 miles online en 5 timed bike challenges?
ik dacht dat die er wel bij hoorden.
maar ja, die met 8 man tegelijk online heb ik dus nog 5 man nodig vanavond. 🙂
dit topic kan dicht, ik heb eindelijk de online trophies gehaald.
nu alleen de burnout license en de 100% bike license nog, dan heb ik mijn eerste platinum. 😀
maar hier kan een slotje op.
[quote]dit topic kan dicht, ik heb eindelijk de online trophies gehaald.
nu alleen de burnout license en de 100% bike license nog, dan heb ik mijn eerste platinum. 😀
maar hier kan een slotje op.[/quote]
100% bike license hoeft ook niet, die heb ik ook niet maar wel me platinum. xD