verder details zijn er nog niet
◦Works on all PS3 models
◦Works on all PS3 regions (USA, JAP, PAL,)
◦Direct Boot of PS3 original, import, and backup (copied) games
◦Direct Boot of PS2 original, import, and backup (copied) games
◦Supports multi-region Blueray Movie Playback
◦Supports multi-region DVD Movie Playback
◦No config disc needed – it just works!
◦Transparent stealth operation
◦Integrates proven belzar Intelligent Code Modifying System
◦No awkward USB interface – just insert DVD and play!
◦Supportsall upto date titles
◦Ultra-low power consumption; does not interfere with normal PS3 operation
◦Only 12 wires to solder
◦No external PC/laptop needed
◦completely upgradeable firmware, via Belzars usb 2.0 interface

Bron?
(10 tknz)
only 12 wires? lol
no way dat ik dat ga doen!
ook al zou het waar zijn, wat ik niet geloof
bron Belzar.com
[quote]verder details zijn er nog niet
◦Works on all PS3 models
◦Works on all PS3 regions (USA, JAP, PAL,)
◦Direct Boot of PS3 original, import, and backup (copied) games
◦Direct Boot of PS2 original, import, and backup (copied) games
◦Supports multi-region Blueray Movie Playback
◦Supports multi-region DVD Movie Playback
◦No config disc needed – it just works!
◦Transparent stealth operation
◦Integrates proven belzar Intelligent Code Modifying System
◦No awkward USB interface – just insert DVD and play!
◦Supportsall upto date titles
◦Ultra-low power consumption; does not interfere with normal PS3 operation
◦Only 12 wires to solder
◦No external PC/laptop needed
◦completely upgradeable firmware, via Belzars usb 2.0 interface[/quote]
en QJ.net 😉 Is al een tijdje oud hoor ^^ Maar hij zit eraan te komen! I CAN FEEL IT!
Hoe wil je dat gaan doen met die games?
Dat gaat niet op een DVDtje hoor.
maar wel op een blu-ray?
Gierige negers. Koop een Xbox als je gratis games wilt. Ik download alle Xbox games, en alle games die ik erop goed vind, koop ik voor PS3 evenals de Xbox Exclusive’s.
Je gaat nu ook weer cheaters online krijgen als dit zo doorgaat :O
[quote]Gierige negers. Koop een Xbox als je gratis games wilt. Ik download alle Xbox games, en alle games die ik erop goed vind, koop ik voor PS3 evenals de Xbox Exclusive’s.[/quote]
Haha, koop je ook de Xbox Exclusive’s voor de Ps3? :mellow:
Ja wie doet dat nou niet ? xD
xbox [b]exclusives[/b] hoe kun je die op de ps3 krijgen ?? :
[quote]maar wel op een blu-ray?[/quote]
Goeie grap :’). Koop jij maar voor 250 euro een brander en voor 25 euro p/s BR’s :P. En vergeet je PS3 open maken voor het modden niet. En de mod-chip. Nee, ik pas als het geen ISO-loader wordt :P.
Alsof de PS3 spellen niet gecomprimeerd kunnen worden en vervolgens op 1 of meerdere DVD’s passen. Of ISO laden vanaf externe harde schijf?.
Slecht nieuws, zo’n modchip…
[quote]Gierige negers. Koop een Xbox als je gratis games wilt. Ik download alle Xbox games, en alle games die ik erop goed vind, [b]koop ik voor PS3 evenals[/b] de Xbox Exclusive’s.[/quote]
Er staat toch echt dat ik PS3 games die ik goed vind koop, net zoals Xbox Exlusive’s. Dus niet meer zo dom citeren, als je weet wat ik bedoel he :P.
Maar ik vind het wel best zo, als die modchip ooit komt, doe ik niet mee.
Ik geloof hier niks van
ik ook niet
en ach, je kunt altijd nog de surround sound en filmpjes eruit slopen, dan past meerendeels vast wel op eendvdtje
Echt verrot dat mensen hun console gaan ombouwen, makers van het spel zijn er maanden/jaren mee bezig komt een debiel die gaat dat downloaden en gratis spelen. Je weet waar je aan begint als je een console koopt.
[quote]Echt verrot dat mensen hun console gaan ombouwen, makers van het spel zijn er maanden/jaren mee bezig komt een debiel die gaat dat downloaden en gratis spelen. Je weet waar je aan begint als je een console koopt.[/quote]
Agree (Y)
10tks
[quote]Echt verrot dat mensen hun console gaan ombouwen, makers van het spel zijn er maanden/jaren mee bezig komt een debiel die gaat dat downloaden en gratis spelen. Je weet waar je aan begint als je een console koopt.[/quote]ben ik het ook helemaal mee eens je moet het orginele spel kopen anders hebben de makers ook niks aan dat harde werk
[quote]Echt verrot dat mensen hun console gaan ombouwen, makers van het spel zijn er maanden/jaren mee bezig komt een debiel die gaat dat downloaden en gratis spelen. Je weet waar je aan begint als je een console koopt.[/quote]
Maar ben je het wel met mij eens dat spellen te duur worden? Ik download ook PSP games maar dit doe ik meer omdat ik dan meer PS3 games kan kopen en op die PSP spellen ben je toch zo uitgekeken 😉 PS3 spellen ga ik blijven kopen! Ik ga mischien wel die modchip erin zetten maar dat doe ik dan voor homebrew 😉
[quote]Maar ben je het wel met mij eens dat spellen te duur worden? Ik download ook PSP games maar dit doe ik meer omdat ik dan meer PS3 games kan kopen en op die PSP spellen ben je toch zo uitgekeken 😉 PS3 spellen ga ik blijven kopen! Ik ga mischien wel die modchip erin zetten maar dat doe ik dan voor homebrew ;)[/quote]
Ik niet, ik heb wel een omgebouwde PSP maar ik vind het leuk om af en toe een nieuwe PS3 game te kunnen kopen en dan helemaal grijs kunnen spelen! :yahoo:
Het is eigenlijk gewoon marktwerking actually. De consument vind het bedrag dat hij moet betalen te hoog dus doet hij het niet.
Toch praat ik het niet helemaal goed. Het is natuurlijk onrechtvaardig dat de ontwikkelaars helemaal niks meer ontvangen.
[quote]Het is eigenlijk gewoon marktwerking actually. De consument vind het bedrag dat hij moet betalen te hoog dus doet hij het niet.
Toch praat ik het niet helemaal goed. Het is natuurlijk onrechtvaardig dat de ontwikkelaars helemaal niks meer ontvangen.[/quote]
perfect verwoord.
ik ga dus echt niet 400 euro riskeren hoor. Sowieso ga ik geen console ombouwen.
[quote]ik ga dus echt niet 400 euro riskeren hoor. Sowieso ga ik geen console ombouwen.[/quote]
Why not? Het is echt verdomd handig! als je kijkt wat je allemaal extra kan! En je heb vast wel kleine zaakjes die hem erin voor je willen zetten 😉 ALS ik hem ga ombouwen doe ik het voor de homebrew :yahoo:
[quote]Why not? Het is echt verdomd handig! als je kijkt wat je allemaal extra kan! En je heb vast wel kleine zaakjes die hem erin voor je willen zetten 😉 ALS ik hem ga ombouwen doe ik het voor de homebrew :yahoo:[/quote]
Zo’n modchip word niet ontwikkelt voor homebrew. Ik ben bang dat als deze modchip uitkomt het vooral gaat om het afspelen van ISO’s
[quote]Zo’n modchip word niet ontwikkelt voor homebrew. Ik ben bang dat als deze modchip uitkomt het vooral gaat om het afspelen van ISO’s[/quote]
Dat weet ik wel heel zeker 😉 ik ga aankijken hoe duur hij wordt:p Maar mischien ga ik hem wel niet halen want sony kan weer de firmware updaten :S zodat ie niet meer werkt……………. Maarja als ik het doe doe ik het voor de homebrew
[quote] Maarja als ik het doe doe ik het voor de homebrew[/quote]
Jou kennende denk ik wat heel anders.. :yay:
Ik vind de prijzen van de games meer dan acceptabel hoor, als je ze gewoon importeerd ben je zoveel goedkoper uit. €30-€40 vind ik prima prijzen voor de PS3 games en zal ze daarom ook blijven kopen.
De PSP is ook min of meer kapot gegaan aan de downgrade-principes, mag hopen dat dat bij de PS3 niet gebeurd..
// Dawes
[quote]ik ga dus echt niet 400 euro riskeren hoor. Sowieso ga ik geen console ombouwen.[/quote]
wie zegt dat je hem moet ombouwen wie weet gaat het ook gewoon via pc
Ik hou er ook niet van om een console om te bouwen, daarbij zijn die games zo groot als je ze download, dat je computer binnen no-time volstaat met PS3 games. Weer daarbij komt, dat de PSP doodgegaan is omdat toch alles gedownload wordt, dus ik hoop ook dat dit niet bij de PS3 gaat gebeuren, van mij hoeft deze chip er echt niet te komen.
ik laat mijn ps3 ook niet ombouwen mocht er een modchip komen.
vind het toch iets teveel geld om een crash te riskeren ofzo.
Ik denk dat het grootste risico is dan je gebanned word van PSN bij de eerst volgende firmware update. Dat zou voor mij vooral de rede zijn om geen modchip er in te zetten.
ook dat ja. 🙂
[quote]Ik denk dat het grootste risico is dan je gebanned word van PSN bij de eerst volgende firmware update. Dat zou voor mij vooral de rede zijn om geen modchip er in te zetten.[/quote]
Just what i said! Ik denk dat ik ook geen modchip erin laat zetten 😉 Tenzij je updates kan ontwijken en het zeker is dat je niet gebanned wordt 😉
[quote]Maar ben je het wel met mij eens dat spellen te duur worden? Ik download ook PSP games maar dit doe ik meer omdat ik dan meer PS3 games kan kopen en op die PSP spellen ben je toch zo uitgekeken 😉 PS3 spellen ga ik blijven kopen! Ik ga mischien wel die modchip erin zetten maar dat doe ik dan voor homebrew ;)[/quote]
Maar dit zie je toch terug in de games?
Kwaliteit, gameplay, plezier ( onbetaalbaar ).
Als mensen blijven downloaden dan zal er over paar jaar geen gamemarkt zijn, misschien wat overdreven maar wel werkelijkheid
Ik ben het er gedeeltelijk mee eens. Mass Effect bijvoorbeeld is de beste game ever made, en hij kost maar 20 euro! En dan heb je 30 uur echte RPG gameplay (en niet zoals in GTA 10x hetzelfde stukje van 10 minuten rijden).
Wat ik bedoel is dat als game’s in prijs dalen nadat ze uit kosten zijn ik het best vind. Maar GTA kost nogsteeds veels te veel terwijl je me echt niet wijs kan maken dat ze er nogsteeds geen winst uit hebben getrokken.
[quote]Ik ben het er gedeeltelijk mee eens. Mass Effect bijvoorbeeld is de beste game ever made, en hij kost maar 20 euro! En dan heb je 30 uur echte RPG gameplay (en niet zoals in GTA 10x hetzelfde stukje van 10 minuten rijden).
Wat ik bedoel is dat als game’s in prijs dalen nadat ze uit kosten zijn ik het best vind. Maar GTA kost nogsteeds veels te veel terwijl je me echt niet wijs kan maken dat ze er nogsteeds geen winst uit hebben getrokken.[/quote]
Ben ik met je eens! Ik kom nog uit de tijd dat nieuwe games maximaal 45 euro koste en dan had je echt een game die net uit was…………… Nu heb je geen game meer die onder de 30 euro zit voor de ps3………. Sterker nog alle games die nieuw uitkomen zijn 65 euro :O Ik vindt dat echt een hoop geld! Als ze piraterij tegen willen gaan moeten ze de prijs van de games omlaag halen en niet andersom, ze doen nu door piraterij halen we de prijs van de games omlaag :disgust1: Dat hoort niet vindt ik! De games die er nu zijn zijn echt te duur! Als de console nou 100 euro was kon ik het me voorstellen maar de console is 300 euro en dan ook nog achterlijk dure games. Niet alle mensen hebben geld daarvoor! (ik gelukkig wel 😀 :$)
Beste mede PS3 mensen,
Dit is de eerste console die ik orgineel wil houden.
Ik vind het iedere cent waard.
Dit is omdat ik vind dat Sony recht heeft op bestaan.
Modchip is een basta verhaal 😉 De site van balzar staat nu te koop en er is veder niks meer over de modchip te zien of te horen!
[quote]Ben ik met je eens! Ik kom nog uit de tijd dat nieuwe games maximaal 45 euro koste en dan had je echt een game die net uit was…………… Nu heb je geen game meer die onder de 30 euro zit voor de ps3………. Sterker nog alle games die nieuw uitkomen zijn 65 euro :O Ik vindt dat echt een hoop geld! Als ze piraterij tegen willen gaan moeten ze de prijs van de games omlaag halen en niet andersom, ze doen nu door piraterij halen we de prijs van de games omlaag :disgust1: Dat hoort niet vindt ik! De games die er nu zijn zijn echt te duur! Als de console nou 100 euro was kon ik het me voorstellen maar de console is 300 euro en dan ook nog achterlijk dure games. Niet alle mensen hebben geld daarvoor! (ik gelukkig wel 😀 :$)[/quote]
Daarboven op komt ook nog dat game’s die 20miljoen kosten 65 kosten, en game’s die maar 5 miljoen kosten 60 euro kosten. Dus dat game’s duur zijn om te maken is ook nogwel een baggerargument soms.
[quote]en QJ.net 😉 Is al een tijdje oud hoor ^^ Maar hij zit eraan te komen! I CAN FEEL IT![/quote]
Het is een fake. De site Belzar.com staat nu te koop.
[quote]Modchip is een basta verhaal 😉 De site van balzar staat nu te koop en er is veder niks meer over de modchip te zien of te horen![/quote]
Oeh dat had ik al neergezet 😉
[quote]Goeie grap :’). Koop jij maar voor 250 euro een brander en voor 25 euro p/s BR’s :P. En vergeet je PS3 open maken voor het modden niet. En de mod-chip. Nee, ik pas als het geen ISO-loader wordt :P.[/quote]
Je overdrijft volgens mij een beetje. Een BR-brander kost tegenwoordig nog maar [url=http://www.4backup.nl/a/blu-ray-rewriter/lg/lg-bh08ls-blu-ray-rewriter-sata-black-oem][u]€150[/u][/url] en lege BR’s kosten rond nog geen [url=http://www.opusshop.nl/produkten_detail.asp?l=ned&pdid=12549][u]€6[/u][/url] per stuk. Andere merken zijn zelfs nóg goedkoper. Wat betreft het openmaken en modden heb je wel gelijk, maar zoiets besteed ik liever uit aan iemand met ervaring die er verstand van heeft…