Forum

Topic: PS3 sense leden en ongeregistreerd.

Anoniem's avatar

Ik heb een aantal vragen. Hoeveel leden heeft PS3 sense eigenlijk? Want ik zie vaak dezelfde leden die reageren op het nieuws en in de forums.

Waar komen al die ongeregistreerde gasten die de PS3S, GT5 en de cryengine 3 voor de PS3 afkraken. Kunnen ze dan niet beter een account maken en een betere discussie voeren en niet gewoon zeggen goed of slecht, maar alle aspecten van een game/iets van de ps3 beoordelen?

ongeregistreerd irriteert:rofl1:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    ik zou zeggen typ het ip adres in google in
    noteer gegevens in tomtom
    zoek ook nog ff een wapendealer
    koop je wapen
    rij naar diegene toe en knal hem overhoop weer een niet-geregistreerde minder 😀

  2. 135 XP
    Daskwartelkanon's avatar

    Ik had bij de ps3slim special gereageert zonder geregistreerd te zijn maar heb de volgende dag mij netjes geregistreerd.

  3. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Het aantal leden staat onderaan de pagina van het forum.

  4. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Ik had bij de ps3slim special gereageert zonder geregistreerd te zijn maar heb de volgende dag mij netjes geregistreerd.

    zoals je hier ook wel ziet niet geregistreerde members die kunnen posten is het opstapje naar geregistreerde members

  5. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Het aantal leden staat onderaan de pagina van het forum.

    Ohja, ik zie het niet. 😛

  6. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ohja, ik zie het niet. 😛

    Beginpagina forum 😉

  7. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Als je je niet registreerd kan je ff snel op 1 ding reageren daarvoor hoeven ze dan geen heel account aan te maken 😉 Mischien zijn mensen die ongeregistreed zijn wel bang voor spam 😉 En niet iedereen die reageerd op die berichten sommige lezen het alleen maar. Ik heb ook PS3 sites waar ik wel is opzit zonder geregistreerd te zijn maar als er dan een prijsvraag komt ga ik me toch ff registreren

  8. 536 XP
    Glennps3's avatar

    Als je je niet registreerd kan je ff snel op 1 ding reageren daarvoor hoeven ze dan geen heel account aan te maken 😉 Mischien zijn mensen die ongeregistreed zijn wel bang voor spam 😉 En niet iedereen die reageerd op die berichten sommige lezen het alleen maar. Ik heb ook PS3 sites waar ik wel is opzit zonder geregistreerd te zijn maar als er dan een prijsvraag komt ga ik me toch ff registreren

    heb je dan wel kans om iets te winnen?

  9. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    heb je dan wel kans om iets te winnen?

    Tuurlijk het gaat om het goede antwoord of dat je als 1 van de zoveelste reageert 😉 Een prijsvraag is om leden te trekken en dat lukt ze bij mij :$ Alleen geen actief lid xD