Topic: playstation 3 kapot

27 augustus 2009om 11:39

Mijn ps3 is 3 dagen geleden kapot gegaan en aangezien ik hem al 2 jaar heb val ik buiten de garantie dus ben nu van plan om een nieuwe te kopen. ( het probleem is het moederbord en die zijn best prijzig) maar nu zit ik met een probleem. toen mijn ps3 kapot ging zat mijn spel killzone 2 er nog in en aangezien de ps3 nu niet meer aangaat wou ik vragen of iemand mij kan vertellen hoe ik mijn spel uit de ps3 krijg.

bullz

3 reacties

1. User  avatar
    511 XP

Je hebt al met Sony gebeld? Gewoon vragen voor de zekerheid of zij em niet kunnen maken.
    Als er niks meer mee te doen valt: Je hebt niks te verliezen, maak de PS3 open en maak dan die Bluray lezer ook open dan zou je misschien bij Killzone komen. Lijkt mij enigste oplossing 😛

De PS3 open maken wordt wel een lastige klus denk ik..

0
  2. User  avatar
    2 XP

ik heb het YLOF ( yellow light of death) probleem. en om nu mijn ps3 helemaal open te maken heeft weinig kans van slagen. heeft iemand een andere oplossing? heb sony al gebeld en ze zijden datdat ongeveer 70 euro gaat kosten:S lol dan koop ik killzone liever opnieuw haha

0
  3. User  avatar
    1983 XP

[quote]ik heb het YLOF ( yellow light of death) probleem. en om nu mijn ps3 helemaal open te maken heeft weinig kans van slagen. heeft iemand een andere oplossing? heb sony al gebeld en ze zijden datdat ongeveer 70 euro gaat kosten:S lol dan koop ik killzone liever opnieuw haha[/quote]

volgensmij zijn de reparatiekosten 70 euro. En killzone 2 is platinum. Dus waarom een nieuwe PS3 halen.

0