Naughty Dog heeft ons al verteld dat Uncharted 2 de PS3 optimaal gaat benutten. Ook heeft de vice president van het bedrijf gezegd dat deze game nooit op de Xbox 360 kan worden afgespeeld.
De mooie graphics komen niet door de videokaart. De SPU helpen de RSX om zo betere graphics te krijgen. Er is geen installatie verreist en de game heeft geen lag.
Nu het mooie. Volgens Naughty Dog zal de game die over 47 dagen uitkomt geen laadtijden bevatten vanwege de SPU. Ik vraag me af of dit eigenlijk wel kan omdat ik nog nooit een game zonder laadtijden heb gezien.
Weet iemand of dit echt kan? Of zijn er stiekem laadtijden maar dan in de filmpjes. Het is wel mooi als het kan.

Chill hem 😉 Heeft multiplayer ook geen laadtijden? :O
Dit zal wel weg gewerkt zijn in de cutscenes.
Is bij Batman: Arkham Asylum namelijk ook het geval.
Als dit allemaal waar is, wordt de game nog vetter dan ik dacht. xD
[quote]Chill hem 😉 Heeft multiplayer ook geen laadtijden? :O[/quote]
Die gast zij gewoon geen laadtijden. Hoop wel dat het ook voor MP is, kun je sneller beginnen.
Alleen maar mooi toch geen laadtijden:yay:
Is op een of andere sneaky manier wel weggewerkt.
Als het in cutscene’s zit maakt het toch niet uit. Helemaal geen laadtijden kan gewoon niet ;p
[quote]Chill hem 😉 Heeft multiplayer ook geen laadtijden? :O[/quote]
Waarschijnlijk wel hoor, lol :p met je NAT 3 wordt het dan wel een tijdje wachte xD
[quote]Waarschijnlijk wel hoor, lol :p met je NAT 3 wordt het dan wel een tijdje wachte xD[/quote]
Ja GVD kut NAT 3 maar ik hoef nergens langer te wachten ofzo :O Alleen hij kan de gamesettings bij COD 4 heel moeilijk ophalen ik kan verder iedereen normaal joinen en zit op tijd in de matches merk eigenlijk geen verschil met NAT 2 :rofl1:
[quote]Ja GVD kut NAT 3 maar ik hoef nergens langer te wachten ofzo :O Alleen hij kan de gamesettings bij COD 4 heel moeilijk ophalen ik kan verder iedereen normaal joinen en zit op tijd in de matches merk eigenlijk geen verschil met NAT 2 :rofl1:[/quote]
Nat 1 ftw zonder kabel 😀
onn: Wel vet dat ie geen laadtijden heeft xD en al zijn ze in cutsences verwerd dan is dat ook goed hoor;
[quote]Nat 1 ftw zonder kabel 😀
onn: Wel vet dat ie geen laadtijden heeft xD en al zijn ze in cutsences verwerd dan is dat ook goed hoor;[/quote]
Wajo!!!!!!!! Wil ik ook :'( Maar wel stoer geen laadtijden, maar ook wel weer een klein nadeel :$ In de laadtijden van games checkte ik altijd snel ff de FP van sense :rofl:
was met gta ook al toch, bijna geen laadtijden
maar het is wel fijn dat ze het voor elkaar gekregen hebben, al maakt het mij weinig uit, als het maar beperkt word, met alleen laden in het begin ofzo
daar heb ik zo een hekel aan met KZ2, speel je een stukje, freezed het spel om ff te laden, geef het dan ff aan ofzo