Forum

Topic: ps3 versie van sense

Anoniem's avatar

hee iedereen,

ik zit vrij vaak 8ter mijn PS3 en als ik op internet naar sense ging kreeg ik een mislukte versie 🙁

maar toen ik laatst op sense ging zag ik dat ze een speciale versie hadden voor als je met je PS3 browser erop ging

dus waar w8 je op probeer het uit 😀

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 165 XP
    bjcrosserke's avatar

    😀 heb ik ook soms als de pc uit ligt 😉 youtube heeft ook zo’n ps3 versie… Handjes uit de mouwen, vingers op die toetsen 😉

  2. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Heb tegenwoordig op me ps3 webbrowser ps3-sense in mobile thema ofzo

    Echt irri xD

  3. 424 XP
    Dawes's avatar

    huh, is dat nieuw dan?

    Ik heb dat nog niet gezien, krijg altijd een mislukte versie waarvan het forum niet eens te openen is..

    // Dawes

  4. 871 XP
    -Sander's avatar

    ik ook dawes.

  5. 1748 XP
    Shmet's avatar

    M4GN3T heeft eraan gewerkt om het beter te maken op de Playstation 3 🙂 dus nu zou het normaal werken op de ps3, maar dat weet ik niet zeker.

  6. 440 XP
    Sammerd's avatar

    M4GN3T heeft eraan gewerkt om het beter te maken op de Playstation 3 🙂 dus nu zou het normaal werken op de ps3, maar dat weet ik niet zeker.

    Ja het werkt beter (Y) :yahoo:

  7. 993 XP
    rickaa12's avatar

    Ik krijg een hele andere versie dan de PC

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    Klopt, het is een mobile versie als het ware, deze versie krijg je bijvoorbeeld ook op je iPhone. 😉

  9. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Klopt, het is een mobile versie als het ware, deze versie krijg je bijvoorbeeld ook op je iPhone. 😉

    ja alleen ken je het forum nergens aanklikken, enmoet je dus ps3-sense.nl/forum intypen, en het forum is wel hetzelfde.

  10. 1748 XP
    Shmet's avatar

    ja alleen ken je het forum nergens aanklikken, enmoet je dus ps3-sense.nl/forum intypen, en het forum is wel hetzelfde.

    Als ik me op het forum aanmeld gaat ie na een paar seconden weer uit, dat ik niet aangemeld staat :p

  11. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    ik krijg rechtsboven gwn zon heel mooi ding dat ik gelijk bij t forum uitkom:D