Topic: Firmware 3.0

28 augustus 2009om 09:45

Wat is er al van gekend?

Ik lees op gamemania site alvast deze extra functie:

[QUOTE]De Bravia Sync functie laat je toe om het menu op je PS3 met de afstandsbediening van hun televisie bedienen. De system standby zorgt ervoor dat je PS3 automatisch samen met je Bravia televisie wordt uitgeschakeld. [/quote]

Daar zou ik wel erg blij mee zijn (als dan ook de bluray-film besturing mee met de afstandsbediening van de tv zou lukken)
Dan kan ik mijn Bluetooth afstandbediening van PS3 verkopen 🙂

50 reacties

1. User  avatar
    2036 XP

niet erg handig lijkt me zo.
    als je een game aan het downloaden bent of je neemt even pauze en zet je tv uit gaat je ps3 mee uit.
    oeps, niet gesaved. 🙁

0
  2. User  avatar
    931 XP

[quote]niet erg handig lijkt me zo.
    als je een game aan het downloaden bent of je neemt even pauze en zet je tv uit gaat je ps3 mee uit.
    oeps, niet gesaved. :([/quote]

idd, dat zou best klote zijn 😛

0
  3. User  avatar
    1755 XP

Woot, ik heb een bravia 😀 ga ik zeker doen !

0
  4. User  avatar
    3388 XP

Je zal wel een special knopje of de afstandbediening in moeten drukken voordat het ook effect heeft op je ps3 😉 Helaas heb ik een LG dus gaat het feest niet door 🙁

0
  5. User  avatar
    404 XP

Ik heb hier al teveel afstandbedieningen liggen en ik koop geen logitech universele ab harmony, voordat die ook bluetooth ondersteunt.
    Dus hier zou deze functie wel welkom zijn!

0
  6. User  avatar
    404 XP

Als je aan’t downloaden bent, heb je toch de optie om deze eerst volledig te downloaden en dan de ps3 zelf af te sluiten?
    Dus dat zou geen probleem mogen zijn!

0
  7. User  avatar
    473 XP

[quote]Ik heb hier al teveel afstandbedieningen liggen en ik koop geen logitech universele ab harmony, voordat die ook bluetooth ondersteunt.
    Dus hier zou deze functie wel welkom zijn![/quote]

er is voor de harmony een playstation 3 adapter… deze is aangesloten op je playstation 3 via bluetooth, zodat je je usb poorten vrijhoud.

0
  8. User  avatar
    446 XP

[quote]Wat is er al van gekend?

Ik lees op gamemania site alvast deze extra functie:

Daar zou ik wel erg blij mee zijn (als dan ook de bluray-film besturing mee met de afstandsbediening van de tv zou lukken)
    Dan kan ik mijn Bluetooth afstandbediening van PS3 verkopen :)[/quote]

weet niet helemaal zeker maar volgensmij werkt dit alleen bij de ps3slim (correct me if am wrong)

0
  9. User  avatar
    863 XP

Ik denk dat je ongelijk hebt.

0
  10. User  avatar
    9970 XP

ik dacht het inderdaad gelezen te hebben bij 1 van de functionaliteiten van de slim

0
  11. User  avatar
    107 XP

Bravia-sync werkt alleen op de nieuwe ps3.

0
  12. User  avatar
    1755 XP

[quote]Bravia-sync werkt alleen op de nieuwe ps3.[/quote]

Noooooooooooo, das minder 🙁 ik heb juist een bravia .. typish

0
  13. User  avatar
    3650 XP

Ze moeten samsung ook ff me pakken :$

0
  14. User  avatar
    2574 XP

[quote]Ze moeten samsung ook ff me pakken :$[/quote]
    dat moeten ze idd doen xD
    maar als het alleen maar op de slim werkt heb je er nog niet veel an xD

0
  15. User  avatar
    3650 XP

[quote]dat moeten ze idd doen xD
    maar als het alleen maar op de slim werkt heb je er nog niet veel an xD[/quote]

Ze moeten SAMSUNG doen 😀 En de FAT ff via update of zo xD

0
  16. User  avatar
    9970 XP

ze moeten helemaal niets 😛

0
  17. User  avatar
    60 XP

Sony heeft toch wel meer tv’s dan alleen de bravia? hebben die dit dan ook?

0
  18. User  avatar
    127 XP

enne what about the crosschat :P? ”ingame crosschat” ?

0
  19. User  avatar
    404 XP

[quote]er is voor de harmony een playstation 3 adapter… deze is aangesloten op je playstation 3 via bluetooth, zodat je je usb poorten vrijhoud.[/quote]

Ja ik weet het, maar deze is niet echt goedkoop (zeker niet als ik de harmony en die adapter moet aanschaffen), dan is een firmware update wel leuker :p

0
  20. User  avatar
    404 XP

[quote]ik dacht het inderdaad gelezen te hebben bij 1 van de functionaliteiten van de slim[/quote]

Het zou een functie uit de firmware 3.00 zijn (die reeds op de PS3slim geïnstalleerd is)

0
  21. User  avatar
    5 XP

Ik heb net de nieuwe firmware 3.00 geinstaleerd en ik las daar ook ergens dat je voortaan muziek kom afspele maar dan moest je ergens bij de instellingen iets veranderen (het was iets met meervoudige audio-uitvoer ofzoiets) weet iemand hoe dat moet ik heb alle alle instelingen nagekeken ma ik kan het ni vinden het zij fijn zijn als iemand hier een antwoord op heeft;)

0
  22. User  avatar
    670 XP

[quote]Ik heb net de nieuwe firmware 3.00 geinstaleerd en ik las daar ook ergens dat je voortaan muziek kom afspele maar dan moest je ergens bij de instellingen iets veranderen (het was iets met meervoudige audio-uitvoer ofzoiets) weet iemand hoe dat moet ik heb alle alle instelingen nagekeken ma ik kan het ni vinden het zij fijn zijn als iemand hier een antwoord op heeft;)[/quote]

ik heb niks bij instellingen veranderd en an gewoon muziek afspelen

0
  23. User  avatar
    1377 XP

[quote]Ik heb net de nieuwe firmware 3.00 geinstaleerd en ik las daar ook ergens dat je voortaan muziek kom afspele maar dan moest je ergens bij de instellingen iets veranderen (het was iets met meervoudige audio-uitvoer ofzoiets) weet iemand hoe dat moet ik heb alle alle instelingen nagekeken ma ik kan het ni vinden het zij fijn zijn als iemand hier een antwoord op heeft;)[/quote]
    Je kan nu je geluid over 2 poorten te gelijkertijd heen sturen, dus bijvoorbeeld over je HDMI poort en over je Optische poort. Het heeft dus niks te maken met ingame muziek, helaas.

0
  24. User  avatar
    558 XP

Cool FW 3.00 gelijk ff updaten die handel 😀

0
  25. User  avatar
    3388 XP

[quote]Cool FW 3.00 gelijk ff updaten die handel :D[/quote]

Hahaahaaa ik ben ookal bezig 😉 Ga daarna lekker Wolfenstein spelen :yay:

0
  26. User  avatar
    77 XP

[quote]PS news also appears to be more easily accessed, and the trophies now have the ability to earn you add-ons.[/quote]

wat zouden die add-ons betekenen? gratis uit de store of zo?

er zouden toch nieuwe avatars komen?

0
  27. User  avatar
    48 XP

Die grijzen balken bij je vriendelijst zijn echt lelijk!

0
  28. User  avatar
    511 XP

[quote]Die grijzen balken bij je vriendelijst zijn echt lelijk![/quote]

Jij meneer,.. Jij hebt helemaal gelijk.
    What were they thinking??? :mellow:

0
  29. User  avatar
    643 XP

[quote]Die grijzen balken bij je vriendelijst zijn echt lelijk![/quote]
    Eens gelijk, daar is dus echt niks aan!

0
  30. User  avatar
    3650 XP

Is egt lelijk idd

En die dikku balk boven in. Bij berichten. Geeft die bij mij niet eens aan of ik er 1 heb of niet xD

0
  31. User  avatar
    6621 XP

Hebben jullie ook dat ie onder die status balk geen nieuws laat zien, mr als ik op me us account ga dan wel beetje raar.

0
  32. User  avatar
    3343 XP

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=-et1IysUukA[/ame]

deze video laat wel wat zien, als je wilt weten van wie die is, klik er dan dubbel op. xD

0
  33. User  avatar
    2574 XP

[quote][url]http://www.youtube.com/watch?v=-et1IysUukA[/url]

deze video laat wel wat zien, als je wilt weten van wie die is, klik er dan dubbel op. xD[/quote]

tromgeroffel
    hij is van een user genaamd sjoerdgames4 kent iemand die ? :rofl:

0
  34. User  avatar
    3343 XP

[quote]tromgeroffel
    hij is van een user genaamd sjoerdgames4 kent iemand die ? :rofl:[/quote]

Ja, maar hij wordt wel veel bekeken.

0
  35. User  avatar
    404 XP

Ik vind die friendslist ook niet mooi!
    De nieuwe achtergrond is wel knap.
    Ik zoek nog steeds die Bravia Link … 🙁

0
  36. User  avatar
    2574 XP

[quote]Is egt lelijk idd

En die dikku balk boven in. Bij berichten. Geeft die bij mij niet eens aan of ik er 1 heb of niet xD[/quote]

dacht ik eerst ook maar als er een iccontje staat dan heb je wel berichten staat er geen iccontje heb je geen berichtje dus wss heb je nog ongelezen berichten ergens in het verleden 😛

0
  37. User  avatar
    3388 XP

Ik vindt alleen die friendslist gaar en dat de gameboot pleite is. Verder vindt ik het opzich wel een goede firmware! Ik heb nog niet alles getest hoor 😉 Maar ik zag ook dat je als je een muziekje afspeelt en je drukt op de PS knop dat je dan je muziek moet afsluiten om weer in het XMB te zijn :O Beetje raars

0
  38. User  avatar
    9970 XP

bravia link is alleen bij de SLIM geloof ik

0
  39. User  avatar
    863 XP

Haha ik heb nog niet geupdate, ga ik nu doen!

0
  40. User  avatar
    233 XP

Als je bv veel muziek bestanden hebt en je scrolt een tijd naar beneden, dan verschijnt een een balk links in beeld, hoever je nog te scrollen hebt 🙂
    Is wel een handige toevoeging :mellow:

0
  41. User  avatar
    404 XP

[quote]Als je bv veel muziek bestanden hebt en je scrolt een tijd naar beneden, dan verschijnt een een balk links in beeld, hoever je nog te scrollen hebt 🙂
    Is wel een handige toevoeging :mellow:[/quote]

Had ik gisteren ook toevallig ontdekt 🙂

0
  42. User  avatar
    1512 XP

[quote]Als je bv veel muziek bestanden hebt en je scrolt een tijd naar beneden, dan verschijnt een een balk links in beeld, hoever je nog te scrollen hebt 🙂
    Is wel een handige toevoeging :mellow:[/quote]maar je kan nu niet meer in het XBB klieren of internetten terwijl je muziek aan hebt als je nu op de
    PS knop drukt vraagt hij weergeven beëindigen en als je op ja klikt is hij weg 🙁

0
  43. User  avatar
    233 XP

[quote]maar je kan nu niet meer in het XBB klieren of internetten terwijl je muziek aan hebt als je nu op de
    PS knop drukt vraagt hij weergeven beëindigen en als je op ja klikt is hij weg :([/quote]

Huh :huh:
    Nee hoor dat heb ik niet. Werkt nog gewoon als voorheen :shifty:

0
  44. User  avatar
    571 XP

De percentages bij je behaalde trophies zijn ook veranderd, maar dat stond volgens mij ook in de lijst van Sony. Zo had ik bij Killzone voorheen 38% gehaald en dat is nu verhoogt naar 41% zonder ook maar 1 trophy bij te halen en zo waren er nog heel wat spellen..

Die grijze balken in je vriendenlijst zijn idd lelijk viel mij ook meteen op.

En dat dynamische achtergrond met die zebra’s is wel erg mooi, maar de iconen zijn wel lastig te zien 😛 Voor de rest een mooie update.

0
  45. User  avatar
    205 XP

ik vind hem maar niks :$

0
  46. User  avatar
    44 XP

[quote]maar je kan nu niet meer in het XBB klieren of internetten terwijl je muziek aan hebt als je nu op de
    PS knop drukt vraagt hij weergeven beëindigen en als je op ja klikt is hij weg :([/quote]

Dat probleem heb ik ook

0
  47. User  avatar
    863 XP

Dat heb ik niet. ik kan het wel gewoon.

0
  48. User  avatar
    3650 XP

Heb ik idd ook:)

En die balk heb ik bij vrienden alleen xD

0
  49. User  avatar
    233 XP

Hoe kan dat dan?
    Wat voor ps3 versie hebben jullie dan? :ninja_hide:

0
  50. User  avatar
    6621 XP

Als je muziek wilt luisteren tijdens dingen doen moet je de optie 48khz ofzo in instellingen aanzetten of uitzetten dacht ik.

0