Topic: Internet

28 augustus 2009om 20:10

nu kwam ik er net achter dat mijn nat-type ineens 3 is geworden terwijl ik eerst altijd nat-type 2 had, hoe zou dit komen?

heb misschien wel een idee, de UpNp is uitgeschakeld normaal stond die altijd aan. hoe zet ik die nu weer aan?

19 reacties

1. User  avatar
    863 XP

In de instellingen van je router.

Weet je hoe je daar moet komen?

0
  2. User  avatar
    6621 XP

bedoel je op je ps3 uit gezet of echt op je router enzo uitgezt?

0
  3. User  avatar
    3388 XP

Ik heb ook NAT3 en cod 4 game settings ophalen duurt echt lang 🙁 Soms doet ie het niet eens :'( Ik wist nie dat je da kon change 😉 Ik houd dit wel ff in de gaten

0
  4. User  avatar
    1100 XP

[quote]In de instellingen van je router.

Weet je hoe je daar moet komen?[/quote]

ja dat weet ik, maar daar staat die gewoon aan, en op me ps3 als ik daar bij instellingen kijk staat die uit hoe kan dit?

[quote]bedoel je op je ps3 uit gezet of echt op je router enzo uitgezt?[/quote]

ik heb het nooit uitgezet, sterker nog ik zit nooit aan me internet instellingen. zomaar ineens stond die uit.

ik kwam erachter omdat ik met vriend online wou spelen en op de een of andere manier deed die het niet dus ging ik ff bij instellingen kijken en stond die uit.

0
  5. User  avatar
    1755 XP

Ik snap het echt hoe jullie NAt 3 hebben :p Ik heb nat 1 met een wifi point ( soort router ) en zonder kabel. heb altijd al NAT 1 gehad ..

Mss is je router wat te ver ? weet het zelf niet eigenlijk.

0
  6. User  avatar
    1377 XP

Blijkbaar niet even [url]google.nl[/url] geprobeerd?

Waarschijnlijk heb je hier wel wat aan: [url]http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=3290&rowstart=0[/url]

0
  7. User  avatar
    1100 XP

snap er niks van. maar ik heb wel WLAN dus daar ligt het niet aan.

0
  8. User  avatar
    931 XP

Je moet idd zorgen dat UpNp aanstaat,, dit kan miss. bij je router zelf of je moet dit aangepast instellen bij je internet instellingen op je ps3

Maare heb je er last van dan? Bijv. dat je elkaar niet kan joine ofzo?

0
  9. User  avatar
    3650 XP

Ik heb ook af en toe dat deie van NAT 2> NAT 3 word. Router met stekker er uti rammen. PS3 ook. Dan stekker van router er in. Dan die van PS3. En dan PS3 opnieuw aan. En dan is bij mij opgelost. Werkt dit niet. UpNp aan. Poorten open. En nog zo’n beveiliging. Maar daar kom ik ff niet zo snel op 🙂

0
  10. User  avatar
    9970 XP

vind het zowieso klote, dat hele NAT3 en 2 gelul

0
  11. User  avatar
    1100 XP

[quote]Je moet idd zorgen dat UpNp aanstaat,, dit kan miss. bij je router zelf of je moet dit aangepast instellen bij je internet instellingen op je ps3

Maare heb je er last van dan? Bijv. dat je elkaar niet kan joine ofzo?[/quote]

heel af en toe.

0
  12. User  avatar
    127 XP

gewoon wat poortjes opengooien ,

0
  13. User  avatar
    2036 XP

wat is NAT1/2/3? is dit alleen wanneer je wireless gamed?

0
  14. User  avatar
    1755 XP

[quote]NAT 1 is usually static IP addressing with PAT (Port Address Translation).

NAT 2 is Dynamic IP addressing with PAT

NAT 3 is Dynamic IP addressing with some PAT (firewall or router blocking some of the ports)[/quote]

ff googlen en je weet het 🙂 Nat 1 is beste verbinding is met kabel of rechtstreekste .. 🙂

0
  15. User  avatar
    1299 XP

[quote]ff googlen en je weet het 🙂 Nat 1 is beste verbinding is met kabel of rechtstreekste .. :)[/quote]

En dan wel direct naar je modem, dus direct naar je router werkt niet xD

0
  16. User  avatar
    2574 XP

[quote]Je moet idd zorgen dat UpNp aanstaat,, dit kan miss. bij je router zelf of je moet dit aangepast instellen bij je internet instellingen op je ps3

Maare heb je er last van dan? Bijv. dat je elkaar niet kan joine ofzo?[/quote]

upnp is een hulpmiddel niet noodzakelijk want mijn router experia box kopn ondersteund bijv geen upnp maar toch heb ik nat 2 heeft wel even geduurd om voor elkaar te krijgen maar heb het :):D

0
  17. User  avatar
    2036 XP

kee, thnx 🙂
    had inderdaad ff kunnen googlen, maar was druk bezig met werk 🙂

0
  18. User  avatar
    9970 XP

[quote]ff googlen en je weet het 🙂 Nat 1 is beste verbinding is met kabel of rechtstreekste .. :)[/quote]

had ik gedaan, en nog had ik nat3

0
  19. User  avatar
    1299 XP

[quote]had ik gedaan, en nog had ik nat3[/quote]

Waar heb je hem direct op aangesloten dan, op je router, heb je minimaal NAT2 als je de juiste poortjes forward. Heb je hem direct op je modem gedaan, hou er dan rekening mee dat de meeste modems tegenwoordig een router ingebouwd hebben, dus 4 poortjes hebben.

0