Topic: PS3 Slim !

28 augustus 2009om 21:58

Vandaag op werk PS3 Slim binnen gekregen, en uiteraard getest. Toen ik hem in me handen had viel me uiteraard gelijk op dat hij veel lichter is dan de PS3 Fat, alleen materiaal waarvan het gemaakt is lijkt goedkoop.

Overigens ziet het er anders uit dan op foto’s dus mooier veel mooier.

Bluray maakt idd meer geluid als je een spel erin doet. En installatie van Batman is sneller op een PS3 slim dan op een PS3 fat.

Stroomkabel die erbij zit lijkt wel op een oplader van een fotocamera, groot verschil met die van de oude dus geen lompe kabels meer voor stroom ideaal.

Mat zwart ziet er overigens zeer goed uit even getest of er krassen op komen geen krassen te bekenen.

Voor mensen die nog een goeie console zoeken is de PS3 slim echt geschikt goeie prijs kwaliteits verhouding

22 reacties

1. User  avatar
    863 XP

Wat voor werk doe je?

0
  2. User  avatar
    1299 XP

[quote]Wat voor werk doe je?[/quote]

Ik gok Media Markt 😛

0
  3. User  avatar
    764 XP

Ja Mediamarkt.

0
  4. User  avatar
    1755 XP

😀 als ik nu nog geen PS3 had, ging ik mij zeker de slim halen, maarja, ik ben zeer tevreden over mijn Fat 😀 en zoveel krassen staan er niet op als je hem goed onderhuid. Maar bedankt voor het melden, kan veel mensen helpen 😉

0
  5. User  avatar
    6621 XP

nog een reden dus wrm ik bij de mediamarkt wil werken xD

0
  6. User  avatar
    446 XP

Hoor/zie veel positieve reacties van mensen die hem in de plaatjes niks vonden en nu toch mooi vinden.

0
  7. User  avatar
    657 XP

Komt hij ook in combinatie met Batman Arkham Asylum want ik ben nu aan het twijfelen

0
  8. User  avatar
    764 XP

[quote]Komt hij ook in combinatie met Batman Arkham Asylum want ik ben nu aan het twijfelen[/quote]

Nee, momenteel alleen in Japan een bundel gepland.

0
  9. User  avatar
    764 XP

Wel goed verkocht afgelopen 2 dagen die PS3 slim ;x

0
  10. User  avatar
    9970 XP

mag officieel nog niet verkocht worden toch?

0
  11. User  avatar
    764 XP

[quote]mag officieel nog niet verkocht worden toch?[/quote]

nee officieel niet, sommige winkels gingen al los met verkoop daarom heeft mediamarkt besloten om ook te verkopen op akkoord van Sony uiteraard

0
  12. User  avatar
    657 XP

wat is ie al in the winkel

0
  13. User  avatar
    9970 XP

dat blijkt maar weer!

0
  14. User  avatar
    381 XP

[quote]wat is ie al in the winkel[/quote]
    Jup. Gisteren heb ik bij de Media Markt te maastricht ook mijn Slim gekocht:P Hij is zeer stil en ziet er nog beter uit dan ik dacht, het installeren van een game lijkt inderdaad sneller te gaan.

0
  15. User  avatar
    764 XP

[quote]Jup. Gisteren heb ik bij de Media Markt te maastricht ook mijn Slim gekocht:P Hij is zeer stil en ziet er nog beter uit dan ik dacht, het installeren van een game lijkt inderdaad sneller te gaan.[/quote]

Tevreden met je PS3 Slim

0
  16. User  avatar
    93 XP

Ik had hem gisteren gezien bij Media Markt. Hij is echt mooi, ik ga hem zeker kopen als mijn PS3 kapot gaat ofzo. 🙂

0
  17. User  avatar
    9970 XP

Me broer kwam afgelopen maandag aanzetten met zijn SLIM
    Hij had nog geen ps3, en dat terwijl hij PS3 games maakt (hij werkt bij Guerrilla).
    Kwam hij aan met de opmerking:” ff een ps3 gehaald, zodat ik me gratis games kan spelen”
    mafkees haha

0
  18. User  avatar
    1512 XP

[quote]Ik had hem gisteren gezien bij Media Markt. Hij is echt mooi, ik ga hem zeker kopen als mijn PS3 kapot gaat ofzo. :)[/quote]vind je hem mooi ??? :dizzy:

ik vind hem spuug lelijk:shakehead:

0
  19. User  avatar
    764 XP

[quote]Me broer kwam afgelopen maandag aanzetten met zijn SLIM
    Hij had nog geen ps3, en dat terwijl hij PS3 games maakt (hij werkt bij Guerrilla).
    Kwam hij aan met de opmerking:” ff een ps3 gehaald, zodat ik me gratis games kan spelen”
    mafkees haha[/quote]

dope dat hij daar werkt!

dus ook meegewerkt aan kz?

0
  20. User  avatar
    915 XP

[quote]Me broer kwam afgelopen maandag aanzetten met zijn SLIM
    mafkees haha[/quote]

jij liegt 🙂

Ik geloof niet dat iemand die bij GG werkt(wat van sony is) geen ps3 thuis heeft.

0
  21. User  avatar
    3343 XP

[quote]jij liegt 🙂

Ik geloof niet dat iemand die bij GG werkt(wat van sony is) geen ps3 thuis heeft.[/quote]

Waarom niet? Kan toch makkelijk…

0
  22. User  avatar
    1512 XP

[quote]Waarom niet? Kan toch makkelijk…[/quote]ja je hoeft er geen te hebben als je maar een op je werk hebt 🙂

0