Forum

Topic: Video On Demand feedback

Anoniem's avatar

Hi guys,

Ik werk nu al een tijdje aan een project voor PS3-Sense.nl genaamd Video On Demand. Dit wordt een dochtersite van PS3-Sense.nl en draait puur om Entertainment en het uitbreiden van de PlayStation 3 als mediacenter. Wat het doet is simpel, je vindt er verschillende online TV-programma’s die meestal gaan over technische stuff maar ook dingen zoals Editie NL items en Scam School. Het update zichzelf automatisch en alle shows zijn compatible met de PlayStation 3.

Wat je dus doet is een show kiezen, bijvoorbeeld Hardware.info TV, en dit download je dan naar je PlayStation 3 via de ingebouwde internet browser. Ook downloaden in de achtergrond is supported zodat je meerdere shows tegelijkertijd kan downloaden.

Wanneer je hem dan gedownload hebt kun je het op je dooie gemakje bekijken via je PlayStation 3. De kwaliteit verschilt, shows zoals HD Nation, Scam School, TekZilla e.d. zijn allemaal in HD 720p. Maar Editie NL e.d. is wat mindere kwaliteit, dit ligt echter aan de content aanbieder. Een screenshot van hoe het eruit ziet heb ik bijgevoegd.

Ik ben vooral benieuwd naar jullie feedback en ideeën om deze service nog beter te maken. De launch ervan voor het publiek zal ongeveer begin september zijn. Mocht je geïnteresseerd zijn in een sneak peak, zend mij dan ff een PM en dan laat ik ongeveer 5 mensen toe om de service te beta testen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Het lijkt mij een prachtig idee! :ok:

  2. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Idd is echt vet, ga het vandaag is proberen ze 😀

  3. 6677 XP
    Myx's avatar

    Dat is echt vet 😀 ziet er ook leuk uit al zou ik die blauwe achter grond anders doen en mssn die lettetype nog veranderen van ps3-sense. Maar verder echt top 😀

  4. 454 XP
    arwin1993's avatar

    ben benieuwd

  5. 580 XP
    GVeyron's avatar

    ben benieuwd of dit goed uitpakt

  6. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Hoever is het hiermee ben nieuwsgierig

  7. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ben er nog steeds mee bezig, een dezer weken hoop ik ’t af te hebben.