Topic: exacte datum psn cards!

30 augustus 2009om 18:18

ik ben net te weten gekomen dat de psn cards worden gereleased op 18 september in nederland ! :yay:

wie me niet gelooft : [url=”http://www.consoleshop.nl/product/75440/playstation-network-card-nl-50-euro.html?utm_source=consoleshop.be&utm_medium=splashscreen&utm_campaign=link_top”]http://www.consoleshop.nl/product/75440/playstation-network-card-nl-50-euro.html?utm_source=consoleshop.be&utm_medium=splashscreen&utm_campaign=link_top[/url]

42 reacties

1. User  avatar
    1983 XP

Niet 1 september??? Ik dacht echt dat ik ze morgen kon halen. In België pas over een maand. Nee :wallbash:

0
  2. User  avatar
    9970 XP

1 september is altijd nog overmorgen

0
  3. User  avatar
    764 XP

Volgens mij ook 1sept. mm, maargoed ze komen dus helemaal happy

0
  4. User  avatar
    1390 XP

op de site van sony staat op 18 september, maar het kan net zo goed 1 september zijn..

0
  5. User  avatar
    1512 XP

ik hoop 1 september 😀

0
  6. User  avatar
    1390 XP

ik ook natuurlijk 😀

0
  7. User  avatar
    3388 XP

Ik ga het gewoon morgen vragen 😉 Als ze ze niet hebben vraag ik precies wanner ze komen 😉

0
  8. User  avatar
    718 XP

Iemand heeft al een (EU) psncard gekocht lol, in me vriendenlijst.

0
  9. User  avatar
    1983 XP

[quote]Iemand heeft al een (EU) psncard gekocht lol, in me vriendenlijst.[/quote]

Ik dacht dat sommige winkels ze wel een dag eerder zouden hebben. Maar ik ga morgen naar de Sony center, heb sowieso vragen en als ze er zijn ff 20 euro halen en een andere keer 50 euro ligt aan het feit wanneer moviestore zou komen.

Anders maar tot 18 september wachten.

0
  10. User  avatar
    969 XP

Ze zijn er al, Mijn vriend heeft ze ok ook al

0
  11. User  avatar
    969 XP

kijk, de release datum was 18 augustus lol, [url]http://nl.playstation.com/games-media/news/articles/detail/item229761/Veelgestelde-vragen-over-de-PlayStation-Network-Cards/[/url]

0
  12. User  avatar
    1983 XP

[quote]Ze zijn er al, Mijn vriend heeft ze ok ook al[/quote]

In welke winkel kan je ze kopen?? Mediamarkt of een Gameshop? Waar?

0
  13. User  avatar
    969 XP

In sommige winkels verkopen ze al, maar kweet niet waar

0
  14. User  avatar
    1299 XP

Ben ook benieuwd waar ze al te koop zijn, ik dacht ook dat ze pas 1 oktober naar Europa zouden komen.

0
  15. User  avatar
    3388 XP

Ik ga vandaag Resistance 2 kopen en dan vraag ik het gelijk 😉

0
  16. User  avatar
    1390 XP

[quote]Ik ga vandaag Resistance 2 kopen en dan vraag ik het gelijk ;)[/quote]

oke! hopelijk kom je snel met het nieuws :yahoo:

0
  17. User  avatar
    502 XP

Onzin Ricka, ze zijn helemaal nog niet in de winkel, nergens. ‘Ja Me Vriend heeft ze gekocht, waar weet ik niet’ Ja hoor.

1 Oktober is de datum!

0
  18. User  avatar
    58 XP

volgens consoleshop is de datum 19 september.

0
  19. User  avatar
    38 XP

[quote]Onzin Ricka, ze zijn helemaal nog niet in de winkel, nergens. ‘Ja Me Vriend heeft ze gekocht, waar weet ik niet’ Ja hoor.

1 Oktober is de datum![/quote]

Op [url=http://nl.playstation.com/ps3/hardware/accessories/detail/item229958/PlayStation%C2%AENetwork-Cards/][b]deze[/b][/url] site staat dat ze in [b]september[/b] komen 😛 dus ze komen deze maand 😀 en die van oktoben zijn voor PSPgo 😛

0
  20. User  avatar
    1390 XP

bij gamekings was er net een vraag bij brievenmaandag, en zij zeiden ook 1 oktober, maar daar ben ik nog niet zo zeker van, waarom zou sony dan in de pers conferentie september zeggen

0
  21. User  avatar
    969 XP

[quote]Onzin Ricka, ze zijn helemaal nog niet in de winkel, nergens. ‘Ja Me Vriend heeft ze gekocht, waar weet ik niet’ Ja hoor.

1 Oktober is de datum![/quote]

Jonge!, misschien dat hy een grap maakte!

0
  22. User  avatar
    718 XP

Ik snap wel dat mensen gaan twijfel waneer ze nou echt uit komen. op de site van playstation 3 staat september 2009 ,we zien wel waneer ze uitkomen.

link: [url]http://nl.playstation.com/ps3/hardware/accessories/detail/item229958/PlayStation%C2%AENetwork-Cards/[/url]

0
  23. User  avatar
    764 XP

18sept. komen ze officieel voor de PS3 uit en 1okt voor de PSP GO.

Geloof me heb ze zelf besteld gister @ Sony

0
  24. User  avatar
    1536 XP

Het zijn dezelfde kaarten. Denk dat je bedoelt dat de PSP GO 1 okt. uit komt.

0
  25. User  avatar
    1390 XP

mijn vriend had gevraagd bij de music store, en zij zeiden dat ze 18 september komen (deze vrijdag.)

terwijl ze bij de bart de release datum van 1 oktober geven.. ik snap er niks van.

verschilt dat nou per winkel??

0
  26. User  avatar
    3388 XP

Nou niet alle medewerkers weten precies wanneer ze komen. Als er tegen hun gezegt wordt 1 oktober en het verandert naar 18 september maar tegen die mensen die in de winkel staan wordt niks gezegd weten zij niet beter als 1 oktober. Snappie? En de site is ook niet altijd up to date

0
  27. User  avatar
    1390 XP

[quote]Nou niet alle medewerkers weten precies wanneer ze komen. Als er tegen hun gezegt wordt 1 oktober en het verandert naar 18 september maar tegen die mensen die in de winkel staan wordt niks gezegd weten zij niet beter als 1 oktober. Snappie? En de site is ook niet altijd up to date[/quote]

ik snap m
    best dom eigenlijk dat ze dat niet zeggen :hypo:

0
  28. User  avatar
    3388 XP

Je weet niet hoeveel die mensen moeten weten, en ze gaan niet iedere verandering doorgeven aan al het personeel dat kost ze veelste veel tijd. En vergeet niet dat ze niet alleen Playstation dingen verkopen he. Ze verkopen nog xbox, PC, Ps2 zooi. En als je nog een keer een winkel hebt die niet alleen games verkoopt heb je ook nog met andere spullen te maken. Jij weet toch ook niet iedere release data uit je hoofd?

0
  29. User  avatar
    1390 XP

nee, dat klopt.. de meeste wel xD

0
  30. User  avatar
    764 XP

Het zit zo met PSN cards, ze komen officieel 18september uit, een aantal detailhandels o.a. mediamarkt heeft problemen met Sony om de PSN cards omdat het niet winstgevend is voor een detailhandel meer dan logisch want een detailhandel levert een dienst en voor een dienst hoor je wat terug te krijgen. Dus misschien dat een aantal winkels geen psn cards gaat verkopen.

0
  31. User  avatar
    1390 XP

nu snap ik ’t, bedankt 😀

0
  32. User  avatar
    38 XP

ALs je op je PS3 naar “whats news” gaat stat er exakte relace datum van PSN karten.
    Weet aleen ff niet waner, ben op mijn werk dus ik kan niet kijken 😉

0
  33. User  avatar
    2574 XP

[quote]ALs je op je PS3 naar “whats news” gaat stat er exakte relace datum van PSN karten.
    Weet aleen ff niet waner, ben op mijn werk dus ik kan niet kijken ;)[/quote]

daar staat 18-08 :wacko: das al geweest 😛

0
  34. User  avatar
    764 XP

haha, ze komen waarschijnlijk eind van deze week

0
  35. User  avatar
    2574 XP

[quote]haha, ze komen waarschijnlijk eind van deze week[/quote]

wss 18-09 dus typfoutje van sony 😛

0
  36. User  avatar
    38 XP

[quote]daar staat 18-08 :wacko: das al geweest :P[/quote]

Dat was mijn verjardig :yay:

Maar echt ik hoop dat ze volgende week uitkomen 😉

0
  37. User  avatar
    58 XP

de datum is veranderd naar 2 oktober. Dit bericht hebben retailers begin van deze week te horen gekregen. Nog eventjes geduld dus:sorry:

0
  38. User  avatar
    1390 XP

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

0
  39. User  avatar
    1040 XP

Ik wil ze zoo graag:P

0
  40. User  avatar
    1983 XP

Ik wil ze ook zo graag, maar het is goed. De nieuwe mediamarkt bij mij in de buurt gaat pas 1 oktober open.

0
  41. User  avatar
    1390 XP

ik heb er vandaag 1tje gekocht 🙂
    hij zit er best tof uit

0
  42. User  avatar
    1512 XP

ik ga er maandag 2 kopen (1 van 50 en 1 van 20)

0