Topic: Zune HD

31 augustus 2009om 12:32
[img]http://www.mszune.nl/images/plat_zunehd_pr_2_cmyk_small.jpg[/img] Op 8 septemer komt de Zune HD uit in Amerika. Of de Zune HD ook uitgebracht word in Europa is nog onduidelijk maar de kans is minimaal.

De Zune HD is Microsoft’s antwoord op Apple’s Ipod.

Hij is verkrijgbaar in 16GB en 32GB, waarschijnlijk komt later dit jaar ook nog een 64GB variant.

Prijs:

* $219.99 voor de 16 GB Zune HD (โ‚ฌ153,90, volgens de koers op moment van posten)
* $289.99 voor de 32 GB Zune HD (โ‚ฌ202,88 volgens de koers op moment van posten)

Capaciteit:

* 16 gigabytes (GB)
[i] Up to 4,000 songs, or 5 hours of high definition video from Zune [/i]Marketplace, or 48 hours of video optimized for device, or 25,000 pictures
* 32 gigabytes (GB)
[i]Up to 8,000 songs, or 10 hours of high definition video from Zune Marketplace, or 48 hours of video optimized for device, or 25,000 picture
[/i] Kleuren:

* Onyx Black voor de Zune HD 16 GB
* Platinum Silver voor de Zune HD 32 GB
* Via Zune Originals zouden 5 verschillende kleuren beschikbaar worden.

Afmetingen en gewicht:

* Afmetingen: 52.7 mm x 102.1 mm x 8.9 mm (b x h x d)
* Gewicht: 74 gram

Batterij:

* Muziek: 33 uur (WiFi uitgeschakeld)
* Video: tot 8.5 uur (afhankelijk van de videokwaliteit)

Scherm:

* 3.3 inch (8.38 cm) OLED color display, 16:9 aspect ratio
* Resolutie: 480 pixels x 272 pixels

Wireless:

* 802.11b/g
* Wireless sync

Radio:

* FM en HD radio-ontvanger

Video output:

* HDMI (vergt het Zune HD dock)

Dus, wie gaat hem halen? Ik in ieder geval wel ๐Ÿ™‚

34 reacties

1. User  avatar
    3388 XP

Ik zoek nog voor in december een leuk aparaatje ๐Ÿ˜‰ Dat wordt of Itouch of PSPGo! of smarthphone! Mischien zet ik deze ook wel in het of lijstje en dat ik dan ff af w8

0
  2. User  avatar
    3650 XP

Ik wil hem eerst vast houden. En ff testen ๐Ÿ˜‰ Dan zie ik wel. Of het not zo goed werkt als de Ipod. Want anders neem ik toch de Ipod touch ๐Ÿ˜‰

Kunnen er games op?

0
  3. User  avatar
    1377 XP

[quote]Ik wil hem eerst vast houden. En ff testen ๐Ÿ˜‰ Dan zie ik wel. Of het not zo goed werkt als de Ipod. Want anders neem ik toch de Ipod touch ๐Ÿ˜‰

Kunnen er games op?[/quote]
    Games kunnen er op en ook kleine apps.

0
  4. User  avatar
    3650 XP

[quote]Games kunnen er op en ook kleine apps.[/quote]

Dat is al een pluspunt.

Bewegings sensor (A)

En normale aansluiting van oortjes..?

Kan je je geheugen uitbreiden?

Is er een goed filmpje van. Waar je hem goed kan zien (A):$

0
  5. User  avatar
    1377 XP

[quote]Dat is al een pluspunt.

Bewegings sensor (A)

En normale aansluiting van oortjes..?

Kan je je geheugen uitbreiden?

Is er een goed filmpje van. Waar je hem goed kan zien (A):$[/quote]
    Kijk maar even op [url]www.mszune.nl[/url] voor meer info. En [url=www.google.nl]hier[/url] staat ook veel info!

0
  6. User  avatar
    6621 XP

zozo mooie dingetje hoor ๐Ÿ˜€ wie weet alleen heb ik nog iet zoveel vertrouwen in importeren dus ik zie wel ๐Ÿ™‚

Heb net een paar filmpjes gekeken en info gezocht enzo en ik ben echt overtuigd. Wat een geweldig dingetje ๐Ÿ˜€ kan je als jij hem koopt ff zeggen van waar dan doe ik het mssn ook

0
  7. User  avatar
    6621 XP

Ik heb hem en ben er echt FAKING blij mee, hier een paar foto’s :

http://img64.imageshack.us/img64/9485/dsc00267.jpg

http://img64.imageshack.us/img64/138/dsc00266a.jpg

btw voor de mensen die monster pack willen zien klik [url=http://img64.imageshack.us/img64/1809/dsc00265.jpg]hier [/url]:P

0
  8. User  avatar
    1040 XP

Ik denk dat iphone toch nog beter is, aangezien die al langer op de markt is

0
  9. User  avatar
    6621 XP

[quote]Ik denk dat iphone toch nog beter is, aangezien die al langer op de markt is[/quote]

Met apps wel, verder echt totaal niet, me broertje heeft een ipod touch, naast elkaar gelegd en de zune hd is toch wel heel wat beter.

0
  10. User  avatar
    1377 XP

A fuck man Myx. Je hebt hem gewoon al! :O.

Kan je misschien een korte review schrijven :). Voor hoeveel heb je hem nou gehaald?

0
  11. User  avatar
    6621 XP

Korte review ๐Ÿ˜›

Zal eerst ff uitleggen wat de zune hd is.
    De zune hd is een merk dat de bij de meeste niet bekend in de oren klinkt. Dat komt omdat het nog alleen in Amerika verkrijgbaar is en microsoft nu ook nog niet van plan is dat te veranderen.
    Zune is van microsoft (:$) en hiervoor waren er ook nog de Zune 80, Zune 120 en nog een paar.

Wat de zune hd vooral van de rest scheid is de ondersteuning van 720p films, touchscreen, internet browser en HD radio (wat in nederland niet echt verschil maakt).

Toen ik hem uit de bescherm verpakking haalde kwam er een mooie doos te voorschijn zoals je op de vorige pagina ziet. In de doos zit de zune hd (d0h) oortjes, usb kabel en 3 paar oor watjes in 3 kleuren. Allemaal heel mooi.

Ik pakte de zune om hem maar meteen aan te zetten, maar voordat je alles kan gebruiken moet hem updaten, dat gaat niet zonder problemen. Je windows taal moet engels zijn, anders weigert de programma te upgraden en je zune te activeren. Voor mij was dat een groot probleem want 1 ik heb een Nederlandse win xp en 2 ik heb geen vista. Ik heb dit allemaal wel opgelost( wie vragen hierover heeft vraag mr).

Toen dat eindelijk allemaal achter de rug was kwam het prachtige start scherm te voorschijn en ik kan er niet over ophouden, dat scherm is echt fantastisch!

Ik kan jullie nog niet heel veel vertellen want ik heb hem nu een dag maar ik ga het toch proberen.

Het navigeren door muziek is gewoon makkelijk, je kan uit artist, album, songs, genre en playlist selecteren en het geluid is echt goed.

Video, podcast en foto’s zien er prachtig uit en werken goed.
    De marketplace download bestandjes aardig snel en de internetbrowser is goed. Enige minpuntje is dat het sommige sites nogal langzaam laad en (nog) geen flash ondersteuning heeft.

Ik heb de zune hd vanaf ebay gekocht van deze [url=http://myworld.ebay.nl/thecheetahexpress/]gebruiker[/url], hij is te vertrouwen en zeeeer snel. Hij zei tegen mij dat ik de zune in 5 tot 7 dagen zou krijgen en ik had hem in 4 dagen.

Met verzend kosten erbij heb ik de 16 gig versie voor 202 euro gekocht en het was het allemaal waard.

Als jullie nog vragen hebben kunnen jullie ze hier stellen.

(zal later plaatjes toevoegen)

0
  12. User  avatar
    4682 XP

Ik in iederegeval niet, heb niks met die gehypte TROEP! gebruik mijn Nokia wel die speelt ook AVI DIVX en al die meuk af.

0
  13. User  avatar
    1214 XP

Ik ben opgegroeid met Microsoft (windows), maar ik ben na lang nadenken toch echt tot de conclusie gekomen dat onze wegen scheiden.. Wanneer ik weer hardware nodig heb zal het toch Apple worden ben ik bang.

0
  14. User  avatar
    778 XP

[quote]Ik ben opgegroeid met Microsoft (windows), maar ik ben na lang nadenken toch echt tot de conclusie gekomen dat onze wegen scheiden.. Wanneer ik weer hardware nodig heb zal het toch Apple worden ben ik bang.[/quote]

Lol, ”na lang nadenken, dat onze wegen scheiden”… xD Wat een sentimenteel gedoe :’)

0
  15. User  avatar
    2449 XP

[quote]Ik ben opgegroeid met Microsoft (windows), maar ik ben na lang nadenken toch echt tot de conclusie gekomen dat onze wegen scheiden.. Wanneer ik weer hardware nodig heb zal het toch Apple worden ben ik bang.[/quote]

Als je maar geen apple notebook haalt of iMac want die dingen zijn echt k*t en overdreven duur…:P

0
  16. User  avatar
    778 XP

[quote]Als je maar geen apple notebook haalt of iMac want die dingen zijn echt k*t en overdreven duur…:P[/quote]

Eigenlijk is GlobalSoldier gewoon negatief omdat hij het zelf niet kan betalen… :p

0
  17. User  avatar
    3650 XP

[quote]Eigenlijk is GlobalSoldier gewoon negatief omdat hij het zelf niet kan betalen… :p[/quote]

Ik vind het ook K*T dingen ben windows fan in dat opzicht ๐Ÿ™‚

Myx:

Leuke apparaat ๐Ÿ™‚
    ben jaloers :$

0
  18. User  avatar
    2449 XP

[quote]Eigenlijk is GlobalSoldier gewoon negatief omdat hij het zelf niet kan betalen… :p[/quote]

Nee want t is dik afzetterij xD voor de prijs van zon ding heb ik een 3x zo’n betere pc:P Je betaalt meer voor de naam en het uiterlijk van dat ding dan de specs:P

0
  19. User  avatar
    1214 XP

[quote]Lol, ”na lang nadenken, dat onze wegen scheiden”… xD Wat een sentimenteel gedoe :’)[/quote]

Hehe ja he..xD maar als ik zo vergelijk past de tactiek van apple beter bij mij. 1 weg die je op gaat die heel gebruiksvriendelijk is:).

Ok. Back ontopic! Waarom zou ie niet in EU uitkomen?

0
  20. User  avatar
    2449 XP

[quote]Hehe ja he..xD maar als ik zo vergelijk past de tactiek van apple beter bij mij. 1 weg die je op gaat die heel gebruiksvriendelijk is:).

Ok. Back ontopic! Waarom zou ie niet in EU uitkomen?[/quote]

Vraag ik me ook af,, vind t namelijk erg lame dat hij niet in EU komt,, mja importeren ftw xD

0
  21. User  avatar
    3343 XP

[quote]Nee want t is dik afzetterij xD voor de prijs van zon ding heb ik een 3x zo’n betere pc:P Je betaalt meer voor de naam en het uiterlijk van dat ding dan de specs:P[/quote]

Apple is een prachtig merk en al is die iMac duur, hij is prachtig, me vader heeft er eentje en die is niet mis, kunnen (bijna) geen virussen op, veel GB RAM en veel HDD ruimte. Ik heb geen problemen met Apple.

0
  22. User  avatar
    6621 XP

Microsoft zei iets van dat ze nog de markt van eu niet goed genoeg vinden of zoeits, er nog niet klaar voor. Bullcrap natuurlijk, maar ze hadden al aangekondigd dat het zou komen alleen het is nu uitgesteld en niemand weet eigenlijk voor hoelang. Engels, frans duits staat al op de zune dus ik zie niet echt een probleem.

0
  23. User  avatar
    2449 XP

[quote]Apple is een prachtig merk en al is die iMac duur, hij is prachtig, me vader heeft er eentje en die is niet mis, kunnen (bijna) geen virussen op, veel GB RAM en veel HDD ruimte. Ik heb geen problemen met Apple.[/quote]

Op mijn pc komen ook geen virussen maar dat is omdatk een goeie nati-virus heb xD
    ik moet wel teogeeven dat ik die dingen mooi vind maar je betaald meer omdat dat ding mooi is dan wat er in zit en dan bedoelk specs..:P

0
  24. User  avatar
    1377 XP

[quote]Ik in iederegeval niet, heb niks met die gehypte TROEP! gebruik mijn Nokia wel die speelt ook AVI DIVX en al die meuk af.[/quote]

Het feit dat Myx eerst moet uitleggen wat een Zune is, aan het begin van zijn review, wijst er natuurlijk op dat de Zune zwaar gehypt is… En heb je al eventjes naar de specificaties gekeken voordat je over troep begint? Heb je รผberhaupt wel dit topic door genomen?

[quote]Microsoft zei iets van dat ze nog de markt van eu niet goed genoeg vinden of zoeits, er nog niet klaar voor. Bullcrap natuurlijk, maar ze hadden al aangekondigd dat het zou komen alleen het is nu uitgesteld en niemand weet eigenlijk voor hoelang. Engels, frans duits staat al op de zune dus ik zie niet echt een probleem.[/quote]

Er gaan geruchten dat Microsoft de Mp3-markt gaat verlaten en zich helemaal gaat richten op telefoons. De ZuneHD zou een soort van laat komertje zijn. Waarschijnlijk is de ZuneHD ook de laatse Zune die we te zien gaan krijgen.

Er zijn altijd nog andere geruchten dat de Zune ook nog in de EU gereleased wordt maar ik geloof daar niet in. Zeker niet omdat de ZuneHD ook niet meer in Canada beschikbaar is terwijl de vorige Zune’s wel beschikbaar waren in Canada.

Er bestaat een [url=http://gotzune.com/2008/07/zinternational-allows-international-users-marketplace-access]kleine hack[/url] (verpakt in een .exe) waarmee je, zonder je taal te veranderen, toch Zune Marketplace kan installeren en je Zune kan updaten.

Toffe review trouwens! Ik kijk uit naar wat plaatjes.

Zo gauw ik het geld heb koop ik een 32GB. (of een 64GB versie als hij dan beschikbaar is)

0
  25. User  avatar
    1536 XP

De goedkoopste iMac 24″ kan je voor 400 euro met windows kopen. Waarom zou je het willen betalen? “Joepie, er staat een plaatje van een appel op en het is wit!”

0
  26. User  avatar
    6621 XP

[quote]Het feit dat Myx eerst moet uitleggen wat een Zune is, aan het begin van zijn review, wijst er natuurlijk op dat de Zune zwaar gehypt is… En heb je al eventjes naar de specificaties gekeken voordat je over troep begint? Heb je รผberhaupt wel dit topic door genomen?

Er gaan geruchten dat Microsoft de Mp3-markt gaat verlaten en zich helemaal gaat richten op telefoons. De ZuneHD zou een soort van laat komertje zijn. Waarschijnlijk is de ZuneHD ook de laatse Zune die we te zien gaan krijgen.

Er zijn altijd nog andere geruchten dat de Zune ook nog in de EU gereleased wordt maar ik geloof daar niet in. Zeker niet omdat de ZuneHD ook niet meer in Canada beschikbaar is terwijl de vorige Zune’s wel beschikbaar waren in Canada.

Er bestaat een [url=http://gotzune.com/2008/07/zinternational-allows-international-users-marketplace-access]kleine hack[/url] (verpakt in een .exe) waarmee je, zonder je taal te veranderen, toch Zune Marketplace kan installeren en je Zune kan updaten.

Toffe review trouwens! Ik kijk uit naar wat plaatjes.

Zo gauw ik het geld heb koop ik een 32GB. (of een 64GB versie als hij dan beschikbaar is)[/quote]

Die ‘hack’ heb ik ook mr ik hoop dan wel dat ze dan minstens de zune hd blijven ondersteunen, want als je die laat vallen is het echt een gemiste kans en een huge FAAIL.

0
  27. User  avatar
    4682 XP

[quote]Het feit dat Myx eerst moet uitleggen wat een Zune is, aan het begin van zijn review, wijst er natuurlijk op dat de Zune zwaar gehypt is… En heb je al eventjes naar de specificaties gekeken voordat je over troep begint? Heb je รผberhaupt wel dit topic door genomen?

Bedoel je dit

Muziek: 33 uur (WiFi uitgeschakeld) :mij mobiel 11,5 uur met mobiel funktie aan
    Scherm: 3,3” OLED color display :mijn mobiel 2,4โ€ QVGA- (320 x 240 pixels) met actieve matrix

verder niks speciaals :lazy:

0
  28. User  avatar
    6621 XP

[quote][quote]Het feit dat Myx eerst moet uitleggen wat een Zune is, aan het begin van zijn review, wijst er natuurlijk op dat de Zune zwaar gehypt is… En heb je al eventjes naar de specificaties gekeken voordat je over troep begint? Heb je รผberhaupt wel dit topic door genomen?

Bedoel je dit

Muziek: 33 uur (WiFi uitgeschakeld) :mij mobiel 11,5 uur met mobiel funktie aan
    Scherm: 3,3” OLED color display :mijn mobiel 2,4โ€ QVGA- (320 x 240 pixels) met actieve matrix

verder niks speciaals :lazy:[/quote]

Dus jij wilt beweren dat jou nokia beter is dan een product die voor dit soort shit gemaakt is. IK denk het niet, ik wil je niet overtuigen om dit te kopen mr ik denk dat ik zo al 5 reden kan bedenken waarom dit product beter is.

0
  29. User  avatar
    4682 XP

Dus jij wilt beweren dat jou nokia beter is dan een product die voor dit soort shit gemaakt is:

Wil dat ding nog niet eens gratis hebben reden: zal hem toch niet gebruiken, dan kunnen ze hem beter aan iemand geven die hem wel gebruikt. (gebruik mijn nokia ook alleen maar om te bellen) :weirdsmiley: zal je wel denken, maar ik meen dit alles wel.

0
  30. User  avatar
    3388 XP

Microsoft is niet het echte beste wat er is, maar ik ben het nu gewoon gewend en er is haast geen anders besturings systeem. Als het op PC’s aankomt moet je wel windows nemen want bijna alles wordt voor windows gemaakt. Ik denk dat als Apple doorbreekt dat windows dan gewoon kan gaan inpakken.

Back OnTopic:

Voor dat geld had ik liever een Ipod Touch gehaald :O veel meer App en games, en of je echt HD films wilt kijken in de auto :$ Daar let ik echt niet op hoor. Apple is gewoon vertrouwd en goede kwaliteit gegarandeerd!

0
  31. User  avatar
    1377 XP

[quote][b]Microsoft is niet het echte beste wat er is, [/b]maar ik ben het nu gewoon gewend en er is haast geen anders besturings systeem. Als het op PC’s aankomt moet je wel windows nemen want bijna alles wordt voor windows gemaakt. Ik denk dat als Apple doorbreekt dat windows dan gewoon kan gaan inpakken. [/quote]

Microsoft != Windows ;).
    [quote]
    Back OnTopic:

Voor dat geld had ik liever een Ipod Touch gehaald :O veel meer App en games, en of je echt HD films wilt kijken in de auto :$ Daar let ik echt niet op hoor. Apple is gewoon vertrouwd en goede kwaliteit gegarandeerd![/quote]

Voor dat geld kan je waarschijnlijk niet eens iTouch halen xD. ZuneHD is kwa specificaties gewoon beter. Het is alleen lullig dat het van Microsoft is. En dat hij alleen in Amerika is uitgebracht waardoor je dingen als de ZunePass niet kan gebruiken.

0
  32. User  avatar
    3650 XP

[quote]Microsoft != Windows ;).

Voor dat geld kan je waarschijnlijk niet eens iTouch halen xD. ZuneHD is kwa specificaties gewoon beter. Het is alleen lullig dat het van Microsoft is. En dat hij alleen in Amerika is uitgebracht waardoor je dingen als de ZunePass niet kan gebruiken.[/quote]

Jij bent Windows fan he:P?

Ben wel met je eens ๐Ÿ˜‰ Al zou ik toch liever Ipod touch willen. Alleen veel duurder. Als goede vervanger is dit de idiale mogelijk heid. En dingen als ZunePass zijn heus binnenkort wel via een manier gwn werkend te krijgen dat is alles ongeveer ๐Ÿ˜›

0
  33. User  avatar
    1377 XP

[quote]Jij bent Windows fan he:P?[/quote]
    Nee, eigenlijk helemaal niet. Alleen fan van de Zune. xD

[quote]
    Ben wel met je eens ๐Ÿ˜‰ Al zou ik toch liever Ipod touch willen. Alleen veel duurder. Als goede vervanger is dit de idiale mogelijk heid. En dingen als ZunePass zijn heus binnenkort wel via een manier gwn werkend te krijgen dat is alles ongeveer :P[/quote]

ZunePass is helaas geen (goeie) mogelijkheid voor. Tenzij je een via ingewikkelde constructies een CreditCard op een amerikaans adres kan krijgen en een Amerikaans IP-adress + VPN gezeik ofzo.

De ZuneHD is is gewoon de keiharde concurrent van de iTouch. Hij is kwa specificaties gewoon beter en goedkoper.

0
  34. User  avatar
    3650 XP

[quote]Nee, eigenlijk helemaal niet. Alleen fan van de Zune. xD

ZunePass is helaas geen (goeie) mogelijkheid voor. Tenzij je een via ingewikkelde constructies een CreditCard op een amerikaans adres kan krijgen en een Amerikaans IP-adress + VPN gezeik ofzo.

De ZuneHD is is gewoon de keiharde concurrent van de iTouch. Hij is kwa specificaties gewoon beter en goedkoper.[/quote]

Ow jammer lol ๐Ÿ˜›

Een CC is op zich niet zo moeilijk. Alleen een VPN verbinding zou mij niet lukken ๐Ÿ™‚
    Maar verwacht wel dat er wel keer betere oplossing hier voor komt. Miss laatg maar tog ๐Ÿ˜› De EU PSN kaarten zijn er ook en dat werd ook altijd als onmogelijk gezien ๐Ÿ˜›

0