eey jongens , ik ben een fanatieke gamer , en ik wil deze vanavond nog kopen. maar ik wil eerst jullie meningen horen.
[img]http://www.ocaholic.ch/xoops/html/modules/xcgal/albums/userpics/10001/normal_marsgtx295.jpg[/img]€ 1.149,-
De Limited Edition MARS/2DI/4GD3 van Asus is DE grafische kaart van dit moment.
Met twee NVIDIA GeForce GTX 285 GPU’s en een totale geheugen van 4096MB en 480 Stream processoren, is deze grafische kaart niet alleen 23% sneller dan de gemiddelde GTX295, maar ook zeer goed overklokbaar.
De GPU wordt geklokt op 648 MHz, het geheugen op 2400MHz en de shaders op 1475MHz. De MARS/2DI/4GD3 heeft twee Dual Link DVI-I aansluitingen en SLI ondersteuning.
Van de MARS/2DI/4GD3 worden er wereldwijd 1000 stuks gefabriceerd.

snap er geen fuck van en vind het heel erg duur maar als je het graag wil gewoon doen 😉
[quote]snap er geen fuck van en vind het heel erg duur maar als je het graag wil gewoon doen ;)[/quote]
Wrm reageer je dan als je er niets van snapt…
Maar ik zou het zelf niet doen, het is veelste duur en er zijn genoeg kaarten tussen de 200 en 500 euro die het perfect doen met de huidige generatie games. Het lijkt mij nogal zonde om er zoveel aan uit te geven.
dankjewel Myx , welke kaart raad jij aan dan msichien koop ik die wel???
Dat jij zoveel geld der voor over hebt :O Maar hij ziet er goed uit! En je moet ook denken aan de toekomst he……. dus wat nu genoeg is is over een paar maanden alweer te weinig 😉 Je kan beter de beste kopen die er is die je een hele tijd niet hoeft te vervangen dan ieder jaar (kweetnie hoe lang je ermee doet xD ) een nieuwe video kaart te kopen, verder heb ik er geen verstand van
nou dat ding kan het echt ver schoppen, als ik dat ding heb koop ik een nieuwe pas over anderhalf jaar
Ik raad de [url=http://azerty.nl/8-971-213911/xfx-geforce-9800-gt-standard-.html]9800GT [/url]aan. Me broertje heeft de 8800GT versie en doet het nu nog prima met de huidige generatie spellen. Anders kan je ook een ati kaart halen de [url=http://azerty.nl/8-970-213914/xfx-radeon-hd-4890-xxx-grafi.html?utm_source=navigatie&utm_medium=website&utm_campaign=bestverkocht]HD 4890[/url], deze is nog at beter dan de 9800GT.
Koop een console 😉
haha dat is een uitstekende kaart, maar beetje overdreven bedrag wat je er voor neertelt, kijk naar kaarten rond 400/500 die kan nog prima mee met die huidige games, en die nog moeten uitkomen
geloof me deze kaart is geld verspilling
ik zal het niet kopen.. van die 1150 euro kan je een mooie pc samenstellen:)
alleen als je geld teveel heb zal ik hem wel halen:P
ik heb geld te veel 😉
[quote]ik heb geld te veel ;)[/quote]
Moet je me giro nummer hebben? xD
ik geef geen geld aan goede doelen:P. ik heef het alleen uit aan game consoles , super extreme gaing computers, kleren, snoep, uitgaan. chickies enzo. 😛 lkkr rijke ouders heb ik ahahahhaahahahah
Je kan ook een mooie PC voor mij kopen xD Of een leuke rij games xD (joke ;)) maar ben je der al uit welke je neemt?
kom ik dan aan met mijn 9800GTX 😛 beetje overkill jou kaart denk maar ach laat eff je 3d mark score hier zien ben wel benieuwd.
Ik ben zelf niet rijk maar zo’n kaart zal ik nooit kopen. Ik ben blij met mn PS3 en PSP en degelijke PC die de meeste games van deze tijd beetje kan draaien.
Zelf zal ik nooit zo’n kaart kopen omdat je aan veel meer dingen moeten kijken. Maar als je echt geld te veel hebt dan zal ik die kopen. Misschien is de Nvidia Quadro ook wel wat.
Ik zou wachten. DX11 is al om de hoek dus als je Windows 7 koopt heeft die kaart te weinig ondersteuning ervoor
ik heb hem al ebsteld man, ik moest snel zijn er zijn er maar 1000. er zijn genoeg rijke mensen in de wereld
[quote]ik heb hem al ebsteld man, ik moest snel zijn er zijn er maar 1000. er zijn genoeg rijke mensen in de wereld[/quote]
Netjes man! Ik wil wel eens wat screenshots van wat games zijn als je hem hebt 😉
dat ding kan tot 2160p moet je naagaan.
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=5NYfscyWhRE[/ame]
laatste stukje van film zie je far cry 2 . maar je kan niet zo goed zien
FC2 ziet er hetzelfde uit als op de PC 😉 Maar draai is een game als crysis? (A)