Ik heb over bijde games een vraag begin bij Godfather ๐
[b]1:[/b] Bij 1 trophie moet je iemand excuteren op speciale mogelijk heden. (niet 1 iemand maar meer mensen met de game snappen me :)) Maar ik snap er 2 niet:1; Hoe breek ik in gods naam iemands nek xD
2; Iemand tegen toonbank lukt niet :$
3; Wat word er onder geweer verstaan xD Pistool weet ik xD
[b]2[/b]
Naast de trophie hier na. Zijn er nog andere trophies die je moet halen voordat je de game uit speeld? Zoals bank overvallen, of kluisen kraken of iets dergelijks? Omdat die anders niet meer beschikbaar is:sorry:?
Fallout 3:
Oke ik snap er geen donder van. Ik ben net begonnen. En moest ontsnappen. En naar een stad of zo gaan. MAAR WELKE :$?

Fallout 3 is makkelijk Godfather weet ik niet, maar Fallout 3 is wel heel overduidelijk namelijk naar Megaton.
[quote]Fallout 3 is makkelijk Godfather weet ik niet, maar Fallout 3 is wel heel overduidelijk namelijk naar Megaton.[/quote]
Kaartje :$?
[quote]1; Hoe breek ik in gods naam iemands nek xD
2; Iemand tegen toonbank lukt niet :$
3; Wat word er onder geweer verstaan xD Pistool weet ik xD
[b][/b]
[/quote]
1. Met je blote handen iemand half dood slaan, en dan r2 indrukken.
2. Ga naast een toonbank staan en ram de controller naar rechts, dan ramt je poppetje die vent met zijn hoofd tegen de toonbank.
3. Je kan een executie uitvoeren als de gangster gebukt, schiet je hem door zijn hoofd en als hij staat ram je hem in zijn buik en dan schiet je hem door zijn hoofd. Je kan hem ook vastpakken zodat je hem rechtop kan zetten of latten bukken.
en Fallout 3: Megaton
[quote]1. Met je blote handen iemand half dood slaan, en dan r2 indrukken.
2. Ga naast een toonbank staan en ram de controller naar rechts, dan ramt je poppetje die vent met zijn hoofd tegen de toonbank.
3. Je kan een executie uitvoeren als de gangster gebukt, schiet je hem door zijn hoofd en als hij staat ram je hem in zijn buik en dan schiet je hem door zijn hoofd. Je kan hem ook vastpakken zodat je hem rechtop kan zetten of latten bukken.
en Fallout 3: Megaton[/quote]
Oee dankje ๐ Nummertje 1 moest ik nog ๐
Die andere 2 waren inmiddels gelukt :$
Ik loop op R2 te rammen. Maar gebeurd niks:$
Ow ik meot hem nog kopen xD
Dan de vraag hoe xD?:$
[quote]1. Met je blote handen iemand half dood slaan, en dan r2 indrukken.
en Fallout 3: Megaton[/quote]
Oee dankje ๐ Nummertje 1 moest ik nog ๐
Die andere 2 waren inmiddels gelukt :$
Ik loop op R2 te rammen. Maar gebeurd niks:$
Ow ik meot hem nog kopen xD
KLaar ๐
Maar kan iemand mij vertellen waar ik die ambtenaren kan vinden (A) Dan heb ik namelijk platina ๐
je kan aan mij ook wel dingen vragen over fallout3, heb hem op de 360 al uit gespeeld. Je weet mijn ps3 ID!