hey, sinds kort heb ik 2 playstations, ps3 slim en normale, maar het probleem is, we krijgen niet allebij Type nat 2.
iemand help ?
hey, sinds kort heb ik 2 playstations, ps3 slim en normale, maar het probleem is, we krijgen niet allebij Type nat 2.
iemand help ?
[quote]hey, sinds kort heb ik 2 playstations, ps3 slim en normale, maar het probleem is, we krijgen niet allebij Type nat 2.
iemand help ?[/quote]
Onmogelijk om tegelijk NAT 2 te hebben, je kunt immers de poortjes in je router maar naar 1 PS3 tegelijk open zetten.
[quote]Onmogelijk om tegelijk NAT 2 te hebben, je kunt immers de poortjes in je router maar naar 1 PS3 tegelijk open zetten.[/quote]
ah okay 😉 . en de slim heeft een ander ip, maar toch als ik probeer op cod the komen heb ik downloading game settings, en type 3 🙁
mijn vriend heeft wel gewoon 1 ps3 en nat type 3.. daarom kan hij alleen maar mp games met mij joinen waarvan ik een match zelf maak (zoals bij rainbow six vegas 1,2) alhoewel hij het bij gta IV ook niet doet.. iemand help?? 0.0
[quote]mijn vriend heeft wel gewoon 1 ps3 en nat type 3.. daarom kan hij alleen maar mp games met mij joinen waarvan ik een match zelf maak (zoals bij rainbow six vegas 1,2) alhoewel hij het bij gta IV ook niet doet.. iemand help?? 0.0[/quote]
Dat van GTA IV is omdat de router geen IP-defragmentatie ondersteund, mss moet je even proberen je PS3 op je router in DMZ te plaatsen.
ok, maar wat is een DMZ?
[url=http://lmgtfy.com/?q=DMZ]Let me google that for U[/url]
en als ik nou eentje met een kabel aansluit ?
Dudes al die ingewikkelde dingen van jullie… het enige wat je moet doen is. Zelf je ip-adres enzo invoeren, alleen moet je dan het ip-adres van je ps3 één cijfer veranderen.
Bijv. je ip adres is nu 141241248 *het eindigt op 8*
Dan verander je ip-adres de laatste cijfer bijv. in cijfer 9
DIT HELPT TEGEN “ik kan mijn vriend niet joine probleem’
Om nat type 2 te krijgen moet je de DSN van je ps3 verbinding op inschakelen zetten. Dat kun je doen door naar het ip adres van je router in te vullen op de internet search balk en dan kun je dat ergens op je router instellen
Ik heb een tijdje gehad dat me broertje en ik allebei NAT2 hadden 😉 Maar dat waaide ook weer over 🙁 Bij ons schomeld het een beetje
Het beste is gwn een draadje
& dat idee van Mormel
kheb mijne bedraad, zelfde probleem .. laat allemaal maar 😉