Hallo beste mensen,
Een vraagje, ik heb een nieuwe ps3 gekocht omdat ik op me zelf ga. De ps3 die we (mijn broer en ik) al hadden blijft in het ouderlijk huis de nieuwe de ps3 slim 🙂 neem ik mee op me zelf. is het mogelijk door middel van bijvoorbeeld een back up mijn eigen gebruiker over te zetten incl saved games, aankopen en game updates?
met vriendelijke groet,
Jaap

volgens mij kan dat wel, maar je neemt de account van je broer dan ook mee volgens mij.
Als je een backup maakt via de PS3 naar een externe (FAT32 geformateerde) HD kan je die vervolgens weer restoren naar je nieuwe PS3, in theorie zou dat de truc moeten zijn. Of dat ook 100% het geval is (vanwege classic vs slim versie) durf ik niet te zeggen.
Normaal zou dit inderdaad moeten lukken.
Ik weet ook niet of je tegelijk met uw account op 2 PS3’s kan aangemeld zijn, moest je als uw broer dan inloggen op de slim terwijl hij nog aangemeld is.
[quote]Normaal zou dit inderdaad moeten lukken.
Ik weet ook niet of je tegelijk met uw account op 2 PS3’s kan aangemeld zijn, moest je als uw broer dan inloggen op de slim terwijl hij nog aangemeld is.[/quote]
hij heeft zijn eigen account als ik het goed begrijp, dus twee verschillende accounts.
moet gewoon lukken, alleen neemt hij met de backup volgens mij beide accounts mee.
na de restore op zijn nieuwe ps3 kan de account van zijn broer gewoon verwijderd worden (tenzij er op die account aankopen zijn gedaan die hij ook gebruikt, dan zou ik hem lekker laten staan).
hallo,
hartstikke bedankt. mijn broer heeft nooit geen aankopen gedaan. en die haal ik er dan ook af. dan zal ik het is gaan proberen.
nogmaals bedankt voor de hulp,
mvg,
jaap