Topic: game update’s

02 september 2009om 19:28

hee iedereen,

het leek me leuk als sense wat meer aandacht ging besteden aan updates van games 😀

want als ik soms een game opstart dan moet ik updaten en als ik op internet zoek vind ik overal wat die update inhoud behalve op sense:(

geef hier je mening hierover

14 reacties

1. User  avatar
    1100 XP

je hebt gelijk man, het zou handig zijn als je weet wat de update inhoud.

0
  2. User  avatar
    6621 XP

Zal wel handig zijn ja

0
  3. User  avatar
    511 XP

Als ze er tijd voor zouden hebben, dan zou dat inderdaad wel vet zijn

0
  4. User  avatar
    1512 XP

nou sense laat eens wat van je horen iedereen boven mij is het met mij eens 😀

0
  5. User  avatar
    3388 XP

Lol dat boeit mij niet ik zie het vanzelf wel 😉

0
  6. User  avatar
    1512 XP

[quote]Lol dat boeit mij niet ik zie het vanzelf wel ;)[/quote]mij wel als hij update wil ik PERSÉ weten wat hij nou inhielt maar op sense is dat nog niet te vinden 🙁

0
  7. User  avatar
    2574 XP

[quote]mij wel als hij update wil ik PERSÉ weten wat hij nou inhielt maar op sense is dat nog niet te vinden :([/quote]

bij de laatste updates van games stond er bij de update zelf eerst al changelog die ik moet accepteren waar alle wijzigingen in staan

0
  8. User  avatar
    1100 XP

[quote]bij de laatste updates van games stond er bij de update zelf eerst al changelog die ik moet accepteren waar alle wijzigingen in staan[/quote]

dat is toch alleen bij firmware update’s want bij game update heb ik dat nog nooit gezien?

0
  9. User  avatar
    2574 XP

[quote]dat is toch alleen bij firmware update’s want bij game update heb ik dat nog nooit gezien?[/quote]

ook bij een gameupdate weet alleen niet meer welke

0
  10. User  avatar
    931 XP

Niet bij elke game dus

0
  11. User  avatar
    2574 XP

[quote]Niet bij elke game dus[/quote]

tot nu toe was dat ook de laatste update die ik heb gehad 😛 maar volgensmij idd niet bij elke game

0
  12. User  avatar
    1040 XP

TSou handig zijn, maar is het niet veel vetter om zelf uit te zoeken wat de update inhield:P?

0
  13. User  avatar
    1100 XP

[quote]TSou handig zijn, maar is het niet veel vetter om zelf uit te zoeken wat de update inhield:P?[/quote]

niet egt xD

0
  14. User  avatar
    20030 XP

Meestal gaat het ‘echte’ nieuws voor en vind je meestal niet zo snel iets terug over patches en de changelog daarvan. Wat we wel vaak doen is de changelog posten van bijv. een KZ2-update of UFC. Dit doen we alleen wel enkel vlak na de release van de game wanneer het nog in een hype zit. Eigenlijk is ’t een beetje het zelfde als het posten van boxshots… het kost veel tijd, het interesseert maar weinig mensen en daardoor levert het uiteindelijk te weinig views op.

0