Forum

Topic: game update’s

Anoniem's avatar

hee iedereen,

het leek me leuk als sense wat meer aandacht ging besteden aan updates van games πŸ˜€

want als ik soms een game opstart dan moet ik updaten en als ik op internet zoek vind ik overal wat die update inhoud behalve op sense:(

geef hier je mening hierover

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    je hebt gelijk man, het zou handig zijn als je weet wat de update inhoud.

  2. 6677 XP
    Myx's avatar

    Zal wel handig zijn ja

  3. 515 XP
    Dead-M's avatar

    Als ze er tijd voor zouden hebben, dan zou dat inderdaad wel vet zijn

  4. 1562 XP
    dikked's avatar

    nou sense laat eens wat van je horen iedereen boven mij is het met mij eens πŸ˜€

  5. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Lol dat boeit mij niet ik zie het vanzelf wel πŸ˜‰

  6. 1562 XP
    dikked's avatar

    Lol dat boeit mij niet ik zie het vanzelf wel πŸ˜‰

    mij wel als hij update wil ik PERSΓ‰ weten wat hij nou inhielt maar op sense is dat nog niet te vinden πŸ™

  7. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    mij wel als hij update wil ik PERSΓ‰ weten wat hij nou inhielt maar op sense is dat nog niet te vinden πŸ™

    bij de laatste updates van games stond er bij de update zelf eerst al changelog die ik moet accepteren waar alle wijzigingen in staan

  8. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    bij de laatste updates van games stond er bij de update zelf eerst al changelog die ik moet accepteren waar alle wijzigingen in staan

    dat is toch alleen bij firmware update’s want bij game update heb ik dat nog nooit gezien?

  9. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    dat is toch alleen bij firmware update’s want bij game update heb ik dat nog nooit gezien?

    ook bij een gameupdate weet alleen niet meer welke

  10. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Niet bij elke game dus

  11. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Niet bij elke game dus

    tot nu toe was dat ook de laatste update die ik heb gehad πŸ˜› maar volgensmij idd niet bij elke game

  12. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    TSou handig zijn, maar is het niet veel vetter om zelf uit te zoeken wat de update inhield:P?

  13. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    TSou handig zijn, maar is het niet veel vetter om zelf uit te zoeken wat de update inhield:P?

    niet egt xD

  14. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Meestal gaat het ‘echte’ nieuws voor en vind je meestal niet zo snel iets terug over patches en de changelog daarvan. Wat we wel vaak doen is de changelog posten van bijv. een KZ2-update of UFC. Dit doen we alleen wel enkel vlak na de release van de game wanneer het nog in een hype zit. Eigenlijk is ’t een beetje het zelfde als het posten van boxshots… het kost veel tijd, het interesseert maar weinig mensen en daardoor levert het uiteindelijk te weinig views op.