Hee mensen!
Ik wil mijn psp go uit amerika halen omdat ik dan toch op vakantie ga,
Alleen ik zit te twijfelen of dat voor problemen zorgt hier in NL ?
Bijvoorbeeld met de stroom(opladen)
Of Tv outgang.
En de games
software.
enc.
Iemand hier ervaring mee ?
Dank u

Games wordt een probleem aangezien hij niet regio vrij is :S Owja w8 hij heeft geen UMD xD Dan geeft het geen probleem………… Qua stroom zou ik het niet weten anders koop je een nieuwe oplader voor een 10tje hier 😉
[quote]Games wordt een probleem aangezien hij niet regio vrij is :S Owja w8 hij heeft geen UMD xD Dan geeft het geen probleem………… Qua stroom zou ik het niet weten anders koop je een nieuwe oplader voor een 10tje hier ;)[/quote]zouden games uit de EU store dan op PSP uit amerika werken ???
[quote]zouden games uit de EU store dan op PSP uit amerika werken ???[/quote]
Tuurlijk als je een EU account aanmaakt! En anders kost het nietzoveel moeite om PSN cards te importeren maar EU hoort te werken, Ps3 kan dat ook 😉
Het kan zijn dat de games uit de EU store niet regio vrij zijn; dat is je voornaamste zorg.
gewoon zoals op je ps3 werkt precies het zelfde. en niks is regio gebonden. dat is en blijft zo zowel op psp als ps3. anders zou het allang gemeld zijn
oke dus geen probleem he ? enja zodra gehackt dan is alles vrij!:)
Maar met tv outgang is niet erg ofwel? en ps store is ook geen probleem denk ik installeer gewoon de europeese hier ?
[quote]Het kan zijn dat de games uit de EU store niet regio vrij zijn; dat is je voornaamste zorg.[/quote]
En dan kan je nog gewoon het via de US Store kopen.
[quote]Games wordt een probleem aangezien hij niet regio vrij is :S Owja w8 hij heeft geen UMD xD Dan geeft het geen probleem………… Qua stroom zou ik het niet weten anders koop je een nieuwe oplader voor een 10tje hier ;)[/quote]
Ik had een PSP Fat uit Amerika, en ik kon games spelen van Belgie, dus het is wel mogelijk btw 🙂
psp umd games zijn inderdaad regiovrij
alleen de films niet geloof ik (correct me if i’m wrong)
met de software zal het geen probleem zijn uit de store vandaan
De us store loopt toch voor, dus zowieso is die ideaal dan!
En de games op de store zullen ook gewoon regio vrij zijn hoor
Je video out zal ook geen enkel probleem opleveren
en je oplader, dat is een kwestie van een converter kopen voor 3,95 zodat je je lader in een nederlands stopcontactje kunt steken 😉
[quote]psp umd games zijn inderdaad regiovrij
alleen de films niet geloof ik (correct me if i’m wrong)
met de software zal het geen probleem zijn uit de store vandaan
De us store loopt toch voor, dus zowieso is die ideaal dan!
En de games op de store zullen ook gewoon regio vrij zijn hoor
Je video out zal ook geen enkel probleem opleveren
en je oplader, dat is een kwestie van een converter kopen voor 3,95 zodat je je lader in een nederlands stopcontactje kunt steken ;)[/quote]
Klopt, de films zijn idd niet regiovrij 😉
Daar zullen vast ook wel programma’s voor komen zodat je films wel regio vrij kan maken!
Eindelijk een keer dan simultaan release met Amerika. Dat is wel mooi! 🙂 (qua games dan, jammer dat het nog niet voor films ook is)