Kunnen we deze thema’s ook ergens van het internet downloaden en installeren, ik vind ze niet direct terug.
Gewone thema’s installeren is geen probleem!
Topic: Dynamische thema’s
03 september 2009om 14:07

Nee er zijn nog geen dynamische thema’s te downloaden via internet. Tot nu toe alleen via de PlayStation Store. 🙂
komt er wel een functie zodat je dynamische thema’s van internet erop kunt instaleren
Ik weet niet wat voor bestandsformaat die thema’s hebben
De bestandsformaat van playstation 3 thema’s zijn *.p3t. Hopelijk word binnenkort de theme creator voor dynamische thema’s uitgebracht zodat iedereen dynamische thema’s kan maken.
Tot nu toe zijn er 2 dynamische thema’s. Het zebra thema dat gratis in de Japanse store staat en het LittleBigPlanet thema dat voor $2,99 in de Amerikaanse store staat.
Die van little big planet heb ik gekocht echt vet 😛
Kan het zyn dat ik tegen jou heb gespeelt op COD WAW?
ik hoop op een thema van mw2! dat zou cool zijn!
@ DARKSMOKE,
Nou stoer! ik hb het ook gekocht,, das pas stoer!
Wanna share it with me?
[quote]De bestandsformaat van playstation 3 thema’s zijn *.p3t. Hopelijk word binnenkort de theme creator voor dynamische thema’s uitgebracht zodat iedereen dynamische thema’s kan maken.
Tot nu toe zijn er 2 dynamische thema’s. Het zebra thema dat gratis in de Japanse store staat en het LittleBigPlanet thema dat voor $2,99 in de Amerikaanse store staat.[/quote]
In de Amerikaanse store staan er al een stuk of vijf hoor.
[quote]In de Amerikaanse store staan er al een stuk of vijf hoor.[/quote]
Nu inderdaad wel. 😉
Ik zou wel graag een filmpje willen hebben van die (dynamische) thema’s waar je voor moet betalen..
Haha PSstore update:
Dynamic Themes
WipEout HD Dynamic Theme
MotorStorm Dynamic Theme (£1.59/€1.99)
LittleBigPlanet ‘Sackboy on the run’ Dynamic Theme (£1.59/€1.99)