Goedemiddag dames en heren,
Ik heb net al gezocht en kwam wel een topic tegen maar deze was helaas gesloten.
Ik zit met het probleem dat als ik kies voor audio output en dan optical dat soms er geen geluid volgt. Dit heb ik bijv. bij cod4. Ik heb alles aangevinkt als je voor optical out kiest en heb ook de settings van mijn dolby setje nagekeken (JVC systeem). Weet iemand zo waar dit evt. aan zou kunnen liggen?
Alvast bedankt voor de moeite 🙂

Misschien kinkje in de kabel?
Of niet alles aanvinken in de audio output opties, misschien kan je setje dat niet aan.
Ik heb ook surround set via versterker, maar daar hoor ik het eerste ’tikje’ niet als je in je XMB navigeert, de 2e hoor je dan weer wel. Ik heb geen idee waar dat door komt :s
sinds wanneer heb je een PS3 voor of na de 3.00 update (voor of na september)? En indien daarvoor, had je het probleem al voor dat update 3.00 uitkwam? wat voor een setje heb je? iets meer info graag.
In het geval dat er pas na de 3.00 update problemen op begonnen te treden, probeer dan bij de geluidsinstellingen alleen 48.0 Khz aan te vinken. Houdt er ook rekening mee dat jou ‘setje’ misschien niet met alle surround standaarden overweg kan. Probeer het eens met alleen de opties aan te vinken waarvan jij zeker weet dat je setje het aan kan.