Topic: hd ready tv goed voor ps3??

06 september 2009om 00:56

ik heb niet enorm veel geld maar wil graag een hd tv kopen en nu is mijn vraag is de lg 23 inch lh 2000 een goede hd ready tv ?
mijn maximale budget is 400 euro.

en hoe gaat het dan in zn werk met een hdmi kabel van sony ps3 ? die kan je kopen bij free record shop voor 30 euro maar is dat een goede hdmi kabel.

[url]http://www.block.nl/article/getArticleDetails.action?artNr=72476[/url]

graag hoor ik van jullie of dit een goede tv is om toch op 720 p te spelen.
zou graag de ps3 games in hd spelen en een goede beeld kwalitiet hebben zonder sneeuw .
en gewoon egt mooi beeld
thanx alvast

62 reacties

1. User  avatar
    6621 XP

Voor 23″ is hd ready al meer dan genoeg.
    Die hdmi kabel is veelte duur, ik neem aan dat je een kabel wilt van max 2/3 meter. Dan kan je er ook gewoon eentje voor 15 halen bij de mediamarkt of saturn.

0
  2. User  avatar
    9970 XP

veel aan een full hd heb je met je ps3 toch niet
    aangezien 9 van de 10 games gewoon HD ready zijn

0
  3. User  avatar
    3388 XP

[quote]veel aan een full hd heb je met je ps3 toch niet
    aangezien 9 van de 10 games gewoon HD ready zijn[/quote]

Er is nog geen 1 game die echt full HD is……. Alles wordt geupscaled 😉 Je kan voor de toekomst beter een full HD kopen maar voor nu is HD ready genoeg

0
  4. User  avatar
    1390 XP

ik heb een AOC tv van 350 euro.. hij is best wel groot en hij kan tot 1080i
    heb hem nu al een jaar en hij werkt nog prima

0
  5. User  avatar
    9970 XP

mag ook wel na een jaar haha, die dingen horen toch een jaar of 10 mee te gaan minimaal!

ik had een grundig van 84cm voor 333 euro, mooi dingetje!

volgens mij is flower wel echt full hd..

0
  6. User  avatar
    931 XP

Ik heb een samsung 32″HDtv, met 2 HDMI poorten & 1 VGA aansluiting (dus voor je pc)
    Hij koste precies 400 euries.. dus misschien echt wat voor jou
    [url]http://www.bol.com/nl/l/elektronica/televisies-alle-televisies-samsung-tot-euro-400/N/7306+5260+1283+1285+4294937500+7326+7373+4861/index.html[/url]

Check me fotoalbum

0
  7. User  avatar
    1100 XP

taker, ik zou die tv niet kopen aangezien de reactie snelheid 5 ms is.
    die is behoorlijk slecht. want dan al je bijvoorbeeld een bal schiet dan zie je meestal lijnen er achter aan gaan.

en ik ben vandaag jarig, gister gevierd en ga binnekort ook lcd tvtje kopen.
    het liefst dan 81 cm en full hd:)

0
  8. User  avatar
    25 XP

oke maar ik hoorde juist hoe minder ms des te beter.

0
  9. User  avatar
    6621 XP

Als je tv koopt, koop ze bij [url]www.plasma-discounter.nl[/url] Echt een perfecte winkel uitstekende service en goedkoop. Heb mijn tv daar gehaald.

0
  10. User  avatar
    25 XP

maar ms hoe lager de ms des te beter toch?? dus als je 8 ms hebt is het kut maar 5 ms prima

0
  11. User  avatar
    1755 XP

[quote]maar ms hoe lager de ms des te beter toch?? dus als je 8 ms hebt is het kut maar 5 ms prima[/quote]

ik heb denk ik 8 ms, maar merkt je niet hoor :p

0
  12. User  avatar
    25 XP

wat wil je zeggen met 8 ms dat dat beter is of slechter is dan 5 ms ??

0
  13. User  avatar
    571 XP

8 ms is slechter dan 5 ms. Dat is de reactiesnelheid van je beeldscherm.

0
  14. User  avatar
    25 XP

dus dan is de lg 32 lh2000 een goede game tv ???
    voor ps3 games en natuurlijk tv kijken

0
  15. User  avatar
    1100 XP

[quote]maar ms hoe lager de ms des te beter toch?? dus als je 8 ms hebt is het kut maar 5 ms prima[/quote]

5 ms is redelijk, me ouders hebben 2 ms dat is perfect.

0
  16. User  avatar
    25 XP

ik denk dat je 3 ms bedoelt 2 ms is er in mijn weten niet:)

0
  17. User  avatar
    1100 XP

[quote]ik denk dat je 3 ms bedoelt 2 ms is er in mijn weten niet:)[/quote]

volgens mij wel maar wakt maakt die 1 ms uit xD

0
  18. User  avatar
    764 XP

Afgelopen week heb ik 23″ Full HD Tv gekocht van Samsung, 2333HD zeker een aanradar.

0
  19. User  avatar
    25 XP

maar iniedergeval is 5 ms dus voldoende voor fifa 10 bijvoorbeeld of gta 4 maffia 2 😀

0
  20. User  avatar
    1100 XP

[quote]maar iniedergeval is 5 ms dus voldoende voor fifa 10 bijvoorbeeld of gta 4 maffia 2 :D[/quote]

dat lijkt me wel he, want ik heb nu nog zo’n koelkast.
    en daar doet gta iv het gewoon op;)

0
  21. User  avatar
    1536 XP

[quote]taker, ik zou die tv niet kopen aangezien de reactie snelheid 5 ms is.
    die is behoorlijk slecht. want dan al je bijvoorbeeld een bal schiet dan zie je meestal lijnen er achter aan gaan.

en ik ben vandaag jarig, gister gevierd en ga binnekort ook lcd tvtje kopen.
    het liefst dan 81 cm en full hd:)[/quote]
    5MS is gewoon goed zat hoor. Dat is gemiddeld.

0
  22. User  avatar
    25 XP

oke dus de lg 32 lh 2000 is een goede tv voor zowel games op de ps3 ?

0
  23. User  avatar
    1536 XP

Ja =)

10t

0
  24. User  avatar
    1100 XP

[quote]5MS is gewoon goed zat hoor. Dat is gemiddeld.[/quote]

maar je kan altijd nog betere nemen he.

0
  25. User  avatar
    25 XP

tuurlijk kan je altijd betere nemen maarja het geld moet er wel voor zijn en als je oude tv stuk is dan ga ik niet nog 2 -3 maanden wachten totdat ik pas weer tv kan kijken en kan gamen.
    ik woon samen en dus niet meer bij mn ouders anders had ik idd nog wel ff gespaard.

0
  26. User  avatar
    1100 XP

[quote]tuurlijk kan je altijd betere nemen maarja het geld moet er wel voor zijn en als je oude tv stuk is dan ga ik niet nog 2 -3 maanden wachten totdat ik pas weer tv kan kijken en kan gamen.
    ik woon samen en dus niet meer bij mn ouders anders had ik idd nog wel ff gespaard.[/quote]

oh ja dan kan ik begrijpen;)

0
  27. User  avatar
    25 XP

daarom lijkt de lg 32 lh 2000 een mooie tv met goede kwaliteit en iniedergeval beter dan 520 p 😛 oud tvtje

0
  28. User  avatar
    60 XP

[quote]Als je tv koopt, koop ze bij [url]www.plasma-discounter.nl[/url] Echt een perfecte winkel uitstekende service en goedkoop. Heb mijn tv daar gehaald.[/quote]

Idd een goedkope site zeg,jammer dat ik er nog niet eerder van had gehoord.

0
  29. User  avatar
    6621 XP

[quote]daarom lijkt de lg 32 lh 2000 een mooie tv met goede kwaliteit en iniedergeval beter dan 520 p 😛 oud tvtje[/quote]

Gewoon nemen, jij hebt de lh serie en die is denk ik van begin dit jaar dus het is gewoon goed, die full hd en hd ready is kwestie van smaak en klaar zijn voor de toekomst, mr op 32″ is het verschil klein.

0
  30. User  avatar
    25 XP

ja idd de lh 2000 is van maart dit jaar lijkt mij een goede game tv voor zowel ps3 als pc

0
  31. User  avatar
    1100 XP

[spoiler]http://www.plasma-discounter.nl/lcd-tv/philips-lcd-tv/philips-32pfl5404-art-112319.htm
    http://www.plasma-discounter.nl/getimage.ashx?imageid=6b778648-7c27-4d7d-8f31-aaf6a00d03e8%5B/spoiler%5D
    32” (H)

deze ga ik kopen morgen:D

0
  32. User  avatar
    420 XP

[quote][spoiler]http://www.plasma-discounter.nl/lcd-tv/philips-lcd-tv/philips-32pfl5404-art-112319.htm
    http://www.plasma-discounter.nl/getimage.ashx?imageid=6b778648-7c27-4d7d-8f31-aaf6a00d03e8%5B/spoiler%5D
    32” (H)

deze ga ik kopen morgen:D[/quote]

Neem geen Philips 😮 Anti-Gaming als je het mij vraagt..

// Dawes

0
  33. User  avatar
    3388 XP

[quote]Neem geen Philips 😮 Anti-Gaming als je het mij vraagt..

// Dawes[/quote]

En 9 van de 10x veel duurder als andere TV’s

0
  34. User  avatar
    25 XP

waarom zou je die philips doen als de lg 5 ms heeft en deze 7 ms

lijkt me niet egt een goede keus aangezien philips nou niet bepaald een goed merk meer is en daarin tegen een lg goede prestatie,s heeft dus een goede fabrikant is .
    verder kan je altijd nog kijken naar samsung maar mijn aanrade is om voor de lg 32 2000 te gaan zoals ik al zei heeft die 5 ms en jou philips heeft er 7 .

als je verder in dit topic leest dan zie je dat hoe minder de ms hoe beter.

0
  35. User  avatar
    6621 XP

[quote]
    als je verder in dit topic leest dan zie je dat hoe minder de ms hoe beter.[/quote]

Ik denk dat dat vanzelfsprekend is

0
  36. User  avatar
    25 XP

sorry trouwens ik heb me idd vergist er zijn idd tv,s met 2 ms .
    wist ik niet want had op een site gelezen dat het van 3 ms tot 12 ms is.

maar verder zou ik dus idd de philips afraden en voor de lg gaan

0
  37. User  avatar
    25 XP

btw hoe krijg ik dat playstation ding in mn naam ?? dat iedereen ziet welk spel ik speel

0
  38. User  avatar
    9970 XP

ik ga voor de samsung, schijnt enorm goed merk te wezen!

[url]http://www.samsung.com/nl/consumer/detail/detail.do?group=televisions&type=televisions&subtype=lcdtv&model_cd=LE37B650T2WXXN[/url]

0
  39. User  avatar
    420 XP

[quote]waarom zou je die philips doen als de lg 5 ms heeft en deze 7 ms

lijkt me niet egt een goede keus aangezien philips nou niet bepaald een goed merk meer is en daarin tegen een lg goede prestatie,s heeft dus een goede fabrikant is .
    verder kan je altijd nog kijken naar samsung maar mijn aanrade is om voor de lg 32 2000 te gaan zoals ik al zei heeft die 5 ms en jou philips heeft er 7 .

als je verder in dit topic leest dan zie je dat hoe minder de ms hoe beter.[/quote]

Philips zijn prima toestellen, maar de langzaamste van allemaal (ook al hebben de toplijnen 2ms responstijd volgens de ‘specificaties’.). Je ziet ze altijd als laatste overspringen, maar aan de andere kant maakt het ook niet zoveel uit. Ze geven wel scherp en goed beeld, maar er zit dus wel wat vertraging in.

Daarnaast, om verder te gaan over responsetijd, … laat je dus niet misleiden door de specificatie. Elk merk meet het op een andere manier, waardoor het niet te vergelijken is. Enkel wanneer je ze naast elkaar zet.

En daarnaast.. alles wat in een LG zit, is van Philips btw 😉

[quote]ik ga voor de samsung, schijnt enorm goed merk te wezen!

[url]http://www.samsung.com/nl/consumer/detail/detail.do?group=televisions&type=televisions&subtype=lcdtv&model_cd=LE37B650T2WXXN[/url][/quote]

Prima toestel :).. als je die koopt.. zorg ervoor dat je in plaats van de LE37B650T2[b]W[/b]XXN de LE37B650T2[b]P[/b]XXN koopt. In dat toestel zit de mogelijkheid voor een werkende CI+ Module voor kabeltelevisie van ziggo 🙂

// Dawes

0
  40. User  avatar
    9970 XP

ah cool, thx voor de tip!
    had al wel zoiets gelezen, maar wist niet waar ik op moest gaan letten
    weet jij toevallig hoeveel ms die is?

zit wel te twijvelen, 37 of 40 inch? hehe

0
  41. User  avatar
    25 XP

maar in iedergeval is dus de lg lh 2000 een prima toestel om mee te gamen en tv te kijken en films?

[url]http://nl.lge.com/products/model/detail/lcdtv_32lh2000.jhtml#[/url]

want daar ging de vraag over.

dit topic heb ik gemaakt om meer te weten te komen over die tv en niet om te horen wat andere kopen. of vragen te lezen van andere die ook bepaalde tv willen kopen.

sorry voor deze reactie maar moet het gewoon weten aangezien onze tv stuk is gegaan en dringend opzoek zijn naar een goede tv maar full hd geen geld voor daarom lijkt mij de lg 2000 een prima tv.

graag jullie mening.

0
  42. User  avatar
    1100 XP

[quote]maar in iedergeval is dus de lg lh 2000 een prima toestel om mee te gamen en tv te kijken en films?

want daar ging de vraag over.

dit topic heb ik gemaakt om meer te weten te komen over die tv en niet om te horen wat andere kopen. of vragen te lezen van andere die ook bepaalde tv willen kopen.

sorry voor deze reactie maar moet het gewoon weten aangezien onze tv stuk is gegaan en dringend opzoek zijn naar een goede tv maar full hd geen geld voor daarom lijkt mij de lg 2000 een prima tv.

graag jullie mening.[/quote]

mijn mening heb je al gehoord.
    en die tv die ik morgen of overmorgen ga kopen die is ook 5 ms en niet 7 zoals jij zegt.

0
  43. User  avatar
    25 XP

bij de philips staat toch et 7 bij die link van je

0
  44. User  avatar
    25 XP

dit is hem neem ik aan teminste dit is je link die je gaf
    [url]http://www.plasma-discounter.nl/lcd-tv/philips-lcd-tv/philips-32pfl5404-art-112319/specificaties.htm[/url]

Frequentie 50 Hertz
    Responstijd (ms) 7
    Resolutie in pixels (breedte) 1366
    Resolutie in pixels (hoogte) 768
    Full HD
    EAN 8712581464288
    BRAND Philips
    TYPE 32PFL5404H/12
    PUBLICATIONDATE 20090422
    CATEGORY Consumentenelektronica
    FAMILY LCD- Plasmaschermen
    Soort schermopbouw LCD
    Beeldscherm grootte in inch 32
    Beeldscherm grootte in cm 81
    Beeldformaat 16:9
    DVD-Speler/-Recorder
    Harde schijf capaciteit in GB Niet van toepassing
    DVB-T DVB-T (MPEG4)
    DVB-C DVB-C (MPEG4)
    DVB-S
    Elektronische Programma Gids (EPG)
    Beeld-in beeld (PIP)
    Beeld-en-tekst (PAT)
    Beeld-en-beeld (PAP)
    Luidsprekers
    RMS vermogen in W 20
    Dolby Decoder
    Contrast ratio 50000
    HD ready
    Kijkhoek 178
    DVI aansluiting
    Aantal HDMI ingangen 3
    YUV aansluiting
    VGA / D-Sub Interface
    USB
    S-Video Interface
    Hoofdtelefoon uitgang
    Front-AV aansluiting
    Aantal Scart aansluitingen 2
    Breedte in cm 81
    Hoogte in cm 51.9
    Diepte in cm 9.5
    Gewicht in kg 10
    Stroomverbruik in W 130
    Stroomverbruik standby in W 0.15

0
  45. User  avatar
    420 XP

[quote]ah cool, thx voor de tip!
    had al wel zoiets gelezen, maar wist niet waar ik op moest gaan letten
    weet jij toevallig hoeveel ms die is?

zit wel te twijvelen, 37 of 40 inch? hehe[/quote]

Samsungs zijn, volgens de specs, 8ms. Maar in vergelijking met andere zijn het juist een van de snelste.. prima gamingtoestellen!

// Dawes

0
  46. User  avatar
    25 XP

maar goed om een einde aan dit topic te maken vinden jullie de tv die ik wil kopen dus een goede keus om games te spelen op ps3 met hdmi kabel .

dus nogmaals de lg 32 lh2000

0
  47. User  avatar
    3388 XP

Hij heeft wel maar 50HZ dat is niet zoveel…….. kan je niet beter doorsparen voor een Full HD?

0
  48. User  avatar
    25 XP

[quote]Hij heeft wel maar 50HZ dat is niet zoveel…….. kan je niet beter doorsparen voor een Full HD?[/quote]

als je in het topic had gelezen kwam je erachter dat daar het geld niet voor is aangezien onze tv stuk is en we dringend een nieuwe moeten hebben

0
  49. User  avatar
    2036 XP

tv is goed zat, zit niet erg veel verschil in met andere tv’s.
    misschien kan je ook bijvoorbeeld naar de BCC of mediamarkt gaan om daar de TV in actie te zien?
    er staan soms ook TV’s op die dagaanbieding sites (jouwaanbieding.nl) die best goed en goedkoop zijn.

en anders zoek je op google even naar reviews van dit type tv.
    [url=http://www.google.nl/search?hl=nl&lr=&ei=FMGkSuCBKYuPsAbpuZ3SBA&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=lg+32+lh+2000+beoordelingen&spell=1]klik hier[/url]

0
  50. User  avatar
    653 XP

Je kan net zo goed een hdm1 kabel van 19 euro kopen bij media markt en als je ff op internet kijk vind je zo ook met 15 euro en 10

0
  51. User  avatar
    420 XP

De 32LH2000 hadden wij voor 333 in de aanbieding vorige week..

Zelf ben ik niet kapot van het toestel, maargoed.. Wat wil je anders als TV-verkoper. Only the real shit! 😛

// Dawes

0
  52. User  avatar
    1100 XP

[quote]dit is hem neem ik aan teminste dit is je link die je gaf
    [url]http://www.plasma-discounter.nl/lcd-tv/philips-lcd-tv/philips-32pfl5404-art-112319/specificaties.htm[/url]

[spoiler]
    Frequentie 50 Hertz
    Responstijd (ms) 7
    Resolutie in pixels (breedte) 1366
    Resolutie in pixels (hoogte) 768
    Full HD
    EAN 8712581464288
    BRAND Philips
    TYPE 32PFL5404H/12
    PUBLICATIONDATE 20090422
    CATEGORY Consumentenelektronica
    FAMILY LCD- Plasmaschermen
    Soort schermopbouw LCD
    Beeldscherm grootte in inch 32
    Beeldscherm grootte in cm 81
    Beeldformaat 16:9
    DVD-Speler/-Recorder
    Harde schijf capaciteit in GB Niet van toepassing
    DVB-T DVB-T (MPEG4)
    DVB-C DVB-C (MPEG4)
    DVB-S
    Elektronische Programma Gids (EPG)
    Beeld-in beeld (PIP)
    Beeld-en-tekst (PAT)
    Beeld-en-beeld (PAP)
    Luidsprekers
    RMS vermogen in W 20
    Dolby Decoder
    Contrast ratio 50000
    HD ready
    Kijkhoek 178
    DVI aansluiting
    Aantal HDMI ingangen 3
    YUV aansluiting
    VGA / D-Sub Interface
    USB
    S-Video Interface
    Hoofdtelefoon uitgang
    Front-AV aansluiting
    Aantal Scart aansluitingen 2
    Breedte in cm 81
    Hoogte in cm 51.9
    Diepte in cm 9.5
    Gewicht in kg 10

Stroomverbruik in W 130
    Stroomverbruik standby in W 0.15[/spoiler][/quote]

dit is niet het goede type dit is de 5404 en ik koop de 5406.
    dan in de responsetijd wel 5ms;)

0
  53. User  avatar
    582 XP

ik heb een samsung serie 5 lcd. iets van 85 cm full hd..
    heb hem bij release van die series gekocht voor een bak met geld en nu zie je hem al liggen voor +-444 pleurotjes als je goed zoekt.. altijd dik tevreden over geweest.

0
  54. User  avatar
    3388 XP

Denk dat je 81CM bedoelt van 85 bestaat niet 😉

0
  55. User  avatar
    1299 XP

[quote]Denk dat je 81CM bedoelt van 85 bestaat niet ;)[/quote]

Met de behuizing mee misschien xD

0
  56. User  avatar
    25 XP

[quote]De 32LH2000 hadden wij voor 333 in de aanbieding vorige week..

Zelf ben ik niet kapot van het toestel, maargoed.. Wat wil je anders als TV-verkoper. Only the real shit! 😛

// Dawes[/quote]

oke jij als tv verkoper wat voor tv zou jij mij dan aanraden voor 400 euro ???
    en is de lg 32lh 2000 dan goed genoeg om games op te spelen ? en tv op te kijken.
    graag eerlijk antwoord en geen verkoop antwoord.

is dit een goede tv voor deze prijs ?

0
  57. User  avatar
    25 XP

of is deze tv beter
    de lg 32 lf 2500

[url]http://www.block.nl/article/getArticleDetails.action?artNr=75231#0[/url]

0
  58. User  avatar
    420 XP

[quote]of is deze tv beter
    de lg 32 lf 2500

[url]http://www.block.nl/article/getArticleDetails.action?artNr=75231#0[/url][/quote]

Is in ieder geval een Full HD toestel, betere resolutie wat resulteert in meer scherpte (indien input het ondersteunt..). Máár is een toestel van anderhalfjaar terug dacht ik. Dat betekend dat de LH2000 hoogstwaarschijnlijk beter als je de speciafieke specificaties bekijkt.. Zodoende hoeft hij niet beter te zijn..

[quote]oke jij als tv verkoper wat voor tv zou jij mij dan aanraden voor 400 euro ???
    en is de lg 32lh 2000 dan goed genoeg om games op te spelen ? en tv op te kijken.
    graag eerlijk antwoord en geen verkoop antwoord.

is dit een goede tv voor deze prijs ?[/quote]

Het is een leuke TV voor de prijs, maar ik zou bij mezelf afvragen of ik niet een beter kwalitatief toestel zou willen (dan bedoel ik niet eens Full HD, want dat aanbod is nog maar mager. Ook op het gebied van games en blu-ray’s is lang nog niet alles in 1080P beeldlijnen..). Maar zou je ietsjes meer doorsparen en kijk naar een HD-Ready 100HZ (wat een stuk beter is voor gaming vanwege de betere verversingssnelheid). Wil je nou echt een goed toestel, heb je voor een klein beetje meer ook Full HD-100Hz toestellen..

Ofwel, bij je zelf afvragen of je er nu al een wil 🙂

// Dawes

0
  59. User  avatar
    25 XP

dus als ik een keuze moet maken tussen deze 2 zeg jij de lh 2000 ??
    is er op bijde tv,s goed te gamen met hdmi kabel dus dat ik er ziezo alle spellen op kan draaien ook snelle games zoals fifa en gta 4 aangezien hij 50 hz is maar lijkt me wel toch ?
    50 hz maakt niet veel uit denk ik of maakt het wel degelijk uit ?
    100 hz vind ik te duur

0
  60. User  avatar
    420 XP

[quote]dus als ik een keuze moet maken tussen deze 2 zeg jij de lh 2000 ??
    is er op bijde tv,s goed te gamen met hdmi kabel dus dat ik er ziezo alle spellen op kan draaien ook snelle games zoals fifa en gta 4 aangezien hij 50 hz is maar lijkt me wel toch ?
    50 hz maakt niet veel uit denk ik of maakt het wel degelijk uit ?
    100 hz vind ik te duur[/quote]

Je vroeg mij een mening als persoon, en als persoon kies ik niet uit een van deze 2. Omdat ‘nieuwer’ bijna altijd ‘beter’ is. Behalve het geen wat ook belangrijk is, de resolutie.

Maar op beide games kan je prima gamen, HDMI kabel er tussen geen probleem. Ze spelen ook alle games af, alleen kan je bij 50Hz games last van vertraging (ghosting) hebben. En dat maakt wel degelijk uit.

Voor 599,- heb je de LG 32LH5010.. ga eens zoeken voor dat toestel evt. Mooie prijs/kwaliteit verhouding 🙂

// Dawes

0
  61. User  avatar
    25 XP

zoals ik al zei heb ik 450 maximaal te besteden dus als jij een goede tv weet voor die prijs maar wel via een winkel en geen online winkel want ik ga nix via internet bestellen want dat moet je nog vaak paar weken wachten en heb liefer morgen bestellen overmorgen in huis .
    ik zoek dus een goede tv om ook op te gamen en dan heb ik het over de ps3 games zoals shooters en race games maar vooral de fifa spellen zoals fifa 10 die er aan komt maar ook natuurlijk uncharted 2 en maffia 2 .
    zolang ik die goed kan draaien zonder shock want dat heb ik op mijn oude tv niet (grote dikke tv beeldbuis)
    dus geen ghosting of hoe ze dat zeggen

0
  62. User  avatar
    107 XP

Geen LG halen troep tv’s zijn t! Ga voor een Samsung of een Sony.

0