Topic: Prototype eindbaas

06 september 2009om 10:49

Bij de laatste missies van prototype moet je de eindbaas verslaan, alleen dat lukt niet egt……. Hem dood maken lukt niet, want telkens als ik bij dat stukje kom van dat je nog 1,5 minuten hebt om hem dood te maken.

Maar telkens als dat beest die aanval doet van dat er tentakels uit hem komen, ga ik dood…… want zo’n tentakel pakt je dan vast, maar dan kan je niks doen…. (hoe kom je daaruit)

Iemand nog een tactiek?

15 reacties

1. User  avatar
    1536 XP

Gebruik de soldaten als schild en gebruik hun rakettenwerpers. En als hij zo’n aanval voorbereid kan je proberen heel hoog te springen, dat kan ook werken.

0
  2. User  avatar
    1191 XP

Je kan ook gewoon helikopters en bommen oppakken die op dat vliegdekschip staan en die gooien naar hem. Als je gooit zorg dan dat je op spiermassa staat want dan doe je meer schade.

0
  3. User  avatar
    903 XP

Klopt van die helli’s gooien enzo had ik al geprobeerd. Maar als je dan nog 1 minuut en 50 seconden hebt, dan is die manier niet snel genoeg….

0
  4. User  avatar
    1191 XP

het is mij zelfs gelukt op Hard op die manier

0
  5. User  avatar
    903 XP

[quote]het is mij zelfs gelukt op Hard op die manier[/quote]

maar alleen helli’s gooien?? Of deed je nog wat anders?

0
  6. User  avatar
    931 XP

Gewoon het spel zelf uit het raam gooien! xD

0
  7. User  avatar
    6621 XP

Je moet gewoon allemaal dingen naar hem gooien, als hij die tentakels doet moet hij eerst opladen, sla hem dan met die muscle power of met die hammerfist en ren dan gewoon snel weg door te sprinten en de hele tijd te springen en te dashen, als die timer begint is het gewoon een kwestie van schijt hebben, fuck je hp en ga er gewoon op af met je muscle power of hammerfist sla hem de hele tijd totdat je op hem kan en totdat hij dood is.

0
  8. User  avatar
    1191 XP

ook die bommen.

0
  9. User  avatar
    903 XP

Ok zal het vanavond of morgen proberen

0
  10. User  avatar
    903 XP

Het is me gelukt 😉 ik heb de ‘schijt aan hp’ manier gebruikt…. gewoon de hele tijd met die tentakel aanvallen met driehoekje xD Thanks everyone!

Maar ik heb nog een vraagje… hoe haal je de trophy van 50 mensen killen in 5 sec. ofzo

0
  11. User  avatar
    511 XP

[quote]Het is me gelukt 😉 ik heb de ‘schijt aan hp’ manier gebruikt…. gewoon de hele tijd met die tentakel aanvallen met driehoekje xD Thanks everyone!

Maar ik heb nog een vraagje… hoe haal je de trophy van 50 mensen killen in 5 sec. ofzo[/quote]

Pak een Thermobaric Tank en knal in het wilde weg! 😀
    Je kan er 1 vinden bij de laatste ‘War’ event, volges mij… of iig bij die events waar er het meeste van zijn.

0
  12. User  avatar
    6621 XP

Of je doet de street sweeper waar echt heel veel mensen zijn.

0
  13. User  avatar
    2036 XP

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=KA86KqMOXjY”]linkje met filmpje[/ame]

0
  14. User  avatar
    1191 XP

Ga in een heel erg bevolkt gebied staan en doe tendril barrage;)
    Zo heb ik hem gedaan.

0
  15. User  avatar
    903 XP

Ik zal het morgen proberen…

0