Topic: 60 GB versie PlayStation 3 te koop!

06 september 2009om 19:42

Kenmerken

* Conditie:
* Gebruikt

Beschrijving
Hallo,

Ik heb hier een PlayStation 3 release versie staan.
Dit houdt in dat hij een 60 GB hardeschijfruimte heeft, en nog PlayStation 2 spellen kan afspelen.

Ook is dit een van de enige versies die nog over een card reader beschikt.

Features:

* 60 GB originele hardeschijf.
* Card reader
* 4 USB poorten
* Eventueel 1 controller.

De PlayStation bevat nagenoeg geen gebruikers sporen, en is werkend te zien.

tevens heb ik enkele games te koop:

1. Army of 2 Euro: 20
2. Need for speed: ProStreet Euro: 12
3. Fifa 08 Euro: 15
4. Motorstorm Euro: 15
5. Assassin’s Creed. Euro: 20

Alle games zijn in goede staat.
[img]http://img522.imageshack.us/img522/9943/imag0034x.jpg[/img] [img]http://img137.imageshack.us/img137/7629/imag0033.jpg[/img] [img]http://img156.imageshack.us/img156/8851/imag0032y.jpg[/img]

10 reacties

1. User  avatar
    187 XP

wil je een van die games ruilen??
    (topspin 3 voor army of two)

0
  2. User  avatar
    1040 XP

Heey,
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat Topspin is, tennis toch?

0
  3. User  avatar
    778 XP

Wat is de reden dat je hem verkoopt, oftewel, waarom verkoop je hem? En is het niet verstandig om er een vraagprijs bij te zetten?

0
  4. User  avatar
    1040 XP

Omdat ik overstap op de ps3 slim,
    nee bied maar.

0
  5. User  avatar
    4682 XP

zal hem als ik jou was gewoon houden, ik heb mijn PlayStation 3 release versie ook nog.

O ja en als je een slim koopt het kan zijn dat dat de cd gleuf 🙂 die is bij deze van mindere kwaliteit in het begin niet zo goed werkt, dus een beetje spelen met een disc en hij doet het al beter…..dat krijggen jullie er van als jullie de ps3 goedkoper willen Minder kwaliteit

tip bij mediamarkt kost hij €289

0
  6. User  avatar
    473 XP

180 euro… waar woon je

0
  7. User  avatar
    3650 XP

[quote]180 euro… waar woon je[/quote]

Lieve sgat het is de 60GB versie 😉 Die is antiek dus zeldzaam dus ongever 3 keer zo veel waardxD

0
  8. User  avatar
    473 XP

[quote]Lieve sgat het is de 60GB versie 😉 Die is antiek dus zeldzaam dus ongever 3 keer zo veel waardxD[/quote]

:$:$ … ik heb al een 60 gb, maar wil er nog één op m’n kamer… ik kan toch altijd proberen voor 180 euro… als hij dat niet wil, dan hoor ik het wel!!

0
  9. User  avatar
    3650 XP

[quote]:$:$ … ik heb al een 60 gb, maar wil er nog één op m’n kamer… ik kan toch altijd proberen voor 180 euro… als hij dat niet wil, dan hoor ik het wel!![/quote]

Ik kan je vertellen dat hij dit niet wil 😉 Beste vriend van me. En weet wat zijn bedrag is die die wil hebben ;)! Dus ik kan je uit de droom verlossen :yay:+ als je goed gelezen had. Hij wil verkopen om slim te kopen 😉 Dus je kan wel een slim kopen. En die met hem ruilen xD

0
  10. User  avatar
    1040 XP

Jaa tegen een slim ruilen is ook prima:P

0