Topic: fifa 10 :D

07 september 2009om 02:09

LET OP GEEN PES VS FIFA DISCUSSIE,S

wat vinden jullie van fifa 10 en wie gaat fifa 10 kopen?

ik ga in iedergeval de demo op 10 september spelen en ga ook zeker op 1 october smorgens vroeg rennen naar de winkel om fifa 10 te kopen 😀 en thuis meteen spelen tot laat in de nacht:D paar energy blikjes dr bij savonds en mijn avond kan niet meer stuk :yahoo::yay::yay::yay::yahoo:

18 reacties

1. User  avatar
    187 XP

ik ga hem ook zeker halen

0
  2. User  avatar
    2449 XP

ik bljif lekker fifa 09 spelen.. vind fifa 10 niet zo bijzonder, het enige wat tof is is dat 360 graden draaien.. en verders uiteraard zitten er de nieuwe spelers in bij teams.. en ehh misschien wat getweaked.. anyway ik ga m niet halen.. alles wat in fifa 10 zit kon gewoon in een patch gedropt worden… mja het is een jaarlijkse titel.. ik koop deze als hij 30 euro is ofzo..

0
  3. User  avatar
    25 XP

[quote]ik bljif lekker fifa 09 spelen.. vind fifa 10 niet zo bijzonder, het enige wat tof is is dat 360 graden draaien.. en verders uiteraard zitten er de nieuwe spelers in bij teams.. en ehh misschien wat getweaked.. anyway ik ga m niet halen.. alles wat in fifa 10 zit kon gewoon in een patch gedropt worden… mja het is een jaarlijkse titel.. ik koop deze als hij 30 euro is ofzo..[/quote]

ben het niet helemaal met je eens want daarvoor is de tijd te kort.

zoals die 360 graden draai is heer hard aan gewerkt net als die keepers al deze nieuwe dingen konden niet in een patch omdat dan tegen de tijd dat fifa 10 zal komen nix nieuws meer was en dat er te weinig tijd voor is om ook andere patches te maken waar bugs in zitten.
    fifa 10 word egt zeker weten de beste footy en zal door vele coaches in de echte voetbal wereld herkend worden als de beste voetbal game ooit .
    we zullen het zien de demo is op 10 september te download op psn
    en ik ben er als eerste bij die hem download 😀

0
  4. User  avatar
    653 XP

Seker ga ik fifa 2010 halen die word die hard

0
  5. User  avatar
    863 XP

Ik zit te twijfelen.

De geldkraan is leeggedruppeld XD

0
  6. User  avatar
    1755 XP

[quote]Ik zit te twijfelen.

De geldkraan is leeggedruppeld XD[/quote]

Hahaha, hier ook, er zijn betere games die voor fifa 10 komen, maar ik haal hem wel als ie 30 euro staat 🙂

0
  7. User  avatar
    189 XP

ik ga zowel de demo van fifa als van pes spelen en dan beslis ik welke ik ga halen! dus misschien fifa

0
  8. User  avatar
    3650 XP

[quote]Hahaha, hier ook, er zijn betere games die voor fifa 10 komen, maar ik haal hem wel als ie 30 euro staat :)[/quote]

Zelfde hier. Ook gedaan met 09 🙂

0
  9. User  avatar
    1100 XP

ik haal hem wel (standaard)

0
  10. User  avatar
    1191 XP

2 maanden niks kopen = 500 euro is 10 ps3 spellen 😀

0
  11. User  avatar
    2449 XP

[quote]ben het niet helemaal met je eens want daarvoor is de tijd te kort.

zoals die 360 graden draai is heer hard aan gewerkt net als die keepers al deze nieuwe dingen konden niet in een patch omdat dan tegen de tijd dat fifa 10 zal komen nix nieuws meer was en dat er te weinig tijd voor is om ook andere patches te maken waar bugs in zitten.
    fifa 10 word egt zeker weten de beste footy en zal door vele coaches in de echte voetbal wereld herkend worden als de beste voetbal game ooit .
    we zullen het zien de demo is op 10 september te download op psn
    en ik ben er als eerste bij die hem download :D[/quote]

dat is dus juist het nadeel van een jaarlijkse game.. van mij hoeft fifa niet jaarlijks te zijn.. als ze die game gewoon blijven verbeteren met patches blijft het een topspel.. daarom blijf ik gewoon lekker fifa 09 spelen want ik ga geen nieuw deel kopen voor wat getweakte shit, bug fixes en 360 graden draaien.. en grafisch een klein beetje beter.. al prefereer ik fifa 10 wel dan PES 2010.. en ik vind dat je wel een beetje overdrijft met beste voetbalgame 😛 ik heb op internet gelezen dat de echte prof-voetballer toch gaat voor PES.. mja..

of kan iemand mij uitleggen wat er beter is aan fifa 10 vergeleken fifa 09?:P

0
  12. User  avatar
    778 XP

[quote]dat is dus juist het nadeel van een jaarlijkse game.. van mij hoeft fifa niet jaarlijks te zijn.. als ze die game gewoon blijven verbeteren met patches blijft het een topspel.. daarom blijf ik gewoon lekker fifa 09 spelen want ik ga geen nieuw deel kopen voor wat getweakte shit, bug fixes en 360 graden draaien.. en grafisch een klein beetje beter.. al prefereer ik fifa 10 wel dan PES 2010.. en ik vind dat je wel een beetje overdrijft met beste voetbalgame 😛 ik heb op internet gelezen dat de echte prof-voetballer toch gaat voor PES.. mja..

of kan iemand mij uitleggen wat er beter is aan fifa 10 vergeleken fifa 09?:P[/quote]

Ik blijf Fifa 09 spelen totdat ik de platinum ervan heb! Dus heb nog heel wat speel-uren te gaan 🙂

Je kan heel snel alle verbeteringen vinden… volgens mij hoef je enkel even te googlen en je krijgt denk ik wel een hele lijst met wat er verbetert is t.o.v. 09.

0
  13. User  avatar
    2449 XP

ye zeker alleen wat getweakte shit:P
    en kheb geen zin om dat te googlen xD
    alleen dat 360° graden vindk tof.. that’s it

0
  14. User  avatar
    1100 XP

ik heb platinum al van 09 dus zit met smart te wachten op fifa 10:D

0
  15. User  avatar
    98 XP

Vandaag de demo! :d

0
  16. User  avatar
    1 XP

ik haal hem direct als hij uit is i love play fifa

[url=http://eu.playstation.com/psn/profile/shoemieke/] http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/shoemieke.png [/url]

0
  17. User  avatar
    11 XP

ja ik koop hem ook .. zeer mooi spel beter weer dan 09

0
  18. User  avatar
    1100 XP

[quote]ja ik koop hem ook .. zeer mooi spel beter weer dan 09[/quote]

ja als dat niet zo zou zijn dan is het niet zo best:P

0