Wat vinden jullie van de film? Ik vind hem tot nu toe geweldig! Egt hoe ze het kunnen maken! Ik vind ook goed dat ze zo film maken. Zo komen mensen beter en leuker te weten wat er voor dramatich gebeurd is. ipv Boeken en zo!
Maar wat vinden jullie?
Wat vinden jullie van de film? Ik vind hem tot nu toe geweldig! Egt hoe ze het kunnen maken! Ik vind ook goed dat ze zo film maken. Zo komen mensen beter en leuker te weten wat er voor dramatich gebeurd is. ipv Boeken en zo!
Maar wat vinden jullie?
oude film, al heel lang geleden gezien op Film1, en vond hem wel aardig 😛
Ik zit nog tekijken 😛
Zit nicolas cage toch in?? goeie acteur maar past niet in een film als deze.. ik kijk wel VI, dat is altijd lachenxD
is de titel niet world trade center ? :p zoja wel goede film hoor
[quote]is de titel niet world trade center ? :p zoja wel goede film hoor[/quote]
Niet hoe die op SBS staat xD
er bestaat een film world trade centrum maar ook een 9/11 (toevallig is het amerikaanse alarmnummer 911 :P)
[quote]er bestaat een film world trade centrum maar ook een 9/11 (toevallig is het amerikaanse alarmnummer 911 :P)[/quote]en het is ook een type auto: de porche 911 :rofl1:
Ik vond het aardig
[quote]er bestaat een film world trade centrum maar ook een 9/11 (toevallig is het amerikaanse alarmnummer 911 :P)[/quote]
Doh! Daarom was het ook op die dag gedaan he snikkel :O
ik had gisteren helaas niet alles kunne kijke want khad training:(:P
al had ik wel die documentaire zondag gezien van vlucht 93 welke zéér interessant was
ik zei et aleen maar -.-
[quote]ik had gisteren helaas niet alles kunne kijke want khad training:(:P
al had ik wel die documentaire zondag gezien van vlucht 93 welke zéér interessant was[/quote]
Heb ik ook gezien, voor eeh de ik weet niet zo veelste keer :$