Topic: LG32LH3000 Goeie LCD-TV??

08 september 2009om 18:11

ik ben van plan om deze tv te gaan kopen maar ik wou eerst ff weten of jullie dit een goeie game tv vinden en of deze gewoon goed genoeg is.

[spoiler][img]http://www.bobshop.nl/files/std/products/kk/big/28893.jpg[/img] [img]http://www.almayageldik.com/urunFotos/buyukFotos/10428-LG%2032%20LH%203000%2032%27%27%2082%20cm.Full%20HD%20LCD%20TV.jpg[/img][/spoiler]

overigens is deze bij media markt €468,- en is 32” en heeft 3x hdmi aansluiting en responsetijd is 5ms.

graag jullie mening.
alvast bedankt.

14 reacties

1. User  avatar
    146 XP

als ik het goed heb ik die ook ik vind het een top tv’tje met helder beeld tijdens game enzo 🙂 maar smaken verschillen he hoe ver zit jij ongeveer van je tv af?

0
  2. User  avatar
    1100 XP

1.5 meter
    ondertussen heb ik deze gekocht:D
    alleen nog ff aansluiten:D

0
  3. User  avatar
    146 XP

aha 😀 alsje gaat gamen adviseer ik je die tut te gebruiken voor het beste beeld van je ps3 die je op sense kan vinden scheelde echt heel veel bij mij 😉
    En ik weet niet of je al digitale tv kijkt maar dat is wel een must( mijn mening dan ) want bij kabel had ik echt lelijk beeld:P

0
  4. User  avatar
    1100 XP

[quote]aha 😀 alsje gaat gamen adviseer ik je die tut te gebruiken voor het beste beeld van je ps3 die je op sense kan vinden scheelde echt heel veel bij mij 😉
    En ik weet niet of je al digitale tv kijkt maar dat is wel een must( mijn mening dan ) want bij kabel had ik echt lelijk beeld:P[/quote]

digitenne en wat is het verschil dan met die tut?

0
  5. User  avatar
    253 XP

Ik heb hem zelf ook en werkt perfect alleen start die langzaam op.

0
  6. User  avatar
    1100 XP

[quote]Ik heb hem zelf ook en werkt perfect alleen start die langzaam op.[/quote]

dat vind ik nog wel meevallen.

0
  7. User  avatar
    468 XP

lg42lh5000 die is pas goed

0
  8. User  avatar
    1040 XP

:)Mooie tv

0
  9. User  avatar
    20030 XP

LG maakt slechte TV’s, als ik jou was zou ik gewoon een Samsung of Sony kopen.

0
  10. User  avatar
    3388 XP

LG maakt wel goede TV’s hoor! Ze zijn niet slecht maar qua stevigheid etc en garantie service en op sommige punten ook beeld zijn de grotere merken beter. Maar LG is eigenlijk het groote B merk. Maar vroeger was het echt erg tegenwoordig is het gewoon ong hetzelfe. Ik heb ook een full HD tv van LG. Dat komt omdat LG betaalbaar is

0
  11. User  avatar
    3650 XP

Ik blijf LG een Telefoon merk vinden :$

0
  12. User  avatar
    20030 XP

[quote]LG maakt wel goede TV’s hoor! Ze zijn niet slecht maar qua stevigheid etc en garantie service en op sommige punten ook beeld zijn de grotere merken beter. Maar LG is eigenlijk het groote B merk. Maar vroeger was het echt erg tegenwoordig is het gewoon ong hetzelfe. Ik heb ook een full HD tv van LG. Dat komt omdat LG betaalbaar is[/quote]

LG is en blijft een B-merk… LG is namelijk gewoon een ‘goedkope’ onderneming van Philips. En Samsung is ook betaalbaar en levert op veel meer fronten betere kwaliteit.

0
  13. User  avatar
    3388 XP

Tegenwoordig is Samsung ook betaalbaar geworden maar tegenwoordig is LG ook veel beter als vroeger. Vroeger was LG echt poep als TV maar nu heeft ie gewoon goede kwaliteit. Dat LG goedkoop is wisten we al, daar is ook de prijs naar. En als je je kijkt naar al die andere merken hebben die allemaal een speciale engine erbij waardoor het beeld beter wordt LG heeft dat niet en daarin ligt het grootste verschil 😉

0
  14. User  avatar
    420 XP

Altijd leuk waarop mensen hun meningen baseren :P…

0