Topic: knipperend rode lichten

08 september 2009om 21:47

sinds gisteren viel me ps3 zomaar uit, en begonnen rooie lichten te branden. en nu als ik aan zet knipperend rode lichten en valt ie uit. soms kom ik zelf in de xmb dan bevriest de beeld gewoon.

kan iemand mij helpen.

17 reacties

1. User  avatar
    3650 XP

Sony bellen 😉

0
  2. User  avatar
    1536 XP

Of gewoon eerst resetten, of de stroom eraf halen.

0
  3. User  avatar
    80 XP

[quote]sinds gisteren viel me ps3 zomaar uit, en begonnen rooie lichten te branden. en nu als ik aan zet knipperend rode lichten en valt ie uit. soms kom ik zelf in de xmb dan bevriest de beeld gewoon.

kan iemand mij helpen.[/quote]

voordat die rode lampen gaan knipperen en na het blauwe lampje gaat er dan een geel lampje branden voor een seconde? Klinkt namelijk erg als yellow light of death en dan zit er niets anders op dan je ps3 naar sony op te sturen :sorry:

0
  4. User  avatar
    6621 XP

Als alleen het rode lichtje brand betekend dat toch dat ie overhit is geraakt?

0
  5. User  avatar
    524 XP

Nee datis geloof ik als hij Geel/oranje ofzo knippert

0
  6. User  avatar
    3388 XP

[quote]Als alleen het rode lichtje brand betekend dat toch dat ie overhit is geraakt?[/quote]

Nee dat betkend stanby modus 😉 Nooit gehoord van [b]YELLOW[/b] light of death?

0
  7. User  avatar
    80 XP

ik helaas wel 🙁

anderhalve maand gewacht op een gereviseerde 60 gig ps3, kreeg ik een kapotte van die noobs van Sony. Toen opnieuw anderhalve maand gewacht tot ik eindelijk een wel werkende PS3 thuis kreeg. Gewoon 3 maanden niet kunnen spelen op mn zwarte pareltje :'(

0
  8. User  avatar
    931 XP

[quote]ik helaas wel 🙁

anderhalve maand gewacht op een gereviseerde 60 gig ps3, kreeg ik een kapotte van die noobs van Sony. Toen opnieuw anderhalve maand gewacht tot ik eindelijk een wel werkende PS3 thuis kreeg. Gewoon 3 maanden niet kunnen spelen op mn zwarte pareltje :'([/quote]

Daar zijn ze idd wel godse laat mee
    Zorg dus dat je PS3 niet kapot gaat je bent um tussen de 3 weken – 3 maanden kwijt :dizzy:

0
  9. User  avatar
    233 XP

[quote]ik helaas wel 🙁

anderhalve maand gewacht op een gereviseerde 60 gig ps3, kreeg ik een kapotte van die noobs van Sony. Toen opnieuw anderhalve maand gewacht tot ik eindelijk een wel werkende PS3 thuis kreeg. Gewoon 3 maanden niet kunnen spelen op mn zwarte pareltje :'([/quote]

Haha, was dat apparaat al vanaf het begin kapot? :ninja:
    Sorry dat ik lach maar hoe lomp is dat :prankster:
    Volgens mij baalde je dan goed op dat moment :fever:
    Eigenlijk zouden ze je dan moeten compeseren met een gratis spel wat jij mag uitzoeken! :whip:

0
  10. User  avatar
    26 XP

ik heb het zelfde probleem met dat rode lampje
    en nu zie ik een geel lampje er bij (yellow light of death)
    ik heb sony gebeld en moest hem opsturen

0
  11. User  avatar
    969 XP

dan ben ik egt pissig, als dat bij mij gebeurd

0
  12. User  avatar
    1536 XP

Oja, waarschijnlijk is je voeding kapot als de rode lampje knippert.

0
  13. User  avatar
    26 XP

ik denk dat het de moederbord is heb heb veel filmpjes gezien op youtube [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=U70SgRDVcBo”]ps3 [b]ylod[/b] fix part1 gilksy[/ame]

0
  14. User  avatar
    3650 XP

Maar de helft van wat die allemaal doet xD

0
  15. User  avatar
    3388 XP

Sjonge wat een pakket :O Ik had het laten doen door sony voor een bedrag 😛

0
  16. User  avatar
    1536 XP

[quote]ik denk dat het de moederbord is heb heb veel filmpjes gezien op youtube [url=http://www.youtube.com/watch?v=U70SgRDVcBo]ps3 [b]ylod[/b] fix part1 gilksy[/url][/quote]
    Dat is het YLOD, niet een rood knipperend lampje =)

0
  17. User  avatar
    26 XP

dat klopt maar kort daarna had ik wel opeens een yellow light of death

0