Topic: fifa 10 demo

11 september 2009om 08:05

Wat vinden jullie ervan?

36 reacties

1. User  avatar
    2036 XP

ik heb hem nog niet gedownload.

0
  2. User  avatar
    1100 XP

ik vind hem heel goed door die 360 graden dribbel daardoor lijkt het net of je een echte voetbal wedstrijd ziet/speelt.

0
  3. User  avatar
    234 XP

Doet mij een beetje aan PES denken…

0
  4. User  avatar
    3650 XP

Vind meer PES dan fafi 😐

Verder die stand balk staat te laag 😐
    En die spelers balk te hoog 😐 Heb zo goed als geen beeld meer over!! Egt IRRITANT!!

Verder vind FIFA 9 beter 🙁

0
  5. User  avatar
    1040 XP

[quote]Vind meer PES dan fafi 😐

Verder die stand balk staat te laag 😐
    En die spelers balk te hoog 😐 Heb zo goed als geen beeld meer over!! Egt IRRITANT!!

Verder vind FIFA 9 beter :([/quote]

fifa 9 is ook beter als FAFI :dizzy:

Mgoed, kga hem ook wel ff downloaden, klinkt vooralsnog niet zo best dus(A)

0
  6. User  avatar
    233 XP

Heb em gespeeld. Was wel aardig. Grafisch wel mooi maar animaties zijn minder in vergelijking tot pes. Pes speelt nog altijd t allerlekkerst :joystick:

Pes Pes Pes :yay:

0
  7. User  avatar
    2449 XP

vind de demo niet echt iets bijzonders… niet dat hij slecht is maar vergeleke met fifa 09 is t niet zo bijzonder.. ik merk dat ”360” graden wel.. maar het is niet echt 360 graden, dus deze haal ik niet op release

0
  8. User  avatar
    1214 XP

[quote]vind de demo niet echt iets bijzonders… niet dat hij slecht is maar vergeleke met fifa 09 is t niet zo bijzonder.. ik merk dat ”360” graden wel.. maar het is niet echt 360 graden, dus deze haal ik niet op release[/quote]

Je mag ook zeggen dat je daar de money ook niet voor hebt:P schaam je nietxD

On: ik download em van het weekend wel ff.. dan kan mn fifa 09 demo weer van de ps3 afxD

0
  9. User  avatar
    863 XP

Ik merkte geen moer van die 360.

0
  10. User  avatar
    93 XP

FIFA is een leuk spel..maar het is nooit écht vernieuwend..de shirtjes wisselen, een grafische update en een nieuw elementje…zo gaat het al jaren..

0
  11. User  avatar
    778 XP

[quote]Ik merkte geen moer van die 360.[/quote]

Maar jij bent ook gewoon slecht. :p

0
  12. User  avatar
    1100 XP

[quote]Maar jij bent ook gewoon slecht. :p[/quote]

wahahaaa xD

0
  13. User  avatar
    2449 XP

[quote]Je mag ook zeggen dat je daar de money ook niet voor hebt:P schaam je nietxD

On: ik download em van het weekend wel ff.. dan kan mn fifa 09 demo weer van de ps3 afxD[/quote]

de game is t gwn niet waard xD 65 euro voor wat kleine verbeterpunte:P lol gak dus niet doen he… er komen vééeel beter games dit najaar dan fifa 10..:S

0
  14. User  avatar
    863 XP

[quote]wahahaaa xD[/quote]

Mijn voetbalkunsten hebben er vrij weinig mee te maken.

0
  15. User  avatar
    3650 XP

[quote]Mijn voetbalkunsten hebben er vrij weinig mee te maken.[/quote]

k ben het meer dan met je eens, aangezien je de popperdjes gwn nog van die rare in 1 keer draai bewegingen maken :rofl1:

0
  16. User  avatar
    1755 XP

Ik haal hem allesinds niet, maar kleine verbeteringetjes, de rest is juist hetzelfde, heb ik het geld niet voor over hoor

0
  17. User  avatar
    403 XP

De grafisch zien er niet zo goed uit gingen ze veel verbeteren zeiden ze, of die 360 control er is wist ik niks zie en voel het niet. Het is gewoon bijna hetzelfde als Fifa 09.

0
  18. User  avatar
    1100 XP

[quote]De grafisch zien er niet zo goed uit gingen ze veel verbeteren zeiden ze, of die 360 control er is wist ik niks zie en voel het niet. Het is gewoon bijna hetzelfde als Fifa 09.[/quote]

die 360 draai is daadwerkelijk wel aanwezig, als je dit niet merkt dan ben je daadwerkelijk slecht of je wilt het niet merken.

0
  19. User  avatar
    189 XP

[quote]Doet mij een beetje aan PES denken…[/quote]

hoezo? wat ik wel aan pes vind denken is dat hij niet altijd even snel reageerd

0
  20. User  avatar
    3650 XP

[quote]die 360 draai is daadwerkelijk wel aanwezig, als je dit niet merkt dan ben je daadwerkelijk slecht of je wilt het niet merken.[/quote]

Het kan ook andersom zyn. Kijk is naar de reacties bijna niemand merkt het. Jij als enige. Dus waars speel jij zo vreemd dat die dan wel werkt :yahoo:

@ hierboven:
    Ik vind gewoon hoe et speeld veel meer pes dan fifa 🙁

0
  21. User  avatar
    1512 XP

ik hou niet van voetbal games maar heb hem wel gedownload en vond hem grafisch heel slecht dat had veeeeel beter gekunt

0
  22. User  avatar
    1100 XP

[quote]ik hou niet van voetbal games maar heb hem wel gedownload en vond hem grafisch heel slecht dat had veeeeel beter gekunt[/quote]

grafisch ziet er wel ok uit:O

0
  23. User  avatar
    778 XP

Ik ben het met Pussyhunter (Lol @ name) eens, ik merk die 360 graden ook zeker wel. Vooral als je dribbelt kan je merken dat het veel soepeler beweegt.
    Het is net wat realistischer, zoals de keeper, slidings, het schieten is verbetert. Wel vind ik dat je met ”gericht” schieten erg makkelijk scoort.
    Grafisch is hij vind ik ietsjes verbetert, maar amper merkbaar.

0
  24. User  avatar
    14 XP

Ik ga deze game niet halen, amper wat verbeteringen dat was het de vrije trappen zijn ook moeilijker en de cornors zien er niet uit. ik haal hem uit de budget

0
  25. User  avatar
    209 XP

het is weer even wennen maar fifa 10 ga ik zeker kopen, niet veel gemerkt van die 360 graden dribbelen maar het speelt wel veel realistischer.laat deze demo je niet beïnvloeden om het echte spel te kopen. het is een demo, kijk naar de game modes enzo die erbij komen. ik ben een Fifa fan dus deze ga ik ook weer kopen:P

0
  26. User  avatar
    14 XP

Er zijn amper nieuwe game modes, het mag dan realistischer zijn maar niet beter, kijk naar de scheidsrechters je ziet amper welke kleur getrokken word, de cornors zijn slecht, vrije trappen ook, het enige redelijke is het vallen van de spelers na een sliding en de 360 maar je amper wat van merkt.

0
  27. User  avatar
    2449 XP

[quote]het is weer even wennen maar fifa 10 ga ik zeker kopen, niet veel gemerkt van die 360 graden dribbelen maar het speelt wel veel realistischer.laat deze demo je niet beïnvloeden om het echte spel te kopen. het is een demo, kijk naar de game modes enzo die erbij komen. ik ben een Fifa fan dus deze ga ik ook weer kopen:P[/quote]

er zitten nauwelijks nieuwe game modes bij?:P
    toch vind ik nog steeds dat alles wat in dit deel zit gwn gepatcht kon worden xD
    mja het is een jaarlijkse game he..

0
  28. User  avatar
    209 XP

ik koop hem toch ieder jaar 😛 je hebt toch weer training erbij? dat vond ik altijd leuk ben blij dat het weer terug is 😀

0
  29. User  avatar
    1100 XP

[quote]Ik ben het met Pussyhunter (Lol @ name) eens, ik merk die 360 graden ook zeker wel. Vooral als je dribbelt kan je merken dat het veel soepeler beweegt.
    Het is net wat realistischer, zoals de keeper, slidings, het schieten is verbetert. Wel vind ik dat je met ”gericht” schieten erg makkelijk scoort.
    Grafisch is hij vind ik ietsjes verbetert, maar amper merkbaar.[/quote]

he gelukkig ben niet de enige.

0
  30. User  avatar
    502 XP

Speelt echt lekker, die bal kleeft niet meer aan je voeten vast!

0
  31. User  avatar
    414 XP

Ik ga hem dit jaar niet kopen, de aanpassingen zijn niet voldoende om voor mij om een nieuwe FIFA te halen. Het lijkt alsof ze FIFA09 in een nieuw jasje hebben gestoken en wat nieuwe features ertussen gepropt. Ik ben met Globalsoldier eens dat ze FIFA09 gewoon hadden kunnen patchen (desnoods in de PS Store tegen een zacht prijsje) maar 65 euro is het zeker niet waard…

0
  32. User  avatar
    2449 XP

@ Sammerd
    hehe got that right:P

0
  33. User  avatar
    778 XP

En je zal zien dat ie toch weer miljoenen exemplaren gaat verkopen… 😛

0
  34. User  avatar
    1040 XP

Gisteren gespeeld bij vinnie1234,
    Vond hem niet echt bijzonder

0
  35. User  avatar
    22 XP

Ik vind fifa10 echt een kut spel :P. fifa09 is leuker om te spelen. Ik kan niet wachten totdat die PSN cards komen zodat ik fifa09 ultimate team kan kopen.

0
  36. User  avatar
    1100 XP

[quote]Ik vind fifa10 echt een kut spel :P. fifa09 is leuker om te spelen. Ik kan niet wachten totdat die PSN cards komen zodat ik fifa09 ultimate team kan kopen.[/quote]

waar ben jij geboren? Pluto? xD

0