Forum

Topic: PS3 in de vriezer

Anoniem's avatar

hee iedereen,

ik kwam vanmiddag toen mijn PS3 vast liep door de hitte op mijn kamer op een geniaal idee: ik ga mijn ps3 invriezen:rofl:

na niet letterlijk maar ik heb hem in 3 theedoeken en 2 handoeken gewikkelt in de vriezer gedaan

zo wrod hij wel koel maar komt er geen vocht naar binnen ๐Ÿ˜€

wat vinden jullie hiervan ??

de foto’s komen later

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

44 reacties

  1. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    OMG dit meen je niet he ๐Ÿ˜

  2. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    ben je niet bang dat je ps3 kapot gaat xD?

  3. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    me wants pics
    doet ie het nog? xD ๐Ÿ˜›

  4. 8864 XP
    7th-son's avatar

    wat wil je hier nou eigenlijk mee bereiken?
    dat je ps3 stuk is en een ps3 slim kunt kopen?

  5. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    wat wil je hier nou eigenlijk mee bereiken?
    dat je ps3 stuk is en een ps3 slim kunt kopen?

    Ons wat plezier in’t leven brengen xD

  6. 1562 XP
    dikked's avatar

    Ons wat plezier in’t leven brengen xD

    ja dat is goed en was gewoon benieuwd naar het resultaat

  7. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Omg, ik hoop echt dat je PS3 kapot is :p zal je leren zo domme dingen te doen xD

  8. 6677 XP
    Myx's avatar

    Dus inplaats van ff een raam open te doen en ff wat gaan eten en dan weer spelen, stop jij je ps3 in de vriezer…. okeeeeee sure als je dat leuk vind…..

  9. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Kansloos, serieus!

  10. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Echt een debiele actie:P
    Dit is echt we heel erg, heb je geld teveel ofzo?
    Je kunt idd beter even wachten zoals Myx xegt

  11. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    anyway miss kan ik er een post van maken xD! ๐Ÿ˜›

  12. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Weet je wat je beter kan doen. Gewoon in de koelkast:rofl:.FF serieus. De meeste technologische items of iets anders kunnen niet meer functioneren nadat ze zijn blootgesteld aan te lage temperaturen. Tussen -5 en -10 graden Celsius. Een vriezer is al gauw -18 graden, dus denk ik niet dat je PS3 nog gaat werken.

    Als je doorgaat, gewoon handdoeken eromheen en in de koelkast. Nooit geprobeerd, misschien dat het werkt. En anders een koeler extra kopen.

  13. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Fotos ? Komen ze nog?

  14. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Weet je wat je beter kan doen. Gewoon in de koelkast:rofl:.FF serieus. De meeste technologische items of iets anders kunnen niet meer functioneren nadat ze zijn blootgesteld aan te lage temperaturen. Tussen -5 en -10 graden Celsius. Een vriezer is al gauw -18 graden, dus denk ik niet dat je PS3 nog gaat werken.

    Als je doorgaat, gewoon handdoeken eromheen en in de koelkast. Nooit geprobeerd, misschien dat het werkt. En anders een koeler extra kopen.

    sommige aparaten hebben waterkoeling en volgens mij is dat heeel wat kouder hoor ๐Ÿ˜‰

  15. 1562 XP
    dikked's avatar

    hee iedereen,

    de pics komen niet (sorry:sorry:) mijn computer accepteert mijn telefoon (die ik als camera gebruik) niet dus kan ik de pics niet poste


    maar ik ben blij om mee te delen dat de PS3 nog in leven is en hij heeft onze vriezer (-20 graden) overleeft en werkt nu veel sneller als anders:yay:

  16. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    hee iedereen,

    de pics komen niet (sorry:sorry:) mijn computer accepteert mijn telefoon (die ik als camera gebruik) niet dus kan ik de pics niet poste


    maar ik ben blij om mee te delen dat de PS3 nog in leven is en hij heeft onze vriezer (-20 graden) overleeft en werkt nu veel sneller als anders:yay:

    Stuur ze naar iemand anders zijn telefoon xD

  17. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    hee iedereen,

    de pics komen niet (sorry:sorry:) mijn computer accepteert mijn telefoon (die ik als camera gebruik) niet dus kan ik de pics niet poste


    maar ik ben blij om mee te delen dat de PS3 nog in leven is en hij heeft onze vriezer (-20 graden) overleeft en werkt nu veel sneller als anders:yay:

    Ben ik de enige die dit als onwaarschijnlijk beschouwt:O?

  18. 871 XP
    -Sander's avatar

    geloof er geen moer van.

  19. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Lol dat is echt zwaar gelul xD

  20. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik vind het echt geniaal. ๐Ÿ˜€

  21. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ben ik de enige die dit als onwaarschijnlijk beschouwt:O?

    Nop daarom zei k ook xD wil foto’s zien xD!

  22. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Nop daarom zei k ook xD wil foto’s zien xD!

    Jah dat allereerst, maar hoezo wordt iets sneller als het koeler is?:dizzy:
    ( in dit geval dan:P)

  23. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Weet je wat je beter kan doen. Gewoon in de koelkast:rofl:.FF serieus. De meeste technologische items of iets anders kunnen niet meer functioneren nadat ze zijn blootgesteld aan te lage temperaturen. Tussen -5 en -10 graden Celsius. Een vriezer is al gauw -18 graden, dus denk ik niet dat je PS3 nog gaat werken.

    Als je doorgaat, gewoon handdoeken eromheen en in de koelkast. Nooit geprobeerd, misschien dat het werkt. En anders een koeler extra kopen.

    Coldbug bestaat al een tijdje niet meer. PC’s kan je koelen tot 0 kelvin.

  24. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    dat is toch niet gelijk aan celsius:P:$?

  25. 1402 XP
    Selec1's avatar

    dat is toch niet gelijk aan celsius:P:$?

    Shit is lastig

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Kelvin_(eenheid)

    0 K is gelijk aan het absolute nulpunt, de laagste temperatuur die theoretisch bereikbaar is (alle moleculaire beweging is bij deze temperatuur afwezig).

  26. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Shit is lastig

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Kelvin_(eenheid)

    Iedreen die op de link klikt moet er ff ) achter zetten xD

  27. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Iedreen die op de link klikt moet er ff ) achter zetten xD

    lastig voor sommige:p BEdankt vin

  28. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Zo, hij kan de fotos er niet opzetten. Ik vind dit echt een nutteloze topic. Je gaat je PS3 in de vriezer steken om hem af te koelen ? Waar zijn we mee bezig ? Daarmee Sluit ik dit topic. Waarom ? Omdat het nutteloos en toch bijna alleen maar oftopic gaat en je kinderen op ideeen gaat brengen. Er lopen hier nog jonge kinderen op sense en die willen dan hetzelfde proberen en die hun PS3 is wel stuk. .. ๐Ÿ˜

  29. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Coldbug bestaat al een tijdje niet meer. PC’s kan je koelen tot 0 kelvin.

    uuhm 0 Kelvin is nog nooit bereikt…

    Mijn ouders zouden me meteen naar een psychiatrisch inrichting sturen als ik mijn pc in de vriezer zou stoppen.

  30. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Lijkt me niet dat je een PC (of PS3) kan koelen tot 0 kelvin aangezien dan alle moleculen stilstaan.

  31. 704 XP
    Boemtje's avatar

    ben je nou zo dom of zoek je aandachtttttttt

  32. 489 XP
    tigertijger's avatar

    XD i want pic’s dont care how just sent the pics

  33. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Lijkt mij ook gewoon aandachttrekkerij. Anders doe je je PS3 niet in de vriezer.

    Waarom maak je ook รผberhaupt zorgen om een console dat te warm als je er niks vreemds mee uithaalt en je PS3 op een plek staat met een goede lucht doorstroming.

  34. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Lijkt mij ook gewoon aandachttrekkerij. Anders doe je je PS3 niet in de vriezer.

    Waarom maak je ook รผberhaupt zorgen om een console dat te warm als je er niks vreemds mee uithaalt en je PS3 op een plek staat met een goede lucht doorstroming.

    Helemaal gelijk,
    Maar wij zijn ook weer zo gek om te reageren,
    ps. dit topic was toch op slot door shmet?

  35. 153 XP
    adhd1977's avatar

    Nog nooit van condensvorming gehoord zeker ????

    gaat egt wel kans op vocht hebben….. denk ik zo…….

    maar wel vette aktie van je, show us tha foto’s…

    Peace

  36. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Helemaal gelijk,
    Maar wij zijn ook weer zo gek om te reageren,
    ps. dit topic was toch op slot door shmet?

    met een onzinnige reden dus wss heeft een andere hem weer geunlocked ๐Ÿ˜€
    hem kenende geloof ik dit wel xD

  37. 283 XP
    Alycan's avatar

    1. Pictures or it didn’t happen!

    2. Moet je doen als je net gegamed heb CONDENS! :rofl:

  38. 580 XP
    GVeyron's avatar

    1. Pictures or it didn’t happen!

    2. Moet je doen als je net gegamed heb CONDENS! :rofl:

    Wat heb je aan plaatjes. Ik kan ook wel een PS3 ff snel in de vriezer doen en ff wat plaatje schieten en dan mensen wijs maken dat ik mijn PS3 in de vriezer heb gedaan.

  39. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    zou zeggen doe het xD

  40. 704 XP
    Boemtje's avatar

    is die vinnie al weer geband

  41. 357 XP
    Solit_J's avatar

    ik zou hem gewoon in dat vloeibaare stikstof doen en dan kapot gooien en dan weer aan elkaar lijmen maar dat zal ik doen…..

    ja heel geloof waardig

    maar niet totaal uitgesloten

  42. 515 XP
    Dead-M's avatar

    ik zou hem gewoon in dat vloeibaare stikstof doen en dan kapot gooien en dan weer aan elkaar lijmen maar dat zal ik doen…..

    ja heel geloof waardig

    maar niet totaal uitgesloten

    oke, KOEL
    (snap je de woordgrap :mellow:.. ofzo)

    goed onderbouwde mening btw. heb je dat uit een speciaal-voor-de-gamewinkel-magazines?

    ๐Ÿ˜›

  43. 564 XP
    Rox92's avatar

    Waarom moest dat nou?!?!?! :depressed: wat heeft je ps3 jouw aangedaan dat hij dit verdient heeft ๐Ÿ˜›

    Maar ben wel benieuwd naar de foto’s….. Als die er ooit komen.

  44. 8864 XP
    7th-son's avatar

    natuurlijk niet
    de kans dat z’n ps3 kapot zou gaan was te groot (had hij beter een normale camera kunnen kopen voor dat geld) dus heeft hij het niet gedaan