Heey,
Ik heb probleem. Die interactieve trophie van FIFA 09 dat je 5 wedstrijden moet spelen. KAn niet meer gehaald worden. Dus geen platina:|
Iemand idee of EA er nog wat aan doet?
Ik heb EA zelf om een reactie gevraagt:
[QUOTE]Geachte Vincent,Bedankt voor uw e-mail.
De volgende keer, dat u Electronic Arts Klantenservice contacteert, gebruikt a.u.b. het volgende klantennummer: GAAT JE NIKS AAN!
Wij zijn een technische helpdesk en kunnen u met dit soort vragen helaas niet verder helpen.
Wel kunnen we u adviseren eens een kijkje te nemen op één van de volgende websites:
[url]http://www.fifa09.ea.com/nl[/url] (nederlandstalig) of op een meer algemene support website van EA, support.ea.com (engelstalig)
Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Lieke
Electronic Arts
Customer Support Team
Nederland: 0900 – 1001666
België: 0900 – 10016
[email][email protected][/email]
U kunt ons bereiken op:
Ma t/m Vr van 09:00 tot 22:00
en op Za van 12:00 tot 18:00
[/quote]
Iemand die mij meer kan vertellen xD?

wat had ik nou gezegd?
Hhhhahahahahahha:p
[quote]wat had ik nou gezegd?[/quote]
Kom op ze kunnen niet een game uit brengen, als de competitie al an de gang is. En dan dan binnen 7 maanden de platina moet hebben 😐 Dat kan je tog niet verwachten van mensen :|?
[quote]Kom op ze kunnen niet een game uit brengen, als de competitie al an de gang is. En dan dan binnen 7 maanden de platina moet hebben 😐 Dat kan je tog niet verwachten van mensen :|?[/quote]
zou niet moeten kunnen, maar deze platinum is zo makkelijk.
misschien dachten ze daarom iedereen die de platinum zou willen hebben dat die hem al heeft.
Damn, ik wil ook die trophy nog halen…
Ik dacht dat ik op een internationaal forum gelezen had dat EA bevestigt had dat de Interactieve competitiewedstrijden weer opnieuw zouden beginnen…
Dit is dus niet waar…? O_O
[quote]Damn, ik wil ook die trophy nog halen…
Ik dacht dat ik op een internationaal forum gelezen had dat EA bevestigt had dat de Interactieve competitiewedstrijden weer opnieuw zouden beginnen…
Dit is dus niet waar…? O_O[/quote]
ik denk dan dat ze het over fifa 10 hadden?
Nee, het ging over klagende mensen die vonden dat het bij Fifa 09 weer hervat moest worden.
Zou zeggen kijk maar is.
Staat er tog egt NIET 🙁 Helemaal leeg 🙁
Van mij mogen ze die trophie afschaffen, veels te moeilijk om te halen.
[quote]Van mij mogen ze die trophie afschaffen, veels te moeilijk om te halen.[/quote]
Niet moeilijk, onmogelijk xD!!!!!!
die trophie is toch niet meer nodig om platinum te halen?
heb het ergens gelezen, weet alleen niet meer waar.
[quote]Niet moeilijk, onmogelijk xD!!!!!![/quote]
als die onmogelijk is ben je wel heel slecht in fifa srry hoor.