He mensen, ik ben sinds gisteren begonnen aan killzone 2 en zit na een aantal uur bij een lvl met een ATAC. Deze moet ik neerhalen door op de blauwe tanks te schieten naast het gebouw en dan met de bazooka te schieten.
Mijn probleem is dat het me 2 hooguit 3 keer lukt omdat dan me hele scherm onder het bloed zit en ik niks meer zie en dood geschoten wordt.
Heel frustrerend omdat ik hier al een uur op vast zit en ik ben op zoek naar een wijze tip om het tot voltooiing te brengen.
Alvast bedankt..
Topic: Killzone 2
15 september 2009om 20:34

Ga onder hetgeen waar je op begint, dat werkt heel goed.
Je hebt op het internet vast wel walkthrough van hoe iemand anders door het level is gekomen. Ik maak er zelf ook regelmatig gebruik van 🙂
Zet hem op easy 🙂
Dan kan je zo goed als niet meer dood 😉
easy is geen optie. Dat haalt de lol uit de game. Ik wil niet als een soort god of the game door het spel heen wandelen.
Ik moet bij een foute keuze worden afgestraft en doodgeshoten of zwaar beschadigd zijn.
Dat vind ik lekker gamen. Alleen hier zit het even tegen maar ik zal proberen om daar eens onder te gaan. niet dat ik precies weet waaronder maar dat komt vast wel goed.
[quote]easy is geen optie. Dat haalt de lol uit de game. Ik wil niet als een soort god of the game door het spel heen wandelen.
Ik moet bij een foute keuze worden afgestraft en doodgeshoten of zwaar beschadigd zijn.
Dat vind ik lekker gamen. Alleen hier zit het even tegen maar ik zal proberen om daar eens onder te gaan. niet dat ik precies weet waaronder maar dat komt vast wel goed.[/quote]
Als je begint, sta je boven, links en rechts zijn trappen, ren eraf en kijk naar (als je met je rug naar de muur/deur staat):
Als je de rechtertrap neemt, naar links
Als je de linkertrap neemt, naar rechts
Je ziet daar een gang + meer bazooka kogels, nu is het een kwestie van af en toe kijken waar hij is, hangt hij erboven, de elektrische dingen te beschieten en hem 1/2 keer te raken met een bazooka kogel, hij zal op een gegeven moment dood gaan.
Succes. 😉
Het is gelukt. In totaal 7 uur en nog wat minuten hem voor de eerste keer uitgespeeld.
Eigenlijk moet ik hem nog een paar keer spelen om al die paketten op te raken en logo’s te vernietigen.
maar goed dat komt vanzelf… 🙂
Verder bedankt voor de hulp 🙂
[quote]Het is gelukt. In totaal 7 uur en nog wat minuten hem voor de eerste keer uitgespeeld.
Eigenlijk moet ik hem nog een paar keer spelen om al die paketten op te raken en logo’s te vernietigen.
maar goed dat komt vanzelf… 🙂
Verder bedankt voor de hulp :)[/quote]
die paketten en logo’s zijn niet zo moeilijk, gebruik gewoon youtube;)
ik doe nu online. Dat is ook goed vermaak.
Zolang ik maar niet bij die verslaafde knaapjes in de server die nogal pro zijn.
das niet leuk 😛
Maar is een leuk spel. Kon gewoon echt zien dat er hard aan die game gewerkt is.
[quote]ik doe nu online. Dat is ook goed vermaak.
Zolang ik maar niet bij die verslaafde knaapjes in de server die nogal pro zijn.
das niet leuk 😛
Maar is een leuk spel. Kon gewoon echt zien dat er hard aan die game gewerkt is.[/quote]
Nederlanders he:P
Ik word zo pissed van al die Rocket Launcher noobs!
Zit nu op 2500 punten, en heb een mooie K/D rate van 2.00, maar nu ben ik op het level aangekomen dat iedereen met die Rocket Launchers en Grenade Launchers zit te spammen en ik word er gewoon niet goed van.
Pff, dit is echt een reden voor mij om het spel aan de kant te leggen en weer Cod ga spelen…
[quote]Ik word zo pissed van al die Rocket Launcher noobs!
Zit nu op 2500 punten, en heb een mooie K/D rate van 2.00, maar nu ben ik op het level aangekomen dat iedereen met die Rocket Launchers en Grenade Launchers zit te spammen en ik word er gewoon niet goed van.
Pff, dit is echt een reden voor mij om het spel aan de kant te leggen en weer Cod ga spelen…[/quote]
zoek/maak je toch een spel zonder dat wapen??
[quote]zoek/maak je toch een spel zonder dat wapen??[/quote]
Ja, maar ik vind het lekker om gewoon een game te joinen als ik maar eventjes 30 minuutjes de tijd heb om te spelen.
Maar bedankt voor de tip, ik zal er idd op letten 🙂
[quote]Ja, maar ik vind het lekker om gewoon een game te joinen als ik maar eventjes 30 minuutjes de tijd heb om te spelen.
Maar bedankt voor de tip, ik zal er idd op letten :)[/quote]
geen dank;)
maar goed. ehm problem solved dus ik denk dat deze topic wel gestopt kan worden voor we nogal ver off-topic raken. Dan kunnen we beter een killzone 2 topic aangaan in de game sectie 🙂