Heey,
Ik heb nou al ongeveer een week achterelkaar dat ik een netwerk error krijg met KZ2: 5021. Iemand een oplossing?
Word egt tief ziek van 😐 Elke keer heb je 200 punten (ik spel long games:P) En dan na uur gamen. BOEM doei puntjes 😐
Iemand pleas:'(
Is btw alleen killzone “(

Je had 102 punten, en das kut:p
Ik heb er geen last van
Is de save game van je zelf of van het Internet geplukt? (gebruik je eigen save games)
Heb je draad loos of kabel Internet? (draad loos-bestaande verwijderen en opnieuw instellen)
Ik ben ff gebanned 🙂
Dus ik reageer via robin. Die ik alvast bedank dat die dit voor me wil doen.
het is mijn eigen save., Waar ik platina op heb 😛 Maar online heeft niks met save te maken.
Verder heb ik draadloos. Maar ik denk dat ik probleem al heb. Ze zijn bezig hier die snelheid te verhogen. Kan het daar aan liggen?
Mvg,
Vinnie1234
De save game van DMG4 kan je niet gebruiken voor je eigen ( online score ) als hij op een andere naam staat, dus vandaar.
Ik ben ff gebanned: wat heb je deze keer nu weer uitgespookt!?
Je kan ook nog op een andere manier na mij een reactie sturen,je weet me te vinden
ja k heb het zelfde probleem met kz2 ik kan alleen het spel opstarten dan op start duwen en dan meteen trophy error code (ofzoiets) en dan iets van 10 cijfers achter elkaar ik kan helemaal niks als iemand hier het antwoord op weet zou ik dat op prijs stellen
MVG Tonc_91
ye dit probleem had ik ook wel is,, drm speelk geen long games meer xD