Topic: [OOT]Need For Speed: Shift

16 september 2009om 17:26

Ik heb hem en ik vind het de beste NFS game sinds tijden:D
jullie?

166 reacties

1. User  avatar
    1100 XP

wel automatisch schakelen, dat is veel te moeilijk met een controller

0
  2. User  avatar
    1214 XP

De Porsche Cayman zuigt echt met Tier 2 instellingen. De achterste banden kunnen het vermogen slecht aan. Altijd overstuur en totaal geen grip. Zal wel ultieme driftcar zijn:P.. heb hem maar verkocht.

[quote]Maar het enige was ik niet zo fijn is, dat als je ergens tegen aan botst alles grijs word. Ook is het dom, dat je de baan niet achterstevoren kunt rijden (verkeerd) en dan volop beuken op je tegenstanders 😛
    [/quote]

Diskwalificatie hexD

0
  3. User  avatar
    1100 XP

[quote]Ik heb de demo van nfs shift gespeeld…. wel vet opzich. De besturing is fijn. Maar het enige was ik niet zo fijn is, dat als je ergens tegen aan botst alles grijs word. Ook is het dom, dat je de baan niet achterstevoren kunt rijden (verkeerd) en dan volop beuken op je tegenstanders :P. [/quote]

dat is toch juist alleen maar goed anders gaan mensen dat online toch ook doen?

0
  4. User  avatar
    903 XP

[quote]dat is toch juist alleen maar goed anders gaan mensen dat online toch ook doen?[/quote]

Das toch bruut! Gewoon online achterstevoren rijden en dan iedereen beuken:whack::whack:

0
  5. User  avatar
    162 XP

[quote]Haha ownen?xD

Natuurlijk racen we zonder steering en brake assist en op pro. Ik race op dit moment veel met mijn 350z en de M3 GT2. In dikke race-liveries of course.. Hier mijn race-setup:) [url]http://www.ps3-sense.nl/2009/08/review-playseat-raceroom-logitech-g25-racing-wheel/[/url][/quote]

M3 GT2 Die wou ik ook maar ik heb er geen code voor gekregen :'( de bart smit had geen codes meer… hoe kom jij eraan ??

0
  6. User  avatar
    1214 XP

[quote]M3 GT2 Die wou ik ook maar ik heb er geen code voor gekregen :'( de bart smit had geen codes meer… hoe kom jij eraan ??[/quote]

Codes zaten bij de special edition:).

0
  7. User  avatar
    98 XP

[quote]
    Hier mijn race-setup:) [url]http://www.ps3-sense.nl/2009/08/review-playseat-raceroom-logitech-g25-racing-wheel/[/url][/quote]

WOW! Wreed zeg.. Ziet er zwaaar gelikt uit :yahoo:

0
  8. User  avatar
    1100 XP

[quote]M3 GT2 Die wou ik ook maar ik heb er geen code voor gekregen :'( de bart smit had geen codes meer… hoe kom jij eraan ??[/quote]

zat bij het spel:D

0
  9. User  avatar
    162 XP

Verdorie bedankt!! bart smitters in de folder stond dat ik hem erbij kreeg en ik ging er 3 dagen na releas achter en ze waren op !!! :ranting:

http://www.needforspeed.com/SpeedAPI/ws/game/1.0/nfsps2-ps3/photomode/38734686/image?width=1280&height=720&rand=1131012
    Nice he … een tijdje geleden gemaakt 😉

0
  10. User  avatar
    1100 XP

[quote]Verdorie bedankt!! bart smitters in de folder stond dat ik hem erbij kreeg en ik ging er 3 dagen na releas achter en ze waren op !!! :ranting:

http://www.needforspeed.com/SpeedAPI/ws/game/1.0/nfsps2-ps3/photomode/38734686/image?width=1280&height=720&rand=1131012
    Nice he … een tijdje geleden gemaakt ;)[/quote]

stond ook bij [b]OP=OP[/b]
    dus beetje eigen schuld.

0
  11. User  avatar
    162 XP

[quote]stond ook bij [b]OP=OP[/b]
    dus beetje eigen schuld.[/quote]

Ja maar wees eerlijk 3 dagen erna en dan al geplunderd !!! maar ik ga hem unlocken wanneer ik de world championship ga winnen 😉 intussen die vette mclaren mercedes kopen!!

0
  12. User  avatar
    1100 XP

[quote]Ja maar wees eerlijk 3 dagen erna en dan al geplunderd !!! maar ik ga hem unlocken wanneer ik de world championship ga winnen 😉 intussen die vette mclaren mercedes kopen!![/quote]

dan win je een andere auto hoor;)

vervolgens een foto van mij:
    http://www.needforspeed.com/SpeedAPI/ws/game/1.0/nfsps2-ps3/photomode/38022750/image

0
  13. User  avatar
    1100 XP

http://www.needforspeed.com/SpeedAPI/ws/game/1.0/nfsps2-ps3/photomode/37444131/image

Of deze die 2 auto’s beukte elkaar en die blauwe knalt tegen mijn corvette aan:rofl1:

0
  14. User  avatar
    162 XP

[quote]dan win je een andere auto hoor;)

vervolgens een foto van mij:
    http://www.needforspeed.com/SpeedAPI/ws/game/1.0/nfsps2-ps3/photomode/38022750/image%5B/quote%5D

Lol jij hebt dat ook dat alles naar negatief gaat 😀 hoe komt dat 😉

PS: ik ga stoppen met posten want anders gaan mods mij straffen omdat ik zo kort achter elkaar ga posten 😉 :paperbag:

0
  15. User  avatar
    1100 XP

[quote]Lol jij hebt dat ook dat alles naar negatief gaat 😀 hoe komt dat 😉

PS: ik ga stoppen met posten want anders gaan mods mij straffen omdat ik zo kort achter elkaar ga posten 😉 :paperbag:[/quote]

negatief?
    waarom zouden ze straffen dan, mag je niet meer tegen elkaar praten?:O

0
  16. User  avatar
    162 XP

chatten doe je in de chatbox 😉
    En zie je het verschil niet ? mijn foto jou foto?
    en nu ga ik in de chatbox gaan zitten :yay:

0
  17. User  avatar
    3650 XP

[quote]chatten doe je in de chatbox 😉
    En zie je het verschil niet ? mijn foto jou foto?
    en nu ga ik in de chatbox gaan zitten :yay:[/quote]

Jij ken mij zeker nog niet 😛

Heb net de demo gespeeld en vind het niks 🙁

En graphies had ik veeeel meer verwacht xD

0
  18. User  avatar
    1100 XP

[quote]Jij ken mij zeker nog niet 😛

Heb net de demo gespeeld en vind het niks 🙁

En graphies had ik veeeel meer verwacht xD[/quote]

j houd niet een van race games.

0
  19. User  avatar
    3650 XP

[quote]j houd niet een van race games.[/quote]

Burnout was super!!!

0
  20. User  avatar
    3388 XP

Ik start hem niet weer op^^ Bekend circuit trouwens 😉

0
  21. User  avatar
    1214 XP

Net een 2.32er gereden in een Murcie op Spa… en ik denk dat ik hem nog wel een paar seconden sneller ken met nog wat training:)

0
  22. User  avatar
    2449 XP

[quote]Net een 2.32er gereden in een Murcie op Spa… en ik denk dat ik hem nog wel een paar seconden sneller ken met nog wat training:)[/quote]

Steffan euwnt je toch.. xD
    dus dat wordt meer oefenen:P

0
  23. User  avatar
    1214 XP

Challenge me, Amy!

Laat Steffan maar komenxD

0
  24. User  avatar
    2449 XP

[quote]Challenge me, Amy!

Laat Steffan maar komenxD[/quote]

Kheb Shift niet eens xD
    en kdenk dat steffan je niet add want hij denkt gwn ”omg weer zon noob die me challenged,, ik pwn m tog wel”
    xD

0
  25. User  avatar
    1100 XP

wie is steffan?

0
  26. User  avatar
    2449 XP

[quote]wie is steffan?[/quote]

zon nederlandse gast die meedeed met de WCG en brons haalde ofzo of zilver, en hij deed mee met die GT Prologue wedstrijd:P

0
  27. User  avatar
    778 XP

[quote]Kheb Shift niet eens xD
    en kdenk dat steffan je niet add want hij denkt gwn ”omg weer zon noob die me challenged,, ik pwn m tog wel”
    xD[/quote]

Arme Tommy krijgt niet eens de kans zich te bewijzen tegen Steffan… :p

0
  28. User  avatar
    1100 XP

als hij zo goed is waarom komt die dan niet racen en laat het opnieuw zien;)

0
  29. User  avatar
    903 XP

Ik denk toch dat Dirt 2 beter is

0
  30. User  avatar
    3388 XP

Kom we gaan een keer met z’n alleen tegen elkaar 😉 Moeten we wel ff zorgen dat we allemaal dezelfde auto hebben anders kan je niet testen wie de beste is^^ (ik ben dat tog niet maar agh)

0
  31. User  avatar
    524 XP

Ik heb hem besteld 🙂 Nu even wachten tot hij binnen is 🙂 Heb hem voor €46 euro Gekocht 🙂

0
  32. User  avatar
    162 XP

Lol ik heb deze weekend een echte zotte circuit gereden ”een acht” lol en na een tijdje raken ze elkaar in het kruispunt ik kwam er zo na 30 rondjes uit.
    :rofl1::rofl1::rofl1:
    http://www.needforspeed.com/SpeedAPI/ws/game/1.0/nfsps2-ps3/photomode/39373409/image?width=1241&height=698&rand=5424177

0
  33. User  avatar
    1100 XP

wahahahaa is dat niet Miatomy?

0
  34. User  avatar
    162 XP

[quote]wahahahaa is dat niet Miatomy?[/quote]

jah prachtig toch … ze chrashten allemaal 😀

0
  35. User  avatar
    1214 XP

[quote]Kom we gaan een keer met z’n alleen tegen elkaar 😉 Moeten we wel ff zorgen dat we allemaal dezelfde auto hebben anders kan je niet testen wie de beste is^^ (ik ben dat tog niet maar agh)[/quote]

Woehoeeee.. allemaal een LP640 en gaanxD (Voorkeur: Spa Francorchamps(A))

0
  36. User  avatar
    1100 XP

hebben jullie ook dat je er na een tijdje op uitgekeken bent?

0
  37. User  avatar
    863 XP

Lol dat heb je met alles? XD

0
  38. User  avatar
    643 XP

[quote]Woehoeeee.. allemaal een LP640 en gaanxD (Voorkeur: Spa Francorchamps(A))[/quote]Toch iemand die een goed parcour uitkiest :p

0
  39. User  avatar
    1100 XP

[quote]Toch iemand die een goed parcour uitkiest :p[/quote]

die vind ik zelf ook het leukst:D

0
  40. User  avatar
    1214 XP

[quote]die vind ik zelf ook het leukst:D[/quote]

Heb jij al een Veyron, Zonda of CCX?

0
  41. User  avatar
    1100 XP

[quote]Heb jij al een Veyron, Zonda of CCX?[/quote]

ja heb al een Veyron, Zonda
    maar ik kan alle auto’s kopen die ik wil man:P
    heb iets van €2.000.000,- ^^

0
  42. User  avatar
    162 XP

:'( ik heb nog maar 600000 Dollar
    :'( Ik wil mercedes mclaren nog 20 sterren te gaan en dan serie 4 unlocked 😉

0
  43. User  avatar
    1214 XP

Heb nu 1000 dollar..xD Hoe ken je nou overhouden als je garage nog niet vol isxD

0
  44. User  avatar
    1100 XP

ik heb 87% trophies jullie?

ik moet nog 20 gouden badges en 20 epische badges voor platinum.

0
  45. User  avatar
    3388 XP

[quote]ik heb 87% trophies jullie?

ik moet nog 20 gouden badges en 20 epische badges voor platinum.[/quote]

Zit op de 41 😉 Ben hard bezig voor de badges en race niveau’s 😉 Zit op de 25 onderhand ben op de helft ^^ Maar die badges kan je vrij makkelijk halen 😉 Heb al die ene dat je 25 races op moeilijk moet winnen. Heb ook al 5 epische badges :mellow:

0
  46. User  avatar
    1100 XP

[quote]Zit op de 41 😉 Ben hard bezig voor de badges en race niveau’s 😉 Zit op de 25 onderhand ben op de helft ^^ Maar die badges kan je vrij makkelijk halen 😉 Heb al die ene dat je 25 races op moeilijk moet winnen. Heb ook al 5 epische badges :mellow:[/quote]

duurt nog ff voor je dan xD

ik heb 18 gouden en 16 epische badges.

0
  47. User  avatar
    3388 XP

Ik heb trouwens ook een zonda 😉 rijd echt vet relaxed! En heb een CCX en nog €2.100.000 cash 😀 Ik ga geen bugatti kopen die rijden niet zo lekker vindt ik

0
  48. User  avatar
    58 XP

[quote]Ik heb trouwens ook een zonda 😉 rijd echt vet relaxed! En heb een CCX en nog €2.100.000 cash 😀 Ik ga geen bugatti kopen die rijden niet zo lekker vindt ik[/quote]

Leuk voor erbij toch ?:P

0
  49. User  avatar
    3388 XP

Neuh niet echt:P Koop dan wel echt mooie auto’s die ik zelf gewoon mooi vindt rij alleen maar met die zonda xD

0
  50. User  avatar
    101 XP

ff een vraagje

je kan foto’s nemen

maar waar kan je nu je foto’s bekijken

want waarom heb je anders deze functie

nu neem ik 3 leuke foto’s en kan ik ze niet bekijken

wie weet raad

thanks

0
  51. User  avatar
    1100 XP

shift.needforspeed.com

0
  52. User  avatar
    101 XP

oke gevonden thanks

0
  53. User  avatar
    50 XP

IK heb hem weggedaan omdat ik het niet echt… naja het is gewoon iets anders dan wat ik had verwacht.
    Het beste NFS is underground 2 :$

0
  54. User  avatar
    511 XP

[quote]IK heb hem weggedaan omdat ik het niet echt… naja het is gewoon iets anders dan wat ik had verwacht.
    Het beste NFS is [i][b]NFS III Hot Pursuit [/b][/i]:$[/quote]

Fixed 😛

10tkn

0
  55. User  avatar
    1100 XP

hot porsuit was gaaf, maar shift komt ook in de buurt.

0
  56. User  avatar
    20 XP

Hot pursuit heb ik iig helemaal grijs gedraaid.
    Daarna met die “Pimp My Ride” games vond ik Underground 1 toch wel de beste. Ook heel wat uurtjes in gestoken.
    En nu Shift, de beste sinds Underground zullen we maar zeggen.

0
  57. User  avatar
    531 XP

[quote]Hot pursuit heb ik iig helemaal grijs gedraaid.
    Daarna met die “Pimp My Ride” games vond ik Underground 1 toch wel de beste. Ook heel wat uurtjes in gestoken.
    En nu Shift, de beste sinds Underground zullen we maar zeggen.[/quote]

most wanted en carbon vond ik ook niet slecht, allebei een goede verhaallijn snelheid in de wagens goede graphics most wanted iets beter dan carbon alleen is het tunen in carbon dan weer vetter. het dieptepunt van nfs ligt bij mij toch op pro street.

0
  58. User  avatar
    1214 XP

Zit ff wat oudere topics te bekijken. Kom ik deze tegen. Van een battle is het nooit meer gekomen he? :p

0
  59. User  avatar
    1100 XP

haha tommy xD
    zijn we helemaal vergeten xD

0
  60. User  avatar
    903 XP

goh, heb bijna alle bochten gehaald, maar die laatste bocht op karussel die is echt moeilijk. Dat circuit is een klein stukje van nordschleife en die bocht loopt schuin naar beneden met van die witte strepen erop. Die zelfde bocht moet ik ook nog halen op het hele nordschleife circuit, maar het lukt me maar niet XD

0
  61. User  avatar
    232 XP

Ik heb die Lamborghini Murciélago volledig geüpgrade met Works upgrade en al, ik heb hem getest op dat Nordschleife circuit, ik ga echt maximaal 332 km/u, toch wel netjes toch? Ik kan nu ook Bugatti Veyron erbij kopen, heb ik ook gedaan, maar ik vond het echt een kut bak om mee te racen:P

0
  62. User  avatar
    903 XP

die lamborghinii vol geupgraded vind ik de beste wagen van het spel, kwa rijden samen met de nissan skyline

Trouwens ik heb 21 millioen dollars, en nog 10 millioen aan auto’s in me garage xD

0
  63. User  avatar
    232 XP

Vraagje, kun je Works upgrades ook weer verkopen? Of moet je dan die hele auto verkopen en dan opnieuw kopen en alles weer upgraden?

Ik heb namelijk als drift auto een Dodge Viper maar die Works upgrade haalde niet echt meer uit die auto…

0
  64. User  avatar
    232 XP

Vraagje, kun je Works upgrades ook weer verkopen? Of moet je dan die hele auto verkopen en dan opnieuw kopen en alles weer upgraden?

Ik heb namelijk als drift auto een Dodge Viper maar die Works upgrade haalde niet echt meer uit die auto…

0
  65. User  avatar
    3 XP

Heb NFS Shift vorige week Platinum gehaald…

maar man o man, was ik wel ff mee bezig!!

0
  66. User  avatar
    903 XP

[quote]Heb NFS Shift vorige week Platinum gehaald…

maar man o man, was ik wel ff mee bezig!![/quote]

hoe heb je die moelijke bocht gedaan, waarover ik zei paar posts boven

0