Topic: Trophyhunters.nl Vernieuwd

17 september 2009om 07:20
[url]http://trophyhunters.nl/[/url] [quote] TrophyHunters.nl v3

news_image
Welkom op het vernieuwde TrophyHunters.nl
Vanaf nu wordt jouw TrophyHunters profiel gesynchroniseerd met de gegevens van het PlayStation Network.

Doordat deze versie volledig vanaf de grond af aan is opgebouwd werken oude accounts niet meer en zul je je opnieuw moeten registreren. Zodra je geregistreerd bent wordt je account automatisch de eerste keer voor je gesynchroniseerd.

Als je ingelogd bent kun je op elk gewenst moment jouw TrophyHunters profiel synchroniseren door op de knop te klikken boven in jouw persoonlijk menu of op de My Account pagina.

Hoor jij bij de top 5% van het leaderboard? Dan krijg je automatisch een Elite status waarmee je toegang hebt tot extra TrophyCard achtergronden en andere extra functies op de site. (Binnenkort meer hierover)

In de komende weken zullen er weer een hoop nieuwe en verbeterde features bijkomen. Houd de site dus goed in de gaten.

Veel plezier met Trophy Hunten… … Once they pop, you’ll never stop!
(met dank aan ThOuM voor de slogan)
ThOmAsZz050 | 17-09-2009
[/quote] [url]http://trophyhunters.nl/[/url] En eindelijk maar toch is ie vernieuwd nu gebruik ik weer trophyhunters want de achtergronden van hun zijn toch het mooist 😀
zie mijn sig

10 reacties

1. User  avatar
    931 XP

Deze is wel vet idd

0
  2. User  avatar
    2036 XP

ik had daar vroeger ook wel een account, maar als ik nu wil inloggen bestaat mijn account niet meer.
    maar een keer een nieuwe aanmaken.

0
  3. User  avatar
    2036 XP

hoe wordt je elite? staan op de hunters lijst allemaal kroontjes voor ofzoiets.

0
  4. User  avatar
    1100 XP

het is nu veel mooier geworden 😀

0
  5. User  avatar
    1191 XP

w00t! Ik ben 36e:D

0
  6. User  avatar
    3343 XP

[quote]hoe wordt je elite? staan op de hunters lijst allemaal kroontjes voor ofzoiets.[/quote]

In top 10 ben je elite en ik ben #28, vanmorgen was ik #6. 🙁

Oh en je account, er staat dat je nieuwe moet maken en dan synced hij zelf en heb je al je trophies, je hoeft niks in te vullen.

0
  7. User  avatar
    1040 XP

Ik rkeeg die mail ook, maar gebruik liever de echte van Playstation, die update automatisch

0
  8. User  avatar
    643 XP

Wow, hij is wel mooi vernieuwd zeg :p

0
  9. User  avatar
    3343 XP

[quote]Wow, hij is wel mooi vernieuwd zeg :p[/quote]

Ja man, ik kon niet wachten op V3 en hij stond zo lang stil op 65%. xD

0
  10. User  avatar
    571 XP

Heb me ook ff ingeschreven. Sta momenteel plek 68 ik zal de komende dagen we snel naar beneden kelderen 🙁

0