wat vinden jullie ervan?
ik vind hem niet zo goed ten opzichte van fifa 10 en dan heb ik het hier over de gameplay. De spelers zien er wel realistischer uit. dat vind ik een + puntje.
wat vinden jullie ervan?
ik vind hem niet zo goed ten opzichte van fifa 10 en dan heb ik het hier over de gameplay. De spelers zien er wel realistischer uit. dat vind ik een + puntje.
Zal em straks ff downloaden! Maar las overal al dat het veel minder als fifa is.
HULDE!
Hij ziet er idd realistischer uit dan fifa10,,
maar kvind de lay-out nogal lelijk,,
Fifa speelt ook iets lekkerder dan pes2010..(of het ligt aan mij)
en… jammer dat er geen commantator bij de demo zit,, klinkt nogal vaag xd
pes ziet er 1000X zo goed uit. de spelers, het stadion alles. Dat is in het voordeel van pes. Maar fifa speelt toch wel ietsje lekkerder vind ik zelf.
Fifa is beter! klaar…..
[quote]Fifa is beter! klaar…..[/quote]
Precies. 😛
Dat verrast me :O Dat PES er beter uit zou zien… Normaal gesproken is het altijd FIFA die grafisch beter is.
[quote]Dat verrast me :O Dat PES er beter uit zou zien… Normaal gesproken is het altijd FIFA die grafisch beter is.[/quote]
grafisch ziet fifa er ook beter uit. alleen de spelers in pes zijn mooier;)
ik vind PES 2010 grafisch toch wel veel beter vergeleken met FIFA 10 maar qua gameplay prefereer ik FIFA… al moet ik wel lijken dat sommige spelers in FIFA er weer realistischer uitzien in PES en hetzelfde omgekeerd:P verschilt per speler:P
[quote]ik vind PES 2010 grafisch toch wel veel beter vergeleken met FIFA 10 maar qua gameplay prefereer ik FIFA… al moet ik wel lijken dat sommige spelers in FIFA er weer realistischer uitzien in PES en hetzelfde omgekeerd:P verschilt per speler:P[/quote]
ja ok, maar gerard en kuijt daarin tegen die leken toch egt sprekend in pes.
Ik heb een vraag over de controle instellingen van PES 2010 he, ik heb telkens last van R1 X button ( gaan spelers automatisch pasen ) wat doe ik fout ik heb PES lang gespeeld vanaf ISS nog in 2009 kon ik dit probleem oplossen ( PS3 versie ) door de controle instellingen te veranderen maar in de PES 2010 demo hebben ze die optie niet meer je kunt alleen knopjes verwisselen mijn vraag is komt dat alsnog in de hele versie 2010 ?
PES 2010 is een van de grootste drama’s die ik ooit heb meegemaakt…
Na vroeger altijd PES-fan te zijn geweest en na een inhaalrace van Fifa wordt het een hele slechte review over PES 2010. (een onvoldoende sluit ik niet uit) Enige pluspunt zijn de spelers die er gedetailleerder uitzien. Dat is het enige, verder ziet Fifa 10 er stukken beter uit evenals de gameplay. Als de reviewversie van hetzelfde niveau is als de demo wordt het wel heel erg dramatisch…
Kvind het nog wel meevallen hoor….
Haal beide games toch dus 1 game ga ik meer spelen.
Gister ff demo gedown van PES, wat een bagger spel, voelt niet echt aan, houte poppetjes lolz0r. elk jaar het zelfde.
[quote]PES 2010 is een van de grootste drama’s die ik ooit heb meegemaakt…
Na vroeger altijd PES-fan te zijn geweest en na een inhaalrace van Fifa wordt het een hele slechte review over PES 2010. (een onvoldoende sluit ik niet uit) Enige pluspunt zijn de spelers die er gedetailleerder uitzien. Dat is het enige, verder ziet Fifa 10 er stukken beter uit evenals de gameplay. Als de reviewversie van hetzelfde niveau is als de demo wordt het wel heel erg dramatisch…[/quote]
dat wist ik al;)
Jammer dat ik de camera niet op medium kan zette.
Kan zo geen goeie oordeel geven. Beeld is te verweg van het veld
PESgaming komt met het onderstaande bericht (en ik vond de demo al zo vet!!!)
[i]Hey all,
I’ll just make this quick as to not push DD’s new column down too much. I’ve been monitoring the furore surrounding the demo and I’d just like to quickly say that as I’ve been lucky enough to have tested the final game for a couple of days at work, that the demo certainly isn’t representative of the final version and you’ll all be hearing my views in my column on Saturday. I don’t understand why Konami have put out such a sub-par demo out; it’s older than the code Dougie and I tested two months ago so I can’t help but wonder why it’s been released as it’s certainly not representative of final gameplay.
Regards,
-Francis
[/i]
bron:[url]http://www.pesgaming.com/[/url]