Hey,
Ik heb nog een tegoedbon van €115 bij Click & Fit, en ik krijg helaas geen geld terug..:disgust1: Dus ik zoek speakers van ongeveer 115 euro.. weten jullie goede speakers die je makkelijk op je TV kan aansluiten?
Hey,
Ik heb nog een tegoedbon van €115 bij Click & Fit, en ik krijg helaas geen geld terug..:disgust1: Dus ik zoek speakers van ongeveer 115 euro.. weten jullie goede speakers die je makkelijk op je TV kan aansluiten?
ik zou zeggen kijk op de Click & Fit website en lees de specs
wat is de site van di winkel?
[quote]wat is de site van di winkel?[/quote]
heb net gekeken maar ik zie geen producten die ze laten zien
probeer dan is wat te maile ofzo, er is vast wel een klantenservice:P
Geen idee, heb zelf thuis Rogers Tannoy en Mordaunt-short luidsprekers en koop zelf nooit goedkope luidsprekers, maar kijk eens op de site van KIESKEURIG 😉
[quote]Geen idee, heb zelf thuis Rogers Tannoy en Mordaunt-short luidsprekers en koop zelf nooit goedkope luidsprekers, maar kijk eens op de site van KIESKEURIG ;)[/quote]
Oeh nice… Dat is pas een setje jongens!
[quote]Oeh nice… Dat is pas een setje jongens![/quote]
Ja iedereen zijn eigen bunjet, heb deze speakers ( rogers ) bijna voor de inkoop prijs gekocht, en de rest met 50%, anders had ik ze niet gekocht.
:)Ze verkopen ook de Logitech G51, is dat niks voor jou:)
[quote]Ja iedereen zijn eigen bunjet, heb deze speakers ( rogers ) bijna voor de inkoop prijs gekocht, en de rest met 50%, anders had ik ze niet gekocht.
[/quote]
Hoe kom je aan 50% korting dan? En waar?
Verkoopt Click & fit ook de Logitech G51 ?
moet je ff langs gaan he xD
of bellen:P
of mailen..
Verkoopt Click & fit ook de Logitech G51 ?: ze staan in de online/folder [url]http://www.clickenfit.nl/images/pictures/04_achterkant_1024.jpg[/url]
[quote]Hoe kom je aan 50% korting dan? En waar?[/quote] opruiming 🙂 07-2009
Rogers RC450 en LS603 nieuw 70% van 1780 voor €535 W&W audio Zwolle
Tannoy black shadow van 500 voor €150 Raf Kampen :yahoo:
Mordaunt-short avant 904i van 200 voor €100 p.s Raf Kampen