Ik kan sinds gister middag niet meer online komen op psnetwerk of online gamen. het internet op de pc’s bij me thuis doet het wel. Heeft iemand hier ook last van?
Topic: playstation netwerk
19 september 2009om 11:31

Nee, net nog cod gedaan en daar waren ruim 50.000 man online. Ook waren er meerdere mensen uit mijn vriendenlijst online.
zou je misschien weten wat ik moet doen?
[quote]zou je misschien weten wat ik moet doen?[/quote]
Doe even een netwerktest op je PS3 en kijk wat deze aangeeft, je zou je stroom even van je router kunnen halen, misschien dat ie het daarna weer doet.
Kun je misschien wat duidelijker zijn qua foutmelding die je krijgt?
oke ik zal even alles op een rijtje zetten:
als ik de test doe lukt alles behalve playstation netwerk daar staat dan mislukt. Wat het vreemde is dat ik wel op de internet browser van de ps3 kan. maar gewoon niet aanmelden voor ps netwerk of online gamen. Het internet van alle pc’s doet het ook gewoon. Als ik zelf op aanmelden druk dan duurt het heel lang en dan zegt die kan niet aanmelden. De foutcode dan is:80710B23. Sony al gebeld, gaven me nog wat informatie hoe ik de dns in zou moeten stellen maar ook dit hielp niet.
ik heb de code opgezocht: – PlayStation®Netwerk is offline of het PlayStation®Netwerk is te druk om jouw aanvraag te beantwoorden. Dus hopen dat die het morgen of vanavond wel doet.