Topic: psn cards in Free Record Shop?

19 september 2009om 11:47

Ik heb gehoord dat Free record shop al PSN kaarten ging verkopen. Nu weet ik niet of het waar is en misschien iemand anders wel.

Ik dacht echt dat deze kaarten al vandaag in de winkel moeten zitten zoals vermeld op de site van Sony, maar andere winkels krijgen die pas 1 oktober of zelfs 2.

ik weet dat er genoeg topics hierover zijn maar nergens stond een antwoord op mijn vraag. Ik wil ze het liefs nog voor 6 uur ’s avonds

32 reacties

1. User  avatar
    1299 XP

volgens mij zijn de PSN Cards gewoon door sony zelf uitgesteld naar 2 oktober, als dit zo is, dan lijkt het me onlogisch dat de Free Recordshop ze al heeft, aangezien ik aanneem dat zij ze dan nog niet eens hebben.

0
  2. User  avatar
    969 XP

Mijn vriend zei dat freerecordshop ze had

0
  3. User  avatar
    6621 XP

Hmm ff kijken dan, frs is heel dichtbij voor mij.

0
  4. User  avatar
    2449 XP

jup ze zijn uitgesteld naar begin oktober, dit omdat sony het gelijk wil lanceren met de PSP Go
    ik vind t wel lame.. maar ok

0
  5. User  avatar
    1983 XP

[quote]Mijn vriend zei dat freerecordshop ze had[/quote]

Ik denk dat jij alles uit je duim zuigt en ons voor de gek wilt houden. Jij zegt altijd dat je vriend ze heeft. Waarom zeg je zelf niet dat je ze hebt gezien. Maak tevens een foto om te bewijzen dat je vriend ze heeft.

0
  6. User  avatar
    582 XP

Frs heeft ze al maar verkoopt ze nog niet..

was gister bij de frs en kregen een rek binnen voor de psn-card + een doos met psn 20 balle kaarten…

sorry heb geen foto’s 😛

0
  7. User  avatar
    969 XP

zie je wel ellazja, ik lul niet!

0
  8. User  avatar
    2574 XP

ga maandag wel eens kijken bij onze frs…

0
  9. User  avatar
    2449 XP

omg wtf hebben ze ze al?:|
    hoe lame is dat… pff ik ga gwn ff langs bji de FRS hier hoor.. hier istog dom personeel xD:D

0
  10. User  avatar
    3388 XP

FRS bij ons kan je gewoon vragen als ze het binnen hebben of je het mag kopen 😉 Ik ga denk ik maandag is even vragen of ze ze al hebben 😉 Maar tzou goed kunnen dat ze ze al hebben maar dat ze al in de schappen liggen no way

0
  11. User  avatar
    1390 XP

[quote]Ze zijn er al, Mijn vriend heeft ze ok ook al[/quote]

nee, je lult nooit.. eerst zeg je in mijn topic dat je vriend ze al had op 1 september (bullsh*t) en nu zeg je dat hij ze bij de free record shop ze heeft wat ook niet waar is.

de kaarten komen gewoon 2 oktober, ik heb t zelf gister gevraagt bij de free record shop.

0
  12. User  avatar
    420 XP

Ik was de 18e ook per toeval even de FRS binnengelopen, om te vragen voor de PSN-kaarten. Aangezien ik ook had gehoord dat ze uitgesteld waren (en als ze er waren had ik m gewoon bij de MM gekocht –> personeelskorting ;-))

Maar hij had ze nog niet en had daarnaast het hoofdkantoor van de FRS gebeld om nadere tekst en uitleg. En vertelde idd dat ze naar 2 oktober waren uitgesteld.

Dus ik verwacht ook niet dat ze ze binnen hebben in andere FRS’shops

// Dawes

0
  13. User  avatar
    1536 XP

Owned rickaa :rofl1:

0
  14. User  avatar
    3388 XP

Zeker weten! xD PWND HARD! xD

0
  15. User  avatar
    1100 XP

haha wat een praatjes xD

0
  16. User  avatar
    1191 XP

[quote]omg wtf hebben ze ze al?:|
    hoe lame is dat… pff ik ga gwn ff langs bji de FRS hier hoor.. hier istog dom personeel xD:D[/quote]

Hahahahaha!

0
  17. User  avatar
    2574 XP

[quote]nee, je lult nooit.. eerst zeg je in mijn topic dat je vriend ze al had op 1 september (bullsh*t) en nu zeg je dat hij ze bij de free record shop ze heeft wat ook niet waar is.

de kaarten komen gewoon 2 oktober, ik heb t zelf gister gevraagt bij de free record shop.[/quote]

lol dan hoef ik dus niet meer heen teminste je ging toch naar de frs in winschoten? :rofl1:

0
  18. User  avatar
    20030 XP

Ben er vanmiddag langs gelopen, gastje achter de balie zei dat ze het niet binnen hadden gekregen. Tevens even met hem in de PC gekeken en met leverancier gebeld, kaarten zijn aan nog geen één shop uitgeleverd 🙂

0
  19. User  avatar
    1040 XP

[quote]Ben er vanmiddag langs gelopen, gastje achter de balie zei dat ze het niet binnen hadden gekregen. Tevens even met hem in de PC gekeken en met leverancier gebeld, kaarten zijn aan nog geen één shop uitgeleverd :)[/quote]

Jammer, maar zijn altijd filialen die zich niet aan de regels houden natuurlijk.

0
  20. User  avatar
    1390 XP

[quote]lol dan hoef ik dus niet meer heen teminste je ging toch naar de frs in winschoten? :rofl1:[/quote]

waar anders? 😛
    ik ga niet met de fiets naar groningen hoor xD

0
  21. User  avatar
    764 XP

Mediamarkt krijgt geen PSP GO en geen PSN cards!

0
  22. User  avatar
    1390 XP

[quote]Mediamarkt krijgt geen PSP GO en geen PSN cards![/quote]

heus wel.. :rofl1:

0
  23. User  avatar
    764 XP

[quote]heus wel.. :rofl1:[/quote]

Nee, ik werk toch zelf bij MM lol.

0
  24. User  avatar
    189 XP

hoezo gaat media markt die niet verkopen?

0
  25. User  avatar
    764 XP

[quote]hoezo gaat media markt die niet verkopen?[/quote]

Aantal redenen, op PSN kaarten word niks op verdiend en ook niet op de PSP GO.

0
  26. User  avatar
    1536 XP

Dan moeten ze hem wat duurder maken. Op de PSN Cards snap ik, maar van de PSP Go zie ik het niet in.

0
  27. User  avatar
    3388 XP

Ik heb ook zoeits van waarom verkoopt een supermarkt dan ook beltegoed? Maken ze toch ook geen winst op. Ik wil best 22,50 betalen voor een 20 euro card hoor geen problemen mee:P

0
  28. User  avatar
    162 XP

LOl MM niet verkopen… Op elk product van playstation verdiennen ze bijna niets… alleen de games natuurlijk :S Had ik gehoord in de sony-store 🙂 Ze maken zelfs verlies 😀

0
  29. User  avatar
    1512 XP

kan niet w8ten 😀

0
  30. User  avatar
    420 XP

[quote]Aantal redenen, op PSN kaarten word niks op verdiend en ook niet op de PSP GO.[/quote]

PSN-Cards geloof ik wel hoor, die dingen worden voor weinig ingekocht en gewoon verkocht voor die €20,- of €50,-

ik zal het eens navragen hoe het bij ons zit 😛

// Dawes

0
  31. User  avatar
    3388 XP

PSPGo! Wordt ook wel winst op gemaakt anders brengen ze het niet op de markt als het niets opleverd 😉 Geloof mij nou maar het maken van zo’n aparaatje kost mischien sony 80 euro :S Dan verkopen ze hem aan de winkels voor laten we zeggen 180, dan wordt er alsnog wel dikke winst gemaakt. Alleen zijn de games het meest winst gevend en die zijn ze kwijt met de PSPGo! Ze vinden dus simpelweg de PSPGo het niet waard omdat er niet genoeg geld mee gemaakt kan worden.

PS3 is ook haast niet winstgevend voor de winkels maar ze verkopen hem omdat de games wel veel opleveren.

0
  32. User  avatar
    764 XP

[quote]PSN-Cards geloof ik wel hoor, die dingen worden voor weinig ingekocht en gewoon verkocht voor die €20,- of €50,-

ik zal het eens navragen hoe het bij ons zit 😛

// Dawes[/quote]

Dawes PSN cards worden ook niet ingekocht, omdat er geen marge opzit zoals bij Nintendo / Microsoft punten. Daarom heeft de holding gezegt we gaan niks inkopen.

@ Bardfield,

Op geen enkele console zit + marge je “gooit” er altijd geld achter aan daarom moeten de winkels hebben van accessoires en game verkoop. zo ook bij de PSP GO, enige wat je kan verkopen is een tasje en dat is het. Brengt een winkel niks op. En geloof me ik zie alle inkoop prijzen.

0