Topic: Geluid via me boxen

20 september 2009om 21:06

Volgende, ik wil me pc boxen aansluiten aan me tv zodat ik geluid van me ps3 via me boxen krijg, ik heb kabel aangesloten aan me televisie maar krijg geen geluid via me boxen hoe kan dit?

Normaal als je je koptelefoon aansluit krijg je toch geluid via je koptelefoon;/

moet ik iets instellen bij tv, ps3?

kom er niet uit.:sorry:

9 reacties

1. User  avatar
    3388 XP

Krijg je helemaal geen geluid? Anders moet je het in je PS3 instellen dat geluid via HDMI of RGB gaat 😉 Als het niet op de TV werkt dan zal je TV die boxen wel niet ondersteunen of herkennen

0
  2. User  avatar
    1040 XP

Als je geen hdmi kabel hebt, maar een geel rood wit, dan kun je de rode en de witte (meestal) achterin je pc direct aansluiten.

0
  3. User  avatar
    670 XP

staaan je boxen aan:P

0
  4. User  avatar
    764 XP

^ ja sweetkill ik ben geen n00b ouwe.

Heb ik dan zulke kabels nodig? 3.5 MM STEREO PLUG naar 2x RCA tulp PLUG

0
  5. User  avatar
    670 XP

[quote]^ ja sweetkill ik ben geen n00b ouwe.

Heb ik dan zulke kabels nodig? 3.5 MM STEREO PLUG naar 2x RCA tulp PLUG[/quote]

ja weet niet was vraag:rofl1:

0
  6. User  avatar
    848 XP

Bij je PC boxen kun je zeker het geluid instellen? (harder/zachter)
    Als dat het geval is kun je ophouden met een oplossing zoeken :$ .

0
  7. User  avatar
    234 XP

Probeer eens je boxen inderdaad via de koptelefoon aansluiting aan te sluiten en vervolgens het geluid van de tv op ‘mute’ te zetten. Bij sommige tv’s moet het geluid van de tv uit om het via de koptelefoon te luisteren;)

0
  8. User  avatar
    764 XP

Ik heb vandaag 3.5 MM STEREO PLUG naar 2x RCA tulp PLUG gehaald, maar helpt ook niks lol

0
  9. User  avatar
    764 XP

[quote]Probeer eens je boxen inderdaad via de koptelefoon aansluiting aan te sluiten en vervolgens het geluid van de tv op ‘mute’ te zetten. Bij sommige tv’s moet het geluid van de tv uit om het via de koptelefoon te luisteren;)[/quote]

Helpt ook niet man, ik heb 3.5 MM STEREO PLUG naar 2x RCA tulp PLUG gehaald en die geplugd aan me scart maar dat hielp ook niet.

0